Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.
„Renault Kangoo“ gamoje, kuri bėgant metams nesustodama tobulėjo ir diegė naujoves, atsirado ilgesnė „Grand Kangoo“ versija.
VISOS „KANGOO“ STIPRYBĖS, VISOS NAUJOVĖS IR DAR DAUGIAU ERDVĖS
Naujasis „Grand Kangoo“ yra toks pat praktiškas, kaip ir standartinė versija, ir turi visą saugos įrangą bei savybes, didinančias patogumą:
-
3 visavertės sėdynės antroje eilėje ir 2 trečioje, todėl patogiai įsitaiso 7 suaugusieji ir modelis yra erdvesnis nei bet kuris kitas šios kategorijos automobilis
-
Geriausias klasėje 3 eilės keleivių spindulys kelių lygyje (164 mm)
-
Daiktadėžės, talpinančios daugiau kaip 58 litrus krovinių, įskaitant „Easy Life“ stumdomąjį stalčių ir po grindimis esančias daiktadėžes 2 eilėje.
-
500 litrų talpos bagažinė (7 vietų versijoje), kurią galima išplėsti iki 3750 litrų, jei išimamos galinės sėdynės ir nulenkiama priekinė keleivio sėdynė.
-
5 „tikros“ nepriklausomos galinės sėdynės, stumdomos, sulankstomos, įtraukiamos ir išimamos, todėl galima sukurti iki 1024 sėdynių konfigūracijų.
-
3,11 m krovinio ilgis nulenkus priekinę keleivio sėdynę.
-
14 pagalbinių vairavimo priemonių, įskaitant 2 lygio autonominį vairavimą, siekiant padidinti saugumą.
Kaip ir „Kangoo“, interjero dizainą puošia šlifuoto tamsaus medžio prietaisų skydelis, patogus salonas ir patobulinta ergonomika. Kadangi buvo atnaujintas prietaisų skydelis, jame galima rasti konkrečius elektrinės versijos „E-Tech“ duomenis.
Patekimą į 3 eilę palengvina 2 plačios 83 cm stumdomos durys (+18 cm, palyginti su modeliu „Kangoo“), žemas slenkstis ir sulankstomos 2 eilės sėdynės. Praktiška, kad būtų lengviau įlipti ir išlipti iš automobilio su kitais keleiviais (suaugusiaisiais ar paaugliais), taip pat kad būtų galima įkelti vaiką į automobilio kėdutę, patikimai pritvirtintą „isofix“ tvirtinimo įtaisais.
„Grand Kangoo“ galima naudoti bet kokiam tikslui. Į standartinę komplektaciją įtrauktos įstiklintos bagažinės durys, taip pat galima įsigyti atverčiamas galines duris su 2/3-1/3 stiklu, kad būtų lengviau pasiekti bagažinę, ypač ten, kur aukštis yra ribojamas.
Didelė salono erdvė puikiai tinka šeimoms, ieškančioms 7 didelių sėdynių, kurias galima naudoti labai dažnai, ir jose gali patogiai įsitaisyti įvairaus dydžio keleiviai.
Transporto priemonė taip pat puikiai tinka vaikų priežiūros specialistams, nes joje yra 5 sėdynės su „isofix“, ergonomiškos sėdynės vaikams, sėdintiems kūdikių kėdutėse ar paaukštinimo kėdutėse. Be to, automobilis tinkamas vežti keleivius pagal iškvietimą, nes jame patogiai telpa 7 suaugę keleiviai, kiekvienoje sėdynėje galima lengvai judėti ir keisti modulius (pvz., 2/2/2/2), kad keleiviams būtų dar lengviau įsitaisyti.
Naujojo „Grand Kangoo E-Tech Electric“ nauja 45 kWh (visiškai visavertė naudoti) ličio jonų baterija turi 8 nepriklausomus ir lengvai remontuojamus modulius. Su šia baterija automobilis gali nuvažiuoti iki 265 km pagal WLTP – tai yra pakankamai daug, kad būtų galima važinėti kasdien su geriausioms eksploatavimo sąnaudoms.
Jei 10 minučių sustosite prie 80 kW nuolatinės srovės įkrovimo stotelės, galėsite atkurti 80 km nuvažiuojamo atstumo.
Akumuliatoriams suteikiama 8 metų arba 160 tūkst. km garantija. Per šį laikotarpį jie nemokamai pakeičiami, jei jų pajėgumas sumažėja žemiau 70 proc. jų sveikatos būklės (SoH).
Naująjį „Grand Kangoo E-Tech Electric“ varo 90 kW variklis su 245 Nm akimirksniu sukeliamu sukimo momentu, todėl automobilis sklandžiai važiuoja bet kokiomis sąlygomis. Galite perjungti važiavimo režimą į „Eco“, tuomet galia apribojama iki 56 kW, o automobilio greitis neviršija 110 km/h, kad būtų optimizuotas nuvažiuojamas atstumas.
Taip pat galite pasirinkti bet kurį iš trijų regeneracinio stabdymo režimų:
-
„Sailing“ (B1), užtikrinantis ribotą regeneraciją, geriausiai veikia greitkeliuose;
-
„Drive“ (B2) – numatytasis regeneracijos režimas, skirtas įvairioms situacijoms (reakcija, kai pakeliama koja nuo stabdžių pedalo, yra panaši kaip ir transporto priemonėje su vidaus degimo varikliu);
-
„Brake“ (B3), skirtas maksimaliai regeneracijai, kuri geriausiai veikia spūstyse ir kalnų keliuose.
Įprastinė hidraulinė stabdžių sistema derinama su ARBS (adaptyviąja regeneracine stabdžių sistema), kuri maksimaliai padidina energijos regeneraciją.
Įvairūs traukos ir stabdymo režimų deriniai leidžia pasirinkti šešis skirtingus vairavimo stilius, kad būtų optimizuotas komfortas ir nuvažiuojamas atstumas, atsižvelgiant į vairavimo stilių ir eismo sąlygas.
Visa informacija apie pasirinktą važiavimo režimą, elektros energijos valdymą ir vairuotojo pagalbines sistemas gali būti rodoma pasirenkamame 10 colių visiškai skaitmeniniame ir visiškai pritaikomame spalvotame prietaisų skydelyje.
Kad būtų galima maksimaliai padidinti nuvažiuojamą atstumą ištisus metus, naujajame „Grand Kangoo E-Tech Electric“ įrengta reguliuojama dviejų zonų klimato kontrolės sistema su šilumos siurbliu, kuris žiemą šildo, o vasarą vėsina saloną tuo pačiu principu kaip ir reversinis oro kondicionierius. Šildymo sistema kalorijas surenka iš lauko ir perkelia į automobilio vidų, o aušinimo sistema kalorijas ištraukia iš salono ir išleidžia į išorę.
Šilumos siurblys optimaliai veikia, kai temperatūra yra nuo -15 °C iki +15 °C. Jis ne tik užtikrina aukščiausios klasės klimato kontrolę, bet ir išlaiko iki 30 km papildomą nuvažiuojamą atstumą, nes keleivių salonas nešildomas tik per šildymo rezistorius, kurie energiją gauna iš traukos akumuliatoriaus!
Galiausiai, naujajame „Grand Kangoo E-Tech Electric“ galima pasirinkti akumuliatorių tik nežymiai paveikiantį šildymą, įmontuotą priekiniame stikle, priekinėse sėdynėse ir vairo mechanizme, kad žiemą būtų dar patogiau.