Mūsų portale publikuoti tekstai šiemet buvo perskaityti daugiau nei aštuonis milijonus kartų, o dabar siūlome pažvelgti į penkis populiariausias elektromobilių rinkos naujienas, kurios buvo publikuotos 2022 metais. Per pastaruosius metus susidomėjimas šiomis transporto priemonėmis itin išaugo, o tuo pačiu kilo ir mūsų skaitytojų susidomėjimas.

2022 metai atnešė nemažai naujovių, kurios sulaukė didelio skaitytojų dėmesio, tačiau ne visos naujienos buvo teigiamos. Kviečiame pažvelgti į populiariausius šių metų tekstus.

Elektromobilių savininkai daužo galvą į sieną: jų vairuoti tiesiog neapsimoka

Remiantis naujais analitinės firmos „We Predict“ duomenimis, elektromobilių aptarnavimo kaštai yra kur kas didesni nei automobilių, turinčių benzininius variklius, tačiau taip pat teigiama, kad laikui bėgant atotrūkis stipriai mažėja. Įmonė „We Predict“ ištyrė daugiau nei 19 milijonų transporto priemonių 2016 –2021 metų laikotarpiu.

Analitiniais tyrimais užsiimanti bendrovė teigia, kad po trijų mėnesių elektrinių automobilių aptarnavimas buvo apie 2,3 karto brangesnis nei vidaus degimo variklį turinčių transporto priemonių. Atnaujintais duomenis, šis rodiklis jau po vienerių metų elektromobilių aptarnavimo yra tik 1,6 karto brangesnis.

Plačiau apie tai skaitykite paspaudę čia.

Europoje jau netrukus neliks lietuvių pamėgtų transporto priemonių, sužinokite kas įvyko

Automobilių rinka Europoje jau visai netrukus pasikeis visiškai. Europos parlamento ir Europos Vadovų Tarybos (EVT) preliminariame susitarime numatoma, kad jau nuo 2035 metų bus uždrausta naujų automobilių gamyba su vidaus degimo varikliais gamyba.

Pastarasis pasiūlymas buvo pateiktas dar praėjusių metų liepą, tačiau galutinis sprendimas priimtas tik prieš keletą dienų. Tai reiškia, jog nuo 2035 metų benzininiai ir dyzeliniai varikliai bus nebenaudojami naujuose automobiliuose. Tokių transporto priemonių gamyba visoje Europos Sąjungoje bus sustabdyta, o tuo pačiu prasidės ir perėjimas prie elektrinių automobilių.

Teigiama, kad toks sprendimas turėtų svariai prisidėti prie Europoje iškelto tikslo – iki amžiaus vidurio tapti neutraliu regionu klimato atžvilgiu. Verta atkreipti dėmesį, jog po daugiau nei dešimties metų įsigaliojantys pasikeitimai palies ne tik lengvųjų automobilių rinką, tačiau ir komercinį transportą. Europos parlamentarų įsitikinimu, rinka jau yra pasiruošusi tokiam perėjimui. Tikimasi, kad per artimiausius metus dar labiau evoliucionuos ir elektromobilių rinka.

Plačiau apie tai skaitykite paspaudę čia.

Pasaulio ir Lietuvos keliais rieda tiksinčios bombos: šis elektromobilis gali bet kada virsti liepsnojančiu fakelu

JAV milžinės „General Motors“ problemos su elektromobilių baterijomis – niekaip nesibaigia. Praėjusiais metais prasidėjusios bėdos tęsiasi ir toliau, o tai ne tik kainuos daugybę pinigų, tačiau ir sukelia pirkėjams nemažai nepatogumų.

„General Motors“ pakeis visų iki šiol sukurtų „Chevrolet Bolt“ akumuliatorių modulius, o tai iš viso automobilių gamintojui kainuos daugiau nei 1 mlrd. JAV dolerių. GM teigia, kad ankstesnio „Bolt“ atšaukimo didinimas dėl galimo gaisro pavojaus yra savanoriškas ir atliekamas saugumo sumetimais . Į padidintą atšauktų automobilių sąrašą patenka ir 2020–2022 metų modeliai ir kai kurie 2019 metais išleisti variantai, kurie anksčiau nebuvo įtraukti. Taip pat atšauktas naujasis „Bolt EUV“ krosoveris.

Plačiau apie tai skaitykite paspaudę čia.

Viskas verčiasi aukštyn kojomis: elektromobiliams įkrauti reikės tiek laiko, kiek pripildyti benzino baką

Vis daugiau automobilių gamintojų žengia į elektra varomų transporto priemonių rinką, o didėjanti konkurencija verčia ieškoti technologinių sprendimų, kurie užtikrina didesnį praktiškumą ir leidžia patenkinti įvairiausius vairuotojų poreikius.

Per keletą metų gamintojams pavyko pasiekti ypač didelio progreso elektromobilių efektyvumo ir viena įkrova įveikiamo atstumo atžvilgiais, o dabar sparčiai modernizuojama kita sritis – greitasis akumuliatorių įkrovimas.

Akivaizdu, kad elektromobilių galimybės tiek įveikiamo atstumo, tiek ir įkrovimo atžvilgiais tobulėja ypač greitai. Tačiau, ar pavyks išnaudoti šiuos technologinius pranašumus, svariai priklauso ir nuo infrastruktūros.

Plačiau apie tai skaitykite paspaudę čia.

„Toyota“ pademonstravo tikrąją automobilių ateitį

Koncerno „Toyota“ vertinimu, siekiant nulinės taršos kol kas dar per anksti susitelkti ties vienu galimu sprendimu. Gamintojas greta elektromobilių baterijų taip pat tobulina ir vandenilio degalų elementus bei vandeniliu varomus vidaus degimo variklius.

Eliminuoti anglies junginių taršą „Toyota“ siekia vienu metu plėtodama keletą skirtingų technologijų, kurios leistų patenkinti pačius įvairiausius poreikius. Tam ruošiami ne tik baterijose sukaupta energija varomi elektromobiliai, bet ir modeliai su vandenilio degalų elementais, taip pat įsikraunantys ir iš tinklo įkraunamieji hibridai.

Siekiant į gatves išleisti dar daugiau neteršiančių automobilių, galima pasitelkti dar vieną priemonę – vandeniliu varomus vidaus degimo variklius.

Plačiau apie tai skaitykite paspaudę čia.

guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas