Prieš Dakaro ralio startą dalyvių tradiciškai laukė ir testų sesija. Jos metu komandos neilgame greičio ruože turi progą keletą valandų praleisti bandant savo techniką ir ją reguliuojant. Šia galimybe pasinaudojo ir „SV Technika Racing“ ekipa. Savo sunkvežimį „Tatra Jamal“ išbandę lietuviai neslėpė – po atnaujinimų jis važiuoja kur kas smagiau, tačiau iki starto reikės dar šį tą pakeisti.
„Atvykome vakar. Kelionė buvo ilga, beveik paros laiko, tai šiek tiek išvargino. Tačiau viskas praėjo sklandžiai. Vakar dar spėjome ir apžiūrėti techniką, pasikalbėti su komanda, su inžinieriais. Šiandien nuo ryto iškart ėmėmės veiksmo – išvažiavome į testinį greičio ruožą. Pradėjus važiuoti pamatėme, kad greičio ribotuvas programiškai nustatytas ties 80 km/val., tad teko grįžti ir jį perprogramuoti iki 140 km/val.
O testinis greičio ruožas buvo gana neprastas – apie 30 km ilgio. Gaila, bet nebuvo kopų. Tačiau viso kito turėjome – akmenų, žvyro, smėlio. Ruožą važiavome tris kartus. Labai smagu, kad Albertas labai greitai susigaudė savo darbo vietoje, nedarė klaidų. Komanda veikė puikiai. Viskas labai neblogai.
Sunkvežimis irgi veikė gerai. Variklio, turbinos bėdų nėra. Norėtųsi dar patobulinti automatinį pavarų dėžės veikimą, bėgių perjungimą. Tačiau iš esmės sunkvežimis yra paruoštas kovai“, – sakė „SV Technika Racing“ pilotas Vaidotas Paškevičius.
Po testų sesijos komanda dar užsuko ir į administracinę komisiją, kur susitvarkė visus likusius formalumus. Buvo gauti paskutiniai lipdukai, kurių reikia techninėje komisijoje. Ketvirtadieniui komanda didelių planų neturi – dar sykį peržiūrės visas smulkmenas ir jau kaups jėgas startui, kuris numatytas jau sausio 5-ą dieną.
„SV Technika Racing“ ekipažo sunkvežimį Dakaro ralyje puoš 613 starto numeris. Vaidotui Paškevičiui šis Dakaro ralis – jau trečiasis. Abu naujieji jo kompanionai – šturmanas Albert Veliamovič ir technikas Gytis Gaspariūnas šiose varžybose debiutuos.