Daugelis mūsų turi ne tik mėgstamiausių sąrašą, bet ir tokių, kurie nuvylė labiausiai. Ir čia net nebūtinai kalbant apie automobilius. Taip tiesiog yra. Pasaulyje dažnai yra sudarinėjami įvairūs geriausiųjų dešimtukai, o kartais tenka išrinkti ir blogiausius iš blogiausių.

Tokie automobiliai kaip „Ford Mustang“ ar „Toyota Corolla“ dažniausiai yra vertinami itin palankiai ir patinka daugeliui. Tačiau rinkoje galime rasti ir nemažai tokių modelių, kurie kelia įvairiausių klausimų dėl jų egzistavimo. Šiandien kviečiame pažvelgti būtent į tokias transporto priemones.

Nissan Micra C+C

Automobilis, kurio tikrai niekam nereikėjo ir, veikiausiai, niekada neprireiks. 2005 metais „Nissan“ nusprendė pristatyti „Micra C+C“ modelį. Tai nedidelė transporto priemonė su nusileidžiančiu stogu ir išskirtinės rožinės spalvos.

Jis turėjo ankštas galines sėdynes, mažą bagažinę ir maždaug tiek pat pasitikėjimo gatvėje, kiek jūsų tėvų naudojami „Crocs“. Tiesa, nepaisant visko, sulankstomas metalinis stogas buvo dailus akcentas.

Hummer H2

2002 metais „General Motors“ pristatė „Hummer H2“ ir sulaukė labai kritiškų vertinimų. Ši sumažinta daugeliui įprasto „Hummer“ versija yra didžiulis metalo luitas, sveriantis daugiau nei 6 600 kilogramų.

„Hummer H2“ buvo gaminamas iki 2009 metų ir, nepaisant nepatrauklaus dizaino, buvo keletas aspektų, kurie patiko daugeliui. Viduje buvo naudojama oda, kaip standartinės įrangos dalis, buvo penkios sėdimos vietos, o begemotas turėjo pasirenkamą trečiąją eilę, kuri padidino sėdimų vietų skaičių iki septynių.

2009 metų modelis galėjo pasigirti 6,2 l V8 varikliu, išvystančiu 393 arklio galias, kurio buvo pakankamai daug, kad šis žvėris pajudėtų. Jis taip pat pasižymėjo geromis bekelės savybėmis. Vis dėlto, rinkoje ir tuomet buvo ir yra dabar yra daug visureigių, kurie gali prilygti H2 galimybėms arba jas viršyti, o ir atrodo kur kas geriau.

Smart ForTwo

Daugeliu atžvilgių „Smart ForTwo“ yra visiškai priešingybė anksčiau minėtam „Hummer H2“, tad kodėl tai galbūt pats blogiausias automobilis?

Jūs veikiausiai nesate važiavą su „ForTwo“ greitkeliu arba nebandėte surasti priekinių padangų sukibimo su kelio danga ribų. Abi šios veiklos yra ne tai, ką „ForTwo“ konstruktoriai turėjo omenyje, tačiau bet kuris padorus automobilis turėtų veikti įvairiomis sąlygomis. Pagrindinė „ForTwo“ problema yra ta, kad juo važinėti buvo galima tik mieste.

„Smart ForTwo“ buvo siūlomas tik su turbininiais trijų cilindrų varikliais, sujungtais su šešių laipsnių automatine mechanine pavarų dėže. Ji puikiai veikė tokiuose perpildytuose miestuose kaip Londonas ar Niujorkas, kur automobilių stovėjimo aikštelės gatvėse yra ribotos.

Tačiau viskas ėmė griūti, kai išvažiavote į greitkelį, bandydami pasiekti maksimalų greitį, kad ir koks jis būtų. Pasirodo, turėti beveik tokio pat pločio ir ilgio automobilį nėra gera mintis.

Ford EcoSport

Tokie automobiliai kaip „Kia Soul“, „Hyundai Kona“ ar „Mazda CX-30“ yra puikūs pavyzdžiai, kurie parodo kaip reikia gaminti kompaktiškus krosoverius. „Ford EcoSport“ pristatytas buvo dar 2012 metais ir jis buvo prieinamas Indijoje, Japonijoje, Taivane, Australijoje, tam tikrose Europos dalyse ir Pietų Afrikoje.

Tai buvo didelis hitas, todėl 2016 metais „Ford“ nusprendė pritaikyti šį automobilį Jungtinių Valstijų rinkai ir tai buvo didžiulė klaida.

Norėdama paruošti „EcoSport“ JAV rinkai, „Ford“ turėjo įrengti galinio vaizdo kamerą, todėl jutiklinio ekrano sąsaja atrodo tarsi blogas sapnas. Be to, gamintojas turėjo įtraukti traukos ir stabilumo kontrolę į visą gamą.

Tačiau pažangių pagalbos vairuotojui funkcijų kūrimas būtų kainavęs per brangiai, todėl aklosios zonos stebėjimo sistema su perspėjimu apie galinį skersinį eismą įrengta tik aukščiausios specifikacijos modeliuose.

Trabant 1975 metų

1975 metais pristatytas „Trabant“ buvo apibūdinamas kaip „automobilis, dėl kurio komunizmas įgijo blogą vardą“. Vien šio apibūdinimo turėtų pakakti, kad suprasti kodėl tai yra vienas blogiausių automobilių. Tačiau pateiksime jums ir daugiau informacijos.

„Trabant“ sukurtas kaip alternatyva „Volkswagen Beetle“, turėjo dvitaktį variklį, galintį išvystyti 26 arklio galias. Jo kėbulas pagamintas iš duroplasto, į stiklo pluoštą panašios medžiagos, ir sutvirtintas perdirbtais pluoštais, pavyzdžiui, medvilnės ir medienos. Be to, važiuodamas jis dūmija, tarsi degtų. Gražu, tiesa?

Jame nėra tokių pagrindinių patogumų kaip stabdžių žibintai ir degalų matuoklis, tačiau „Trabi“, kaip jis buvo vadinamas, turi savo vietą istorijoje. Po Berlyno sienos griūties tūkstančiai rytų vokiečių važinėjo šiomis transporto priemonėmis per sieną.

Tačiau, tarsi norėdami parodyti, kokie siaubingi šie automobiliai iš tiesų buvo, daugumą jų vėliau paliko pūti laukuose, kur avys ir karvės atrado, kad duroplastas ir pluoštinės dailylentės yra valgomos.

Žinoma, automobilių rinkoje yra ir daugiau automobilių, kurie tapo tikra tragedija. Tarp tokių dažnai yra minimi ir šie modeliai:

  • Suzuki X-90
  • Chevrolet SSR
  • Reliant Robin
  • Citroen C3 Pluriel
  • Rover Cityrover
  • Chrysler PT Cruiser
  • Reva G-Wiz
  • Cadillac Cimarron
  • Pontiac Aztek
  • Ford Mustang II

O ar teko su kažkuriuo iš šių automobilių susidurti jums? Galbūt turite savo nemėgstamiausią transporto priemonę? Įvardinkite ją mūsų komentarų skiltyje.

guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas