Taip pat bendrovė praskleidė paslapties šydą nuo dviejų koncepcinių modelių, kurių pavadinimai atspindi jų padėtį gamintojo asortimente: „Concept EV3“ ir „Concept EV4“. Pirmasis prototipas įkūnija praktiško, bet dinamiško kompaktinio visureigio viziją, o antrasis atspindi šiuolaikinį gamintojo požiūrį į elektrinių sedanų segmentą ir perteikia įmonės „Opposites United“ (liet. suvienytos priešingybės) dizaino filosofiją.
Ant pasiteisinusios platformos
„Kia EV5“ yra specialiai sukurtas taip, kad atitiktų vadinamosios tūkstantmečio kartos (angl. millennials) šeimų, ieškančių patogios, erdvios ir technologiškai pažangios transporto priemonės, lūkesčius. Šis modelis pagamintas ant išskirtinai elektromobiliams skirtos ir jau pasiteisinusios E-GMP platformos. Visureigio kūrėjai suderino naują elektrinį mobilumą su savita SUV išvaizda ir taip pat įgyvendino „Opposites United“ dizaino filosofiją.
Šis modelis pasižymi ypatingu salono erdvumu, labiau primenančiu namų svetainės aplinką nei tradicinį automobilio vidų. Ši koncepcija buvo įkvėpta neseniai pristatyto didžiojo bendrovės elektrinio visureigio EV9. Tokia savybė turėtų dar labiau patraukti papildomo komforto kelionėse ieškančias šeimas ar pavienius vairuotojus.
EV5 yra jau trečiasis naujosios kartos korėjiečių elektromobilis. Kaip ir EV6 modelio, jo bus trys variantai: „Standard“, didesnį atstumą viena įkrova nuvažiuojantis „Long Range“ ir „Long Range AWD“ su visų varomų ratų pavara. Kiekviena iš šių atmainų sukurta taip, kad atitiktų skirtingus vairuotojų poreikius.
Pažymėtina, jog EV5 bateriją bus galima įkrauti nuo 30 proc. iki 80 proc. talpos per 27 minutes, todėl šiuo elektromobiliu bus patogu leistis į ilgesnes keliones.
EV5 debiutas liudija „Kia“ įsipareigojimą plėsti elektromobilių prieinamumą, siūlant platų, įvairių kainų modelius apimantį asortimentą.
„Kurdami pažangias elektromobilių technologijas, drąsų dizainą, intuityvias paslaugas ir visa tai integruodami savo automobiliuose, sėkmingai siekiame pagrindinio bendrovės tikslo. Norime, kad kuo daugiau žmonių pajustų unikalią „Kia“ vertę“, – pažymėjo bendrovės prezidentas ir generalinis direktorius Ho Sung Songas.
Strategiją atitinkantis judėjimas pirmyn
Ambicingus tikslus užsibrėžusi P. Korėjos bendrovė iki 2026-ųjų ketina per metus parduoti milijoną elektromobilių, o iki 2030-ųjų šį rodiklį rengiasi padidinti iki 1,6 mln. vienetų per metus. Įmonės strategijoje numatyta sukurti patikimas globalias elektromobilių gamybos ir baterijų tiekimo sistemas.
„Kia“ įkrovimo tinklas taip pat plečiasi. O tai leidžia paskatinti viso pasaulio vairuotojus persėsti į elektromobilius. Europoje bendrovė prisideda prie itin spartaus įkrovimo IONITY tinklo plėtros.
Visuomenei pristatytame netolimos ateities elektromobilio prototipe „Concept EV3“ siekta į kompaktinio modelio kūną perkelti bendrovės flagmaniškojo visureigio EV9 pranašumus. Jame puikiai dera kontrastuojantys privalumai, todėl jausmingo dizaino automobilis yra ir praktiškas, ir smagiai valdomas. O „Concept EV4“ yra visiškai naujo laikmečio elektros energija varomas sedanas, simbolizuojantis naujovišką bendrovės požiūrį į šį segmentą.
Perkelta vartotojų patirtis
Per renginį atskleista, jog bendrovė planuoja pasiūlyti vartotojams integruotą programėlę su dirbtinio intelekto paslauga, kad užtikrintų sklandų skaitmeninį automobilių naudojimą. „Kia“ taip pat tikisi, jog interaktyvios technologijos pagerins neprisijungusių klientų patirtį. Pavyzdžiui, vartotojams bus siūlomi virtualiosios ir mišriosios realybės sprendimai, leisiantys visapusiškai naudoti produktus.
2024 metų pirmąjį pusmetį Pietų Korėjos automobilių gamintojas ketina išleisti savo „Kia App“ programėlę su dirbtinio intelekto pokalbių robotu, elektromobilių naudotojams skirtomis „E-routing“ bei „Handle Layer“ funkcijomis, leidžiančiomis patogiai planuoti ir valdyti baterijų įkrovimą. Be to, nuo 2024-ųjų trečiojo ketvirčio įmonė ruošiasi išleisti generatyviąją dirbtinio intelekto technologiją, siekdama smarkiai pagerinti automobilių naudojimo patirtis.
Ateityje „Kia“ elektromobilių diena“ bus kasmetinis renginys. Jame bus pristatomi nauji elektriniai modeliai, koncepcijos ir novatoriškos technologijos. Šis renginys taps platforma, skirta bendrovės elektrinio mobilumo strategijos naujienoms ir ateities mobilumo vizijoms atskleisti.
Visi šie žingsniai yra aiškios, išsamios elektrinio transporto strategijos dalys, kurių įmonė veržliai siekia, kad sukurtų reikšmingą poveikį elektromobilių rinkai visame pasaulyje. Šiomis pastangomis „Kia“ dar kartą patvirtina savo įsipareigojimą skatinti tvarų mobilumą ir geresnį gyvenimą.