Tačiau netrukus ši tvarka visoje Europos Sąjungoje gali keistis. Europos Parlamentas dar vasario mėnesį palaikė siūlymą, kad sunkūs KET pažeidimai, pavyzdžiui, didelis greičio viršijimas ar vairavimas išgėrus, lemtų vairavimo apribojimą visoje Bendrijoje.
Pagal šiuo metu galiojančią tvarką, jei vairuotojas dėl KET pažeidimo praranda teisę vairuoti arba teisių galiojimas sustabdomas kitoje valstybėje, negu toje, kur buvo išduotas vairuotojo pažymėjimas, ši bauda dažniausiai galioja tik toje šalyje, kur padarytas pažeidimas.
Naujosios taisyklės įpareigotų apie sprendimą stabdyti vairavimo teisių galiojimą ar jas atimti informuoti vairuotojo pažymėjimą išdavusią ES valstybę, kad pastaroji galėtų priimti analogišką visoje ES galiojantį sprendimą.
Europarlamentarai svarsto praplėsti sunkių KET pažeidimų sąrašą ir be vairavimo neblaiviam arba apsvaigus nuo narkotinių medžiagų, žmonių sužalojimu ar mirtimi pasibaigusių eismo įvykių įtraukti vairavimą be galiojančio vairuotojo pažymėjimo.
ES valstybės turėtų keistis informacija apie dėl šių pažeidimų atsiradusius vairavimo apribojimus. Be to, greičio viršijimas daugiau nei 50 km/h taip pat gali lemti vairuotojo pažymėjimo galiojimo panaikinimą, o europarlamentarai nariai siūlo šią ribą mažinti gyvenamosioms zonoms, kad jau 30 km/h greičio viršijimas šiuose kelio ruožuose galėtų lemti vairuotojo pažymėjimo galiojimo visoje ES apribojimą.
Europos Parlamentas siekia, kad apie sprendimą naikinti ar stabdyti vairuotojo pažymėjimą išdavusiai ES valstybei būtų pranešta per 10 darbo dienų, o ši per 15 darbo dienų nuspręstų, ar priimti analogišką visoje ES galiojantį sprendimą. Pažeidėjas apie galutinį sprendimą turėtų būti informuojamas per 7 darbo dienas.
Vairavimo apribojimų taikymo visoje ES taisyklės yra dalis praėjusių metų kovą pristatymo kelių saugumo paketo. Jame taip pat siūloma atnaujinti kitas ES taisykles, nustatančias apsikeitimo informacija apie Kelių eismo taisyklių pažeidimus sąlygas. Šias taisykles Europos Parlamento derybininkai šiuo metu derina su ES Taryba.