Buvęs automobilių pardavėjas Rolandas neseniai perspėjo vairuotojus nedaryti dviejų dažnai daromų klaidų, dėl kurių gali tekti sumokėti astronomines remonto sąskaitas, kurių nepadengia garantija.
Automobilių pardavėjas savo socialinių tinklų paskyrose reguliariai skelbia trumpus vaizdo įrašus, kuriuose parodo unikalias naujausių modelių funkcijas ir dalijasi patarimais, galinčiais padėti žiūrovams sutaupyti pinigų.
Naujausiame vaizdo įraše Rolandas įspėjo, kad vairuotojai niekada neturėtų pirkti dyzelinio automobilio, jei važinėja tik trumpas keliones, teigdama, kad vienas komponentas sugenda kur kas greičiau.
„Nepirkite dyzelinio automobilio, jei per metus nuvažiuojate mažiau nei 16 tūkst. km. dyzelino kietųjų dalelių filtras sugenda ir gausite daugiau nei 1 tūkst. eurų remonto sąskaitą, ir tai bus jūsų kaltė. Tam netaikoma garantija, nesvarbu, koks naujas jūsų automobilis”, – užtikrintai sakė Rolandas.
Nors dyzeliniai automobiliai nėra tokie populiarūs kaip anksčiau, kai kurie vairuotojai mėgsta juos rinktis dėl geresnių degalų sąnaudų, palyginti su benzininiais modeliais. Tačiau Rolandas įspėjo, kad tai gali būti klaidinga vairuotojams, kurie per metus nuvažiuoja mažiau ir todėl rizikuoja užsikimšti DPF filtrą, kuris sulaiko išmetamųjų dujų suodžius, siekdamas sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį.
Sudėtingas ir brangus komponentas, dyzeliniu automobiliu reguliariai važinėjant trumpomis kelionėmis arba intensyviame eisme, užsikemša daug greičiau. Žinoma, automobilių pardavėjas taip pat siūlo vairuotojams pasirūpinti, kad jų transportas būtų nuolat prižiūrimas, ypač stebėti kada keisti alyvą.
„Prižiūrėkite savo automobilį. Ar žinote, kiek žmonių, su kuriais kalbėdavau, verkdavo telefonu, nes jų remonto sąskaita siekia 7 tūkst. eurų? Kodėl? Todėl, kad jie neprižiūrėjo savo automobilio ir jo variklis sugedo. Jam reikia alyvos, alyva būtina!“ – pridūrė Rolandas.
Nesvarbu, kokia nauja transporto priemonė, vairuotojams būtina laikytis gamintojo rekomenduojamo techninės priežiūros grafiko, kuris atspausdintas savininko vadove. Paprastai kasmet atliekama tarpinė ir pagrindinė transporto priemonių techninė priežiūra, kurios metu keičiami tokie skysčiai kaip alyva ir aušinimo skystis, taip pat keičiamos tokios dalys kaip stabdžių kaladėlės ir oro filtras.
Vairuotojai taip pat gali užkirsti kelią brangiai kainuojančiai žalai, reguliariai tikrindami skysčių lygį ir padangų slėgį – daugelis ekspertų pataria tai daryti kartą per dvi savaites arba prieš kiekvieną ilgesnę kelionę.