„Audi“, kaip ir daugelio kitų automobilių gamintojų, problemos – nesibaigia. Kompanijos vadovai nusprendė pratęsti gamybos sustabdymą, nes gamybai ir toliau trūksta automobilių surinkimui būtinų mikroschemų. Dauguma Vokietijoje esančių gamyklų surinkimo linijų, Ingolštate ir Neckarsulme, šią savaitę visiškai sustabdė savo darbą.
„Trumpalaikis darbo planų pakeitimas, kuris iš pradžių turėjo baigti galioti praėjusį penktadienį, buvo pratęstas.“, – teigė „Audi“ atstovė leidiniui „Automobilwoche“.
Kitą savaitę Ingolštate visiškai sustos „Audi Q2“ krosoverio ir „A3“ modelio surinkimo linija. Praėjusią savaitę taip pat nebuvo jokių automobilių gamybos darbų minėtoje surinkimo linijoje. Kitos dvi linijos, kuriose surenkami „A3“, „A4“ ir „A5“ modeliai, tęsia savo darbą, bet sumažėjo gamyklos pamainų skaičius. Pranešama, kad šiuo metu liko vos viena pirmadienio – ketvirtadienio dieninė ir kita, antradienio – ketvirtadienio naktinė, pamainos.
Šią savaitę „Audi“ gamykloje Nekarsulme taip pat bus sustabdyta „A4“ ir „A5“ modelių gamyba. „A6“, „A7“ ir „A8“ modeliai gaminami nuo pirmadienio iki ketvirtadienio, tačiau „A6“ ir „A7“ automobiliai surenkami tik vienos gamyklos darbuotojų pamainos. Pasak Neckarsulmo gamyklos atstovės, bendra situacija šiuo metu yra šiek tiek geresnė nei praėjusią savaitę.
Tuo tarpu „Audi“ priklausančioje „Böllinger Höfe“ gamykloje, kurioje gaminami prabangūs sportiniai automobiliai „R8“ ir „e-tron GT“, vis dar nėra jokių apribojimų. Gamyba ten tęsiama pagal įprastą darbo grafiką.
Lustų trūkumas ir toliau slegia visą automobilių pramonę. Pirmadienį „Škoda“ pradėjo dviejų savaičių trukmės gamybos apimčių sumažinimo procesą, nes čekų prekinis ženklas kovoja su pasauliniu lustų ir kitų komponentų trūkumu. „Maserati“ pirmadienį pranešė, kad dėl puslaidininkių trūkumo „Grecale“ visureigio paleidimas į rinką atidedamas iki kitų metų.