Elektrifikacijos procesas jau spėjo paliesti ne tik automobilius ar paspirtukus, tačiau ir dviračius. Elektrinis dviratis jau nėra tokia didelė naujiena kaip buvo prieš keletą metų. Žinoma, tokia transporto kelia nemažai klausimų dėl savo aukštesnės kainos.

Tačiau rinkoje galima rasti ir pigesnių variantų. Vienas iš tokių – „Engwe“ sukurtas „P1“ elektrinis dviratis, kurį testavau pastarąsias keletą savaičių. Jį man atsiuntė mūsų partneriai „Geekbuying“ ir pasiūlo išbandyti. Okay, pagalvojau, kodėl gi ne? Juk vasara.

„Engwe P1“ kainuoja tik kiek daugiau nei 600 eurų, o pagrindinis klausimas – ar jis vertas dėmesio? Pabandykime šiandien tai išsiaiškinti, o teksto apačioje rasite ir specialų pasiūlymą, kuris leis „Engwe P1“ įsigyti už bene žemiausią kainą internete.

Komplektacija ir dizainas

Pasakoti apie tai, jog šis „Engwe“ elektrinis dviratis atkeliauja didžiulėje dėžėje, veikiausiai, nereikia. Joje rasime saugiai supakuotą visą dviratį, kurį teks surinkti – pritvirtinti priekinį ratą, lietaus apsaugą ir priekinį žibintą, viršutinę vairo dalį, sėdynę, pedalus.

Kartu su „Engwe P1“ atkeliauja ir keletas priedų – prie sėdynės rėmo tvirtinamas krepšys, kuris pravers kelionėms į parduotuvę, taip pat ir dar vienas papildomas krepšiukas, kurį, bent jau aš, tvirtinu prie rėmo. Čia galima įsidėti piniginę, pompą (nežinia, kada gali prireikti) ir panašius smulkesnius daiktus.

Pirkėjai gauna ir telefono laikiklį bei keletą atsarginių dalių. Sakyčiau, kad gamintojas gerai apgalvojo, kokių priedų gali prireikti. Net nežinau ar reikėtų prašyti kažko daugiau. Tokia pilna komplektacija mane netgi kažkiek nustebino, nes ne visos aukščiau paminėtos gėrybės parduodamas su kitais panašaus tipo dviračiais.

Kalbant apie dizainą, pirkėjai gali rinktis iš keleto skirtingų spalvinių opcijų, o mano pasirinktas variantas yra baltos spalvos. Nežinau kaip kitiems, bet bent jau man labai gražiai žiūrisi ši spalva, kuri puikiai dera su gamintojo logotipu. Aišku, jeigu daug važinėsite per balas ar purvus – tiek to ir grožio. Bet man iki parduotuvės norisi nuvažiuoti su stilingai atrodančia transporto priemone, tai kodėl gi ne?

„Engwe P1“ yra sulankstomas elektrinis dviratis, kuris aprūpintas 20 colių ratais. Tiesa, gamintojas čia panaudojo ne stipinus, o lietus ratlankius. Atrodo gražiai, man tikrai labai patinka. Rėmas atrodo itin tvirtas, o viena pagrindinė to priežasčių – čia įmontuotas akumuliatorius. Pats rėmas pagamintas iš aliuminio lydinio.

Sakyčiau, kad pats dviratis atrodo labai estetiškai, tačiau yra ir keletas trūkumų. Visų pirma – gausybė laidų, kurie tiesiog styro iš visų pusių. Galbūt būtų galima juos kažkaip gražiau išvedžioti ir pritvirtinti, bet čia jau nieko nepadarysi, toks gamintojo sprendimas, kuris man visiškai nepatinka.

Sėdynė yra pakankamai patogi, bagažinė gali laikyti iki 25 kilogramų, visi žibintai veikia, viskas gerai. Dizaino prasme viskas atrodo kaip ir neblogai, neskaitant gausybės laidų. Ai, dar vienas niuansas – šiam dviračiui užvesti skirtas raktelis kišasi į sulenkiamo rėmo apačią, kone tarp laidų. Labai nepatogu ir rekomenduočiau, jeigu įsigysite šį modelį, tiesiog palikti raktelį tenai.

Veikimas ir valdymas

Trumpam aptarkime technines šio dviračio savybes. „Engwe P1“ modelis aprūpintas 250 vatų bešepetėliniu varikliu, kuris kone nepastebimai sumontuotas ant galinio rato. Čia taip pat rasime ir septynis bėgius, o ant varo puikuojasi ne tik pagrindinis ekranas, bet ir „Shimano Tourney“ valdiklis.

