Neseniai buvo pasirodę pranešimų ir apie galimą dviejų kompanijų bendradarbiavimą. „Renault“ atstovai buvo patvirtinę, jog veda derybas su „Volkswagen“. Prieš kelis mėnesius pasirodę šnekos kėlė nemažai susidomėjimo, tačiau, pasirodo, jokių susitarimų pasiekti nepavyko ir derybos yra nutrauktos, praneša „Reuters“.
Nepaisant to, po ilgų derybų su potencialiais partneriais „Renault“ priėmė sprendimą: kultinis „ Renault Twingo“ sugrįžta, ir tai įvyks daug greičiau, nei tikėtasi. Žadama pradinė kaina nesiekia 20 tūkst. eurų, todėl „Renault“ vadovai įsitikinę, kad šis modelis sukels revoliuciją elektromobilių rinkoje, siūlydamas prieinamą ir tvarų judumo mieste sprendimą.
„Renault“ generalinis direktorius Luca de Meo palygino naująjį „Twingo“ su japoniškais kei automobiliais, pabrėždamas, kad jis skirtas miesto aplinkai ir pasižymi kompaktiškumu bei efektyviu dizainu. Tačiau svarbiausia yra tai, kad Slovėnijos vyriausybė ir „Renault“ pagaliau pasirašė susitarimo memorandumą dėl „Twingo“ gamybos Novo Mesto gamykloje.
Šis protingas strateginis žingsnis užtikrina gamyklos ateitį ir sukuria naują gamybos centrą „Renault“ elektrinių ambicijų įgyvendinimui. Planuojama, kad naujojo „Twingo“ gamyba prasidės jau 2026 metais. Jis bus gaminamas ant modifikuotos „AmpR Small“ platformos versijos, kuri sutampa su būsimojo „ Renault 5“ pagrindu.
Ši platforma žada įperkamumo, našumo ir efektyvumo balansą, todėl yra idealus pasirinkimas elektriniam miesto automobiliui. Vienas įspūdingiausių „Renault“ teiginių apie „Twingo“ yra jo energijos sąnaudos.
Apskaičiuota, kad jis yra geriausias savo klasėje, nes 100 kilometrų nuvažiuoti sunaudos tik 10 kWh. Tai gali reikšti įspūdingą miesto automobilio nuvažiuojamą atstumą, priklausomai nuo akumuliatoriaus dydžio, todėl šis automobilis yra praktiškas pasirinkimas miesto gyventojams. Tačiau drąsių teiginių girdime beveik kasdien, todėl patariame šį teiginį vertinti su deramu žiupsneliu druskos.