Tai svarbus pranešimas įmonei ir prieinamų ETP gerbėjams, nes Barra teigia, kad būsimas „Bolt“ elektromobilis bus pagrįstas „GM Ultium“ akumuliatoriaus ir pavaros technologija ir toliau teiks tai, ko klientai tikisi iš prekės ženklo: puikų įperkamumą, nuvažiuojamą atstumą ir technologijas.
„Mūsų klientai mėgsta šiandieninį „Bolt“. Jis parodė rekordinius pardavimus ir aukščiausius klientų pasitenkinimo bei lojalumo balus industrijoje. Tai taip pat svarbus užkariaujančių pardavimų šaltinis įmonei ir „Chevrolet”.
Mes išlaikysime pagreitį pristatydami naują „Bolt“… ir paleisime jį greičiau, palyginti su visiškai nauja programa su žymiai mažesnėmis inžinerinėmis išlaidomis ir kapitalo investicijomis, atnaujindami transporto priemonę su „Ultium“ ir „Ultifi“ technologijomis ir pritaikydami savo „laimėjimo paprastumu“ discipliną.“
Įvairios „Ultium“ ir „Ultifi“ technologinės pažangos pritaikymas padės GM sugrąžinti populiarųjį modelį „į pagreitintą laiko juostą“. Atminkite, kad automobilių gamintojas nepateikė išleidimo grafiko, pažymėdamas, kad laikas ir konkreti informacija apie naujos kartos „Bolt“ bus paskelbta vėliau.
„General Motors“ neatskleidė, ar būsimas „Bolt“ pasiūlys du kėbulo tipus, kaip dabartinis modelis – hečbeką („Bolt EV“) ir krosoverį („Bolt EUV“). Tačiau ji išleido anonsinę nuotrauką, kurioje pavaizduota naujos kartos „Bolt“ bagažinės dangčio dalis, kurioje yra naujas vardinės lentelės ženklelis su stilizuota raide, įskaitant žaibą ant raidės „O“.
Taip pat galime aptikti galinio žibinto formą iš štampuoto skydelio formos, ir panašu, kad kitas „Bolt“ gale gaus žemesnius horizontalius žibintus.
Būsimas „Chevrolet Bolt“ prisijungs prie vis didėjančio prekės ženklo visiškai elektrinių transporto priemonių asortimento, įskaitant tris, kurie pasirodys šiais metais – „Silverado EV“, „Blazer EV“ ir „Equinox EV“.
Oficialus patvirtinimas dėl naujos kartos „Chevy Bolt“ gautas po to, kai praėjusį mėnesį GM generalinė direktorė Mary Barra užsiminė apie „Bolt“ pradinio lygio ETP sugrąžinimą artimiausiu metu. Kalbėdama „NPR Marketplace“ tinklalaidėje, ji pateikė tokį komentarą:
„Bet, žinote, „Bolt“ yra tai, kas sukaupė daug lojalumo ir nešališkumo. Taigi negaliu daugiau pasakyti, nes nediskutuoju apie būsimas produktų programas. Bet, žinote, pirmiausia tai buvo perėjimas iš antrosios kartos iki trečios kartos. Tačiau tai svarbi transporto priemonė mūsų portfelyje”.
GM vadovė teigė, kad „Ultium“ platformos baterijos sąnaudos yra 40 procentų mažesnės, palyginti su antrosios kartos akumuliatoriumi, naudojamu baigiamuosiuose „Bolt EV“ ir EUV, o tai teoriškai reiškia, kad automobilių gamintojas gali pasiūlyti kitą „Bolt“, kurio pradinė RRK bus gerokai mažesnė nei 30 000 $. Todėl „Bolt“ numuštų „Equinox EV“, kurio kaina turėtų būti apie 30 tūkst. dolerių.