Jeigu domitės dviračiais – tikriausiai žinote, jog tai yra biudžetinės klasės įranga ir dar ganėtinai sena. Apie pigesnius komponentus liudija yra daugiau šio prietaiso detalių. Pavyzdžiui, nors čia ir naudojami diskiniai stabdžiai, tačiau jie yra velniai žino kokio gamintojo ir jų valdomas – mechaninis. Šakė taip pat nėra reguliuojama, neturi oro atramos.

Žinoma, reikėtų nepamiršti, jog šis elektrinis dviratis kainuoja kiek daugiau nei 600 eurų. Jeigu norite aukščiausios klasės sprendimų – čia jų tikrai nerasite ir teks susitaikyti su tuo, kas yra. Manyčiau, kad to, ką siūlo „Engwe“, turėtų pakakti daugeliui ir bent jau man niekas pernelyg nekliuvo. Pernelyg.

Kaip jau minėjau, tai yra sulenkiamas dviratis. Kuomet juo važiuojama – jokių dvejonių dėl sulenkiamo mechanizmo nekyla. Tačiau jeigu norite jį transportuoti – sulenkus jis niekaip neužsifiksuoja ir tos dvi sujungtos dalys juda į visas įmanomas puses, ypatingai, jeigu automobilis rieda Kauno gatvėmis. O tai reiškia, kad dailusis baltas rėmas su laiku turės nemažas trinties žymes.

Pakalbėkime apie šio dviračio valdymą. Kairėje vairo pusėje turime pagrindinį ekraną, kuris padabintas dar ir trimis mygtukais. Visas „Engwe P1“ valdymas atliekamas būtent su jais. Viršuje esantis skirtas įjungti – kiti du reguliuoti galimus nustatymus. Šiam dviračiui NĖRA JOKIOS PROGRAMĖLĖS.

Taip, visas „Engwe P1“ valdymas atliekamas tik naudojant ekraną ant vairo. Jame rasite informaciją apie greitį, pasirinktą režimą, kurių yra penki, įveiktus kilometrus, baterijos įkrovos lygį ir panašiai. Jeigu norite fiksuoti savo maršrutus ar dar kažką – teks naudotis telefonu ir tam neturėsite jokios sąsajos su savo elektriniu dviračiu.

Prie pagrindinio ekrano įmontuotas skambutis, o kitoje pusėje – mano jau minėtas „Shimano Tourney“ valdiklis. Ai, dar galima paminėti, jog pagrindiniame ekrane galima įjungti ir prie dviračio primontuotas švieseles – viena priekinėje dalyje, o kita, žinoma, galinėje. Dabar keliaukime prie pasivažinėjimo su šia transporto priemone.

Važiavimo kokybė

„Engwe P1“ yra ganėtinai patogus dviratis, tačiau jis neskirtas aukštiems žmonėms. Gamintojas rekomenduoja, kad dviratininkas būtų iki 190 centimetrų ūgio. Mano ūgis siekia 185, o gal ir centimetru daugiau ar mažiau. Kaip bebūtų, bent jau man, norėtųsi sėdynę pasikelti kiek aukščiau nei leidžiama.

Nepaisant to, kelionės su šiuo elektriniu dviračiu yra ganėtinai smagios ir patogios. Dviratis yra itin stabilus, jį lengva minti, o elektrinis variklis gerokai palengvina užduotį. Aišku, tokia šio įrenginio paskirtis. Gerai veikia ir bėgių perjungimas, pati transporto priemonė nekelia daug triukšmo ir ja važiuoti yra itin malonu.

Kaip jau minėjau, nedideliame ekrane galima nusistatyti vieną iš penkių elektrinio variklio režimų. Pirmasis jų suteikia 25 proc. galios, tada 35, 55, 75 ir gamintojo nurodomi 99 proc., kas veikiausiai yra tiesiog 100 proc. Važinėjant mieste – trečiasis lygmuo yra optimaliausias variantas, tačiau jeigu norite maksimalaus greičio – jungiame penktąjį ir lekiame.

Važiavimas lygiu paviršiumi yra tikras malonumas, kartais net sunku pajusti, kad jau pasiektas maksimalus greitis ir jūs tiesiog skriejate. Tačiau man kažkiek užkliuvo važiavimas nelygiais paviršiais ar per duobes. Nors dviratis stabilumo ir nepraranda, bet jis sukelia šiek tiek neužtikrintumo dėl itin minkštos šakės.

Dar vienas pastebėjimas – elektrinis variklis įsijungia ganėtinai keistai. Reikia keleto įminimų, kad jis pradėtų veikti nustatyti režimu, o vos tik nustojus minti – jis staigiai nustoja veikti. Nepasakyčiau, kad man tai labai patiko. Daug komfortabiliau būtų, jeigu galia sumažėja palaipsniui per keletą sekundžių. Taip pat, jeigu važiuojate į statesnius kalnus – juntamas galios trūkumas, kas yra ganėtinai normalu, atsižvelgiant į čia naudojamo variklio galią.

