„Oruga Unitrack“ arkliukas – stačios kalvos, smėlis, purvas, žodžiu, visiška bekelė. Kad tai įveiktų, kūrėjai panaudojo patentuotą schemą su trimis ratais, apautais masyviomis balioninėmis padangomis, kuriuos jungia plati guminė vėžė, o du priekiniai ratai vienas kito atžvilgiu yra pasukti kampu.

Ši schema atrodo gana kontraversiška, nes pagal ją numatomas gana didelis, maždaug 6 metrų apsisukimo spindulys. Norėdamas jį sumažinti, vairuotojas turės pasilenkti. Trumpai tariant, „Oruga Unitrack“ vargu ar bus labai manevringa net su atbuline pavara.

Be to, kyla daug klausimų dėl vairavimo efektyvumo naudojant masyvų viršutinį priekinį ratą. Ekspertai visiškai pagrįstai trūkumu įvardija tai, kad ant kėbulo nėra turėklų, kurie būtini norint ištraukti įstrigusią mašiną bekelės sąlygomis.

„Oruga Unitrack“ turi galingą elektrinį variklį. Pirmoji 100 motociklų partija bus pradėta gaminti kitų metų viduryje. Planuojama gaminti kelis modelius – nuo universalių iki motorinių traktorių ir specialių motociklų medžioklės entuziastams.

guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas