Pirmasis iš trijų naujų modelių bus elektrinis nuolat populiarumą išlaikančio „VW Tiguan“ atitikmuo. Nors jis daugiausiai bus pagrįstas VW ID.4, išvaizda visiškai skirsis nuo ID šeimos – tai bus labiau tradiciškai atrodantis visureigis. Bendrovė nori įsiteikti dabartiniams VW klientams, pasižymintiems labiau tradiciniais reikalavimais.
Automobilis bus tiekiamas su galinių ir visų varančiųjų ratų komplektacijomis, taip pat bus galima rinktis 5 arba 7 vietų modelius. Atnaujinta MEB+ platforma suteiks pagrindą naujiems jėgos agregatams ir, tikėkimės, geresniems ir didesniems akumuliatorių variantams. Būtent čia turėtų įžengti nauja sujungtų baterijų elementų technologija. VW planuoja ją pristatyti 2025 m. ir būtent tada pamatysime ir naująjį visureigį.
Elektrinio „Tiguan“ planai yra labai pažengę, bendrovė jau patvirtino, kad jis bus gaminamas Vokietijoje, kartu su atnaujintu ID.3. Volfsburgo gamykloje šiuo vyksta atnaujinamo darbai už 460 milijonų eurų ir ji bus paruošta 2025 m. gamybos pradžiai.
Kai elektrinis „Tiguan“ pasirodys prekyboje, VW sutelks dėmesį į dar vieną savo bestselerį. „T-Cross“ gaus elektrinę versiją, kuri bus pristatyta kartu su pigiausiu „Skoda“ visureigiu ir „Cupra Urban Rebel“. Automobilis daugiausia bus paremtas „ID.2all“ modeliu, kurį „Volkswagen“ neseniai anonsavo ir bus pigiausias elektrinis visureigis iš VW asortimento. Pasak šaltinių, naujasis bazinio lygio krosoveris bus vadinamas ID.2X, kad pabrėžtų ryšį su „ID.2all“.
Nors tai visureigiu apsimetantis krosoveris, ID.2X turės tik vieną elektrinį variklį, varantį priekinius ratus. Jis taip pat naudos naują sujungtų baterijų technologiją, be to, naudos LFP chemiją, kad kaina būtų prieinama. ID.2X bus gaminamas naujoje Barselonos gamykloje kartu su savo broliais iš „Skoda“ ir „Cupra“. Galima bus rinktis iš 38 kWh arba 56 kWh baterijų, o pastarosios užteks mažiausiai 280 mylių (450 km).
Paskutinis naujas modelis, kuris prisijungs prie atnaujintos elektromobilių serijos, bus aukščiausios kokybės krosoveris, kurį VW nori matyti kaip naujosios pavaros technologinę demonstraciją. Bendrovė jaučiasi drąsi ir nori, kad naujasis automobilis atspindėtų ir VW programinės įrangos projektavimo galimybes – prieš patikėdami, iš pradžių sulauksime rezultatų.
Aukščiausios klasės krosoveris bus šiek tiek mažesnis nei „Touareg“ ir bus išleistas 2028 m. Skirtingai nuo kitų ID šeimos narių, šio „premium“ klasės nario pagrindą sudarys SSP platforma – ta pati, kurią „Porsche“ naudoja būsimam „Macan“. Tai rodo, kad šios dvi transporto priemonės turės daug daugiau bendrų bruožų ir galime tikėtis ganėtinai į našumą orientuoto elektrinio VW.
Bendrovė kol kas neatskleidžia jokių galios rodiklių, tačiau naujasis elektromobilis naudos 800 V architektūrą ir, matyt, galės greitai įkrauti daugiau nei 350 kW. Taip pat jis turės dvikryptį palaikymą ir, žinoma, naujoji prizminių elementų technologija palaikys tiek LFP, tiek NMC baterijų elementus. Panašu, kad transporto priemonė buvo sukurta pagal „Trinity“ projektą ir galbūt naudos šį pavadinimą.
„Trinity“ visureigio (arba krosoverio) ambicijos yra didelės – VW nori, kad jis galėtų nuvažiuoti 435 mylias (700 km) ir pasiūlyti 4 lygio autonominį vairavimą. Programinę įrangą tieks „Cariad“ ir tai mums kelia nerimą – turėdami omenyje „Cariad“ patirtį, mes apribosime savo lūkesčius. VW šaltiniai teigia, kad naujasis krosoveris visureigis gali pakeisti tik Kinijai skirtą ID.6 ir tapti pasauliniu modeliu.
VW ID.6 Kinijoje prekiaujama nuo 2021 m. ir tai didžiausias parduodamas elektrinis visureigis iš „Volkswagen“ – beveik 4,9 metro ilgio, kas yra vos 5 cm mažiau nei ID.7. Tai taip pat galingiausias prekės ženklo visureigis su 302 AG varikliu.