Mano atveju, maksimalus greitis sumažėjo iki maždaug 16 kilometrų per valandą. Tačiau kitais atvejais – 25 kilometrus ar kiek didesnį greitį pasiekti yra ganėtinai paprasta ir, kaip jau minėjau, minti yra labai malonu. Bėgių santykis taip pat geras, nors apžvalgos pradžioje ir kritikavau čia pasirinktą įrangą. Nepaisant to, viskas čiki.

Baterija

Baterija yra svarbu, ar ne? Aš manau, kad svarbu. Kaip jau minėjau šios apžvalgos pradžioje, „Engwe P1“ aprūpintas 468 Wh akumuliatoriumi, kuris įmontuotas į dviračio rėmą. Jį įkrauti galima su specialiu įkrovikliu, o tai daryti galima net ir išėmus bateriją iš tos slėptuvės.

„Engwe P1“ baterijos įkrovimo lygį galima matyti ekrane ant vairo, čia jis atvaizduojamas su penkiomis padalomis, kas reiškia pilną įkrovimą. Gamintojas sako, kad vienu pilnu įkrovimu galima įveikti 100 kilometrų, su kuo aš esu linkęs nesutikti.

Pagrindiniai mano pasirinkti keliai – miesto gatvės ar šaligatviai, šiek tiek kelionių per parkus, kur dviračiui tenka daugiau iššūkių. Geriausias užfiksuotas rezultatas – 65 kilometrai su vienu pilnu įkrovimu. Nesu tikras kaip „Engwe“ apskaičiavo tuos 100 kilometrų, veikiausiai su pirmuoju važiavimo režimu, kur naudojama mažiausiai variklo galios. Tačiau tai nelabai atspindi realių važiavimo įpročių.

Žinoma, jeigu jūs važinėsite miškais ar dažnai kilsite į kalnus – pilno įkrovimo užteks ir dar trumpiau. Norint ir vėl įkrauti „Engwe P1“ bateriją – prireiks kone septynių valandų, kas yra ganėtinai daug, bet panašiai užtrunka įkrauti daugelio panašios klasės elektrinių dviračių akumuliatorius.

Verdiktas

„Engwe P1“ yra kiek daugiau nei 600 eurų kainuojantis elektrinis dviratis, kuris puikiai tiks tiems, kurie ieško kelionių į darbo pagalbininko ar atostogaujantiems, kurie nori greičiau aplankyti visas lankytinas vietas. Dviratis tilps į daugelio automobilių bagažinę, o elektrinis variklis užtikrins lengvesnes keliones.

Nors elektrinis turi nemažai trūkumų, tačiau daugelis jų kompensuojama vos tik pradėjus pirmąją kelionę. Kartais „Engwe P1“ atrodo kiek per minkštas, bet kitais atvejais – jis labai patogus, stabilus ir važiuoti su juo yra vienas malonumas.

Jeigu ieškote pirmojo savo elektrinio dviračio – „Engwe P1“ galėtų būti pirmasis jūsų pasirinkimas. Jūs išleisite sąlyginai nedidelę pinigų sumą ir įgausite neįkainojamos patirties ir įspūdžių. Privalau ir dar kartą paminėti tai, jog su šiuo dviračiu jūs gausite gausybę papildomų priedų bei keletą svarbiausių atsarginių dalių, kas yra didžiulis privalumas.

„Engwe P1“ apžvalga

80%
80%
Geras pasirinkimas

„Engwe P1“ yra kiek daugiau nei 600 eurų kainuojantis elektrinis dviratis, kuris puikiai tiks tiems, kurie ieško kelionių į darbo pagalbininko ar atostogaujantiems, kurie nori greičiau aplankyti visas lankytinas vietas. Dviratis tilps į daugelio automobilių bagažinę, o elektrinis variklis užtikrins lengvesnes keliones.

Privalumai
  1. Akį traukiantis dizainas
  2. Itin tvirta rėmo konstrukcija
  3. Labai smagu vairuoti net ir didžiausiu greičiu
  4. Pakuotėje daug įvairių priedų
Trūkumai
  1. Sulenktas rėmas neužsifiksuoja
  2. Naudojamos senesnės detalės
  3. Nepatogi vieta rakteliui
  • Dizainas
    7
  • Veikimas
    6
  • Baterija
    8
  • Komfortas
    9
  • Kokybė
    8
  • Pakuotė
    10
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas