Nors apie pirmąjį „Xiaomi“ elektrinį automobilį kalbama daug, tačiau oficialios informacijos apie jį nebuvo iki šiol. Visai neseniai, kitąmet debiutuosiantis „Xiaomi SU7“ modelis buvo aptiktas Kinijos pramonės ir informacinių technologijų ministerijai (MIIT) pateiktuose dokumentuose. Tačiau tai dar ne viskas.
Remiantis naujausia informacija, „Xiaomi“ dar gruodžio pradžioje pradėjo pirmojo savo elektromobilio gamybą, o iki mėnesio pabaigos tikimasi paruošti maždaug 300 transporto priemonių. Tiesa, šie „SU7“ modeliai nebus skirti būsimiems pirkėjams ir bus naudojami kaip demonstraciniai modeliai „Xiaomi“ parduotuvėse.
Pranešama, jog „Xiaomi“ turi ir tam tikrų problemų. Kinijos technologijų milžinė susidūrė su tam tikromis gamybos linijos problemomis, o taip pat reikėjo paruošti ir naują programinės įrangos versiją, kuri išspręstų anksčiau aptiktas spragas. Pažymima, jog bendrovė didžiulį dėmesį skiria kokybei, o ne kiekybei, kas yra puikiai suprantama.
Priminsime, jog dar nepristatytas „Xiaomi“ elektrinis automobilis neseniai buvo pastebėtas ir Kinijos greitkelyje. Nors transporto priemonė ir buvo užmaskuota, tačiau akivaizdu, kad tai yra pirmasis bendrovės automobilio modelis. Maža to, kai vaizdo įrašą užfiksavęs asmuo padidino greitį, norėdamas prie jo priartėti, prototipo vairuotojas tai suprato ir dar stipriau spustelėjo pedalą, persirikiuodamas į kitą eismo juostą, kad atsikratytų improvizuoto paparacio, galimai važiuodamas daugiau nei 200 km/val. greičiu.
„Xiaomi SU7“ elektromobilis, net ir užmaskuotas kamufliažiniais elementais, atrodo išties gerai. Skelbiama, jog šis automobilis bus 4,997 metrų ilgio, 1,963 metrų pločio, o aukštis sieks 1,455 metro. Kinijos technologijų milžinės modelis bus ir ilgesnis ir platesnis nei pagrindiniai jo konkurentai, tokie kaip „Tesla Model 3“ ar „Nio ET5“.
Naujasis „Xiaomi SU7“ turėtų būti prieinamas trijų skirtingų konfigūracijų. Pirkėjams bus siūlomas modelis su vienu varikliu, kurio svoris sieks 1 980 kg, o taip pat ir „SU7 Pro“ bei „Max“ modeliai, kurie svers maždaug 2 205 kg. Pranešama, jog pirmasis variantas bus aprūpintas 220 kW varikliu, o kiti du turės 220 kW ir 275 kW variklius.
Standartinis „Xiaomi SU7“ variantas bus aprūpintas LFP baterijomis, kurias gaminti turėtų su Kinijos milžine BYD susijusi „FinDreams“ bendrovė. Tuo tarpu, „SU7 Pro“ ir „Xiaomi SU7 Max“ modeliai naudos CATL baterijas. Neoficialiais duomenimis, čia turėtų būti naudojama 800V akumuliatorių architektūra.
Pirmasis „Xiaomi“ elektrinis automobilis turėtų kainuoti mažiau nei 40 tūkst. eurų, tačiau tikslesnė kaina kol kas nėra žinoma. Tiesa, tokia kaina turėtų pasižymėti pigiausias modelis. Verta paminėti ir tai, jog pirmieji elektromobiliai pirkėjus gali pasiekti dar 2024 metų pradžioje, kas reiškia ir artėjantį oficialų pristatymą.