Tobulėjant transporto priemonėse įdiegtoms technologijoms, viena iš tendencijų, kuriai pritaria daugelis gamintojų, yra ta, kad interjere mažėja fizinių mygtukų, o juos keičia jutikliniai valdikliai ir (arba) ekranai. Tai ypač paplitusi praktika elektromobiliuose, tačiau daug vairuotojų ja nesidžiaugia.
„Autocar“ rašo, kad Kopenhagoje esančioje „Volkswagen City Studio“ studijoje pademonstruotame koncepciniame elektromobilyje „ID2all“ po jutikliniu ekranu yra keli fiziniai mygtukai. Volkswagen interjero dizaineris Darius Watola sakė, kad tai bus „naujas požiūris į visus modelius“, pagrįstas „naujausiais klientų atsiliepimais“, ypač Europoje, kurie norėjo daugiau fizinių mygtukų.
Sprendimas naudoti fizinius valdymo mygtukus nėra labai netikėtas, turint omenyje, kad „Volkswagen“ generalinis direktorius Thomas Schäferis birželį sakė, jog jo pirmtako Herberto Diesso įdiegtas jutiklinių įvesties mygtukų įtraukimas į jo markės automobilius sukėlė daug nusivylimo tarp ištikimų „Volkswagen“ klientų.
„Volkswagen“ nėra vienintelė bendrovė, kuri priešinasi visų fizinių mygtukų pašalinimui iš automobilių. Dar kovo mėnesį per naujos kartos „Hyundai Kona“ pristatymą „Hyundai Design“ vadovas Sang Yup Lee patvirtino, kad Korėjos bendrovė savo automobiliuose palieka mygtukus ir valdiklius.