„Volkswagen“ planuoja perėjimą prie elektromobilių gamybos, ir šie, pirmąkart paviešinti naujojo kompanijos kuriamo elektromobilio kadrai suteikia mums pirmą žvilgsnį į bendrovės kuriamą elektrinį sedaną. Pranešama, kad jis pavadintas „Aero B“ ir tikėtina, kad automobilis bus parduodamas nuo 2023 metų.
Ši transporto priemonė savo eksterjero detalėse neturi daug maskuojančių priemonių, išskyrus juostą virš grotelių ir priekinių žibintų. Sprendžiant pagal „ID.3“ ir „ID.4“ modelių pavyzdžius, galima tikėtis, kad automobilio kapote bus įrengtas papildomas lengvas apšvietimas, apimsiantis plotą tarp pagrindinių lempų. Juodos spalvos juostelė automobilio priekyje tik atrodytų kaip grotelės, iš tikrųjų šis elementas neturėtų jokios angos, grotelių imitacija „Aero B“ būtų pritaikyta tik dėl bendro išorinio vaizdo grožio.
Jei atidžiai pažvelgsite, juodos sritys apatinėje apdailos juostelėje nėra oro įėjimo angos – tai tik dažytos dalys. Elektromobiliai neturi tokių oro srautų poreikių, kokiais pasižymi vidaus degimo variklį turinčios transporto priemonės, todėl norint atvėsinti orą reikiamose automobilio dalyse reikia tik naujojo VW modelio centre esančios oro įėjimo angos.
Automobilio profiliui pritaikyta aptaki stogo linija, kuri švelniai nusileidžia ir susilieja su kilstelėtu „Aero B“ modelio galu. Galinėje dalyje esantis galinis žibintas – plati juostelė viršutinėje galinio stiklo dalyje. Trapecijos formos apatinėje automobilio galo dalyje primena išmetimo vamzdžius, prisiminus, kad šis automobilis varomas tik elektros baterijų dėka, šis dizaino sprendimas atrodo dar įdomesnis, išskirtinesnis.
Pranešama, kad kurdami naująjį „Aero B“, kompanijos dizaineriai įkvėpimo semiasi iš „Space Vizzion“ automobilio koncepcijos. Kaip ir minėtoji transporto priemonė, „Aero B“, be čia matomo sedano varianto, galbūt ateityje būtų galima įsigyti ir kaip universalą. Sėkmingai įgyvendintas, toks sprendimas užpildytų „Passat“ modelio vietą VW prekinio ženklo serijoje.
Kaip ir kiti VW elektromobiliai, „Aero B“ būtų gamyba būtų paremta kompanijos „MEB“ platforma. Manoma, kad pagrindinis modelis bus varomas galiniais ratais, tačiau tikėtina ir dviejų variklių (visų varomųjų ratų) versija. Yra net galimybė į galią orientuoto „Aero B GTX“ varianto atsiradimui.