Su naujuoju „Audi e-tron GT“ gamintojas atskleidžia, koks įtraukiantis gali būti elektromobilumas. Keturių durelių kupė apjungiamas išraiškingas dizainas su galinga pavara ir dinamišku valdymu. Tai yra naujos eros pradžia – ateities „Gran Turismo“ automobilis.

Tokio „Audi“ pasaulis dar nematė: su „e-tron GT“ gamintojas pristato savo planus kuriant jausmingą ir žavinčią mobilumo ateitį. 2021 m. pavasarį debiutuos du elektriniai „Gran Turismo“ klasės automobiliai: „e-tron GT quattro“ ir „RS e-tron GT“. Abu jie yra galingi, greiti, dinamiški ir neišskiria jokių emisijų. Šių savybių visuma suformavo stiprų charakterį, naujai interpretuojantį „Gran Turismo“ idėją.

Pasaulinė pirmo visiškai elektrinio „e-tron GT“ premjera įvyko antradienį, „Audi“ Pažangos dienos tiesioginės transliacijos metu. Renginyje, kartu su kitais „Audi“ vadovais, dalyvavo ir naująjį automobilį pristatė „Audi“ Dizaino vadovas Marcas Lichte, savo įspūdžiais dalinosi „Audi“ tarptautiniai pažangos ambasadoriai Tomas Hardy, Stella McCartney, Janelle Monae.

„Tai yra svarbiausia „Audi“ naujiena šiais metais, žyminti naują erą. „e-tron GT“ automobilis yra mūsų požiūrio į ateitį protagonistas, nes ateitis priklauso elektromobilumui, kad ir ką vairuojate. Naujasis „e-tron GT“ Lietuvoje bus pristatytas jau pavasario-vasaros sandūroje“, – sakė Ilgvars Ļubka, „Audi“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje ir Latvijoje.

„Audi e-tron GT“ išorė yra dinamiškas meno kūrinys. Visi paviršiai ir linijos yra tobulai suderinti – nuo priekinių žibintų su pasirenkamomis lazerinėmis šviesomis iki didelio difuzoriaus gale. Kartu šios detalės sukuria formą, kuri atrodo tarsi nugludinta vėjo. Kėbulas yra itin aerodinaminis, o pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,24. Salonas taip pat atitinka klasikinį „Gran Turismo“ dizainą: vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynės sumontuotos žemai sportiškoje padėtyje ir atskirtos plačia centrine konsole. Galinės sėdynės užtikrina pakankamai vietos net suaugusiems keleiviams. Santūri salono elegancija pabrėžia progresyvų automobilio charakterį.

„Gran Turismo“ yra sportiškas kelioninis automobilis, pasižymintis dinamiškomis valdymo savybėmis – būtent toks ir yra „Audi e-tron GT“. Priklausomai nuo versijos, jo elektrinių variklių galia siekia 350 kW (476 AG) arba 440 kW (598 AG), leidžiančių itin dinamiškai įsibėgėti. Iki 487 kilometrų (302,6 mi) (numatytas WLTP) nuvažiuojamą atstumą užtikrina naudojamas 85 kWh talpos akumuliatorius. 800 voltų technologija leidžia greitą DC įkrovimą su iki 270 kW siekiančia galia. Pakaba taip pat pasižymi subalansuotomis dinamiškomis ir komfortiškomis savybėmis, kurias užtikrina tokios technologijos kaip „Audi drive select“ sistema, visi vairuojamieji ratai, reguliuojamas amortizavimo standumas, trijų kamerų pneumatinė pakaba, elektrinė visų ratų pavara ir galinis blokuojamas diferencialas. Ratų dydis siekia iki 21 colio, o stabdžių diskų, kurie gali būti pagaminti iš anglies pluošto keramikos, skersmuo siekia iki 420 milimetrų.

Kaip ir kiti „Audi“ modeliai, „e-tron GT“ turi visas junglumo galimybes. Multimedijos sistema, internetinės „Audi connect“ paslaugos ir pagalbinės sistemos yra itin pažangios. O kadangi dinamiškas meno kūrinys turi ir gerai skambėti, „Audi“ specialiai „e-tron GT“ sukūrė unikalų garsą. Jis skamba galingai ir progresyviai – kaip tikras „Audi“.

„Audi e-tron GT quattro“ ir „Audi RS e-tron GT“: faktai ir skaičiai

  • „Gran Turismo“ filosofijos reinterpretacija: elegantiško ir dinamiško dizaino ketverių durelių kupė su galinga elektros pavara; ypatingas pasitikėjimas tolimose kelionėse ir važinėjant kasdien.
  • „RS e-tron GT“ – „Audi“ ir „Audi Sport GmbH“ elektrifikacijos priešakyje.
  • Emocionalus pavyzdinis automobilis ir užuomina apie ateities dizainą.

Išorės dizainas, aerodinamika ir kėbulas

  • Ištobulintas „Gran Turismo“ dizainas, vadovaujantis elektromobilumo gairėmis: sportiškumas ir komfortas derantys su tvarumu.
  • Sportiškos proporcijos: dideli ratlankiai, plati tarpvėžė, žemas siluetas, didelis atstumas tarp ašių.
  • Aptaki dizaino kalba kaip naujas dizaino elementas: estetika atsiranda iš efektyvumo.
  • Ryškus dizainas: žemai esančios apverstos kėbulo spalvos vientisos grotelės, išgaubti „quattro“ sparnai, žemas siluetas ir nuožulni stogo linija; galinė dalis su itin ryškiomis įpjovomis.
  • Vos 0,24 siekiantis mažas pasipriešinimo koeficientas užtikrina didelį efektyvumą ir tolimą nuvažiuojamą atstumą; aktyvūs aerodinaminiai sprendimai su perjungiamais stabdžių ir radiatorių ortakiais, taip pat galinis kelių padėčių oro aptakas, uždara elektromobilio apačia ir platus difuzorius.
  • Keleivių salonui ir sutvirtintam akumuliatoriaus skyriui panaudotas itin tvirtas plienas užtikrina didelį kėbulo standumą ir saugumą avarijos metu; išorinės kėbulo dalys pagamintos iš aliuminio.
  • Ilgis – 4,99 m, plotis – 4,96 m, aukštis – tik 1,41 metro; žema kėbulo linija, bagažinės tūris siekia 405 litrus.

