Jei Europa nori pasiekti savo tikslus laipsniškai atsisakyti automobilių su vidaus degimo varikliais, šalyse, kurios jų atsisakė, turi būti atnaujintos subsidijos elektra varomiems automobiliams, teigė „Dowlais Group“ kompanijos atstovai.
Bendrovės generalinis direktorius Liamas Butterworthas teigė, kad mažėjanti baterijomis varomų automobilių paklausa kelia grėsmę planams iki 2030 metų Jungtinėje Karalystėje ir po penkerių metų Europos Sąjungoje nutraukti naujų transporto priemonių su vidaus degimo varikliais pardavimą.
„Jei taisyklės išliks tokios, kokios yra, būtinai reikės kokių nors subsidijų, kad būtų galima paremti automobilių gamintojus“, – sakė L. Butterworthas.
Automobilių gamintojai ir jų dalių tiekėjai susiduria su elektromobilių paklausos nuosmukiu po to, kai šalys, įskaitant Vokietiją ir Švediją, buvo panaikinta arba sumažinta parama. Tokios bendrovės kaip „Mercedes-Benz“ ar „Volkswagen Group“ nuo to laiko atidėjo arba sušvelnino savo diegimo planus.
„Dowlais Group“ klientai, tarp kurių yra „Ford Motor“ ir „General Motors“, atidėjo elektrinių transmisijų tiekimą, sakė generalinis direktorius ir pridūrė, kad netikėtas subsidijų panaikinimas Vokietijoje praėjusių metų pabaigoje pakenkė paklausai.
„Yra daug tiekėjų, kurie investavo gerokai per daug į elektromobilių technologijas“, – sakė L. Butterworthas ir pridūrė, kad vyksta „daug sudėtingų diskusijų“ su automobilių gamintojais dėl to, kaip bus sprendžiamas šis neatitikimas.