Šiame slaptame bendradarbiavime, kuris vyko maždaug 2017 metais, daugiausia dėmesio buvo skiriama ličio geležies fosfato (LFP) elementams. Ši technologija dažnai giriama dėl ilgaamžiškumo ir saugumo pranašumų, palyginti su tuo metu buvusiais EV akumuliatoriais.
Nors „Apple“ galiausiai atsisakė savo ambicingo automobilio projekto, partnerystė su BYD suteikia įdomų žvilgsnį į bendrovės EV siekius. Bendradarbiaujant siekta sukurti itin individualizuotą baterijų sistemą, pritaikytą specialiai „Apple“ planuojamoms transporto priemonėms.
Kupertino gigantės inžinieriai pasitelkė savo patirtį pažangių akumuliatorių blokų ir šilumos valdymo srityje, o BYD prisidėjo savo gamybos meistriškumu ir pažanga LFP elementų technologijos srityje.
Nors nė viena iš bendrovių oficialiai nepatvirtino bendro akumuliatoriaus kūrimo, BYD pareiškime pabrėžė, kad jos „Blade battery“ technologija, kuria šiuo metu aprūpinama visa jos elektromobilių linija, buvo sukurta jos pačios inžinierių. Tačiau artimi šaltiniai teigia, kad „Blade“ akumuliatoriaus dizainui įtakos turėjo patirtis, įgyta bendradarbiaujant su „Apple“.
Pranešama, kad JAV kompanija ieškojo pritaikymų, kurie gerokai padidintų jos elektromobilių veikimo spartą, o tai yra esminis veiksnys, lemiantis jų populiarumą tarp vartotojų. Tuo metu bendrovė jau tyrinėjo įvairias baterijų chemines medžiagas, įskaitant nikelio ir šarmines, ir daug investavo į baterijų blokų dizainą ir inžineriją, kad padidintų ląstelių tankį.
Bendradarbiaujant su BYD siekta padėti sukurti ilgo veikimo nuotolio akumuliatorių sistemą, kuri būtų išskyrusi JAV technologijų milžinės elektromobilius. Nepaisant ilgus metus trukusių bendrų pastangų, „Apple“ galiausiai nusprendė ištirti kitų gamintojų akumuliatorių sistemas.
Elektromobilių projektas buvo daug kartų atidėtas, o sudėtinga ekonominė situacija elektromobilių rinkoje tikriausiai turėjo įtakos kompanijos sprendimui galiausiai nutraukti projektą.