Priekiniai žibintai ir šviesos

  • „Matrix LED“ priekiniai žibintai yra standartinė „RS e-tron GT“ įranga ir pasirinktinai galimi „e-tron GT quattro“ modeliui.
  • „Matrix LED“ priekiniai žibintai su „Audi“ lazerinėmis šviesomis galimos abiem modeliams; tokios tolimosios šviesos šviečia dvigubai toliau.
  • Galiniai žibintai su šviesos juosta; dinaminė palydėjimo ir pasitikimo šviesų grafika kartu su pažangiais priekiniais žibintais.

Salono dizainas ir interjeras

  • Aplink vairuotoją sukurta darbo vieta su į jį orientuotu prietaisų skydeliu, erdvaus salono pojūtis.
  • Žema sėdėjimo padėtis ir plati centrinė konsolė; galinės sėdynės pritaikytos ir suaugusiems.
  • Tvarumas, derantis su sportiškumu ir komfortu: interjeras be odinės apdailos, apmušalai pagaminti naudojant itin daug perdirbtų medžiagų.
  • Didelis dizaino paketų pasirinkimas, „RS“ modelis su ypatingais įrangos elementais.

Pavara ir rekuperavimas

  • Elektrinė visų ratų pavara su nuolatos varomais sinchroniniais motorais priekinėje ir galinėje ašyje; dviejų greičių transmisija galinėje ašyje.
  • Bendra „Audi e-tron GT quattro“ galia siekia 350 kW (476 AG) ir 630 Nm sukimo momentą, o „RS e-tron GT“ galia yra 440 kW (598 AG) ir 830 Nm; starto kontrolė iki 2,5 sekundės padidina galią iki 390 kW (530 AG) arba 475 kW (646 AG).
  • Nuo 0 iki 100 km/val. per 4,1 arba 3,3 sekundes („RS“ modelis); maksimalus greitis siekia 245 arba 250 km/val.
  • Pažangi riedėjimo ir rekuperavimo kontrolė, stabdymo rekuperavimo galia siekia iki 265 kW.

Akumuliatorius ir šilumos valdymas

  • Ličio jonų akumuliatorius su 85 kWh panaudojama talpa (93 kWh bendra talpa) ir 800 voltų įtampa; 396 celės 33 moduliuose.
  • Standartinis AC įkrovimas 11 kW siekiančia galia, greitai po debiuto bus galimas 22 kW įkrovimas; standartinis DC įkrovimas 270 kW siekiančia galia.
  • Daugiau kaip 487 kilometrų (302,6 mi) nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu, matuojant WLTP standartu (numatyta „Audi e-tron GT quattro“ modeliui); labai trumpas įkrovimo laikas – užtenka penkių minučių padidinti atstumą maždaug 100 km.
  • Rafinuotas šilumos valdymas su keturiais aušinimo ratais; efektyvus standartinis šilumos siurblys; išankstinis akumuliatoriaus aušinimas greitam DC įkrovimui kelyje.
  • „e-tron Charging Service“ paslauga su apie 200 000 įkrovimo vietų patraukliomis kainomis visoje Europoje.

Pakaba

  • Žemą svorio centrą ir puikiai paskirstytą apkrovą ašims užtikrina žemai sumontuotas akumuliatorius ir elektros varikliai.
  • Standartinė įranga: reguliuojamas amortizavimo standumas, galinis blokuojamas diferencialas, dinaminė „Audi drive select“ valdymo sistema.
  • Pasirenkama įranga (standartinė „RS“ modelio įranga): reguliuojamas galinio diferencialo blokavimas, trijų kamerų pneumatinė oro pakaba; visi vairuojamieji ratai (pasirenkama abiem modeliams).
  • Pasirenkami stabdžių diskai su volframo karbido danga (standartinė „RS“ modelio įranga), iš anglies pluošto keramikos pagaminti stabdžių diskai (pasirenkama įranga abiem modeliams).
  • Nuo 19 iki 21 colio dydžio ratlankiai (daugiausiai aerodinaminio stiliaus); 20 ir 21 colio ratlankiai su aerodinaminiais elementais.

Vairuotojo pagalbinės sistemos

Standartinės „Audi pre sense“ saugumo sistemos, pasirenkami „Tour“, „City“ ir „Park“ paketai; adaptyvus greičio palaikymas ir nuotolinė statymo pagalba yra išskirtinė įranga.

„e-tron sport“ garsas

  • Standartinis AVAS garsas yra itin sodrus ir galingas.
  • Papildomai pasirenkamas „e-tron sport“ išorės ir salono garsas parenkamas pagal „Audi drive select“ nustatymus.

Valdikliai ir ekranai

Multimedijos sistema ir „Audi connect“

Meistrystė išmaniojoje gamykloje

  • „e-tron GT“ gamyba „Audi Böllinger Höfe“ padalinyje Nekarsulmo gamykloje apima sumanias gamybos technologijas ir aukščiausio lygio meistrystę.
  • Anglies dvideginiui neutrali gamyba, naudojant žaliąją energiją ir biodujas.
  • Nepriklausoma ir pažangi surinkimo linija kartu su „Audi R8“ modeliu.
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas