Automobilių saugumas tapo nebeaktualus? Saugumo sinonimu pravardžiuotas gamintojas sulaukė kritinio smūgio

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Repudiandae velit quae consequuntur vitae, nisi suscipit, est beatae?

Automobilių saugumas tapo nebeaktualus? Saugumo sinonimu pravardžiuotas gamintojas sulaukė kritinio smūgio Photo caption

Mažasis elektromobilis „Renault Zoe“ gavo nulio žvaigždučių saugos įvertinimą Europos naujų automobilių vertinimo programos (NCAP) bandymuose. Automobilių gamintojas taip pat gavo vienos žvaigždutės (1/5) įvertinimą už visiškai elektrinį mini automobilį „Dacia Spring“.

„Kažkada „Renault“ buvo saugumo sinonimas“, – sakoma „Euro NCAP“ generalinio sekretoriaus Michielio van Ratingeno pranešime. - „Tačiau šie nuviliantys „Zoe“ ir „Dacia Spring“ rezultatai rodo, kad saugumo rodiklis dabar tapo silpnąja kompanijos puse, jai pereinant prie elektromobilių“.

„Renault“ mažina išlaidas ir stengiasi pagerinti savo darbo našumą po ilgų ambicingos pasaulinės plėtros metų. „Renault“ pranešime teigė, kad „Zoe“ yra saugi transporto priemonė, atitinkanti visus norminius saugos standartus. „Šie standartai nuolat tobulinami ir tampa vis griežtesni visose srityse, ypač saugumo atžvilgiu“, – pridūrė bendrovė. - „Todėl „Renault“ nuolat tobulina savo pasiūlą, kad atitiktų reglamentus, taikomus kompanijos transporto priemonių pardavimų rinkose“.

„Euro NCAP“ reitingai nėra įpareigojantys, nes jais organizacija nesertifikuoja transporto priemonių naudojimo keliuose. Tačiau Europos vairuotojai atkreipia dėmesį į „Euro NCAP“ testus, o automobilių gamintojai garsiai skelbia gerus įvertinimus.

Tai tik trečias kartas, kai „Euro NCAP“ automobiliui suteikė nulinę žvaigždutę, o jei įvertinimas pakenks „Zoe“ pardavimams, tai gali priversti „Renault“ greitai atnaujinti arba paspartinti kitos automobilio versijos pristatymą. „Euro NCAP“ teigė, kad naujausio „Zoe“ modelio šoninė oro pagalvė buvo prastesnė nei ankstesnės versijos. Organizacija taip pat pažymėjo, kad būtent senasis automobilių gamintojos pasididžiavimas - „Renault Laguna“ - buvo pirmasis automobilis, 2001 m. gavęs penkių žvaigždučių įvertinimą.

„Renault“ kompanijos pranešime nenagrinėjo oro pagalvių problemos. Per šiuos metus iki spalio „Zoe“ buvo trečias geriausiai parduodamas visiškai elektrinis automobilis Europoje, atsiliekantis nuo pirmoje vietoje esančio „Tesla Model 3“ ir „Volkswagen ID3“. Tuo tarpu „Dacia“ prekinio ženklo, kito Europoje populiarėjančio automobilių pardavėjo, atstovai teigia, kad naujasis „ Dacia Spring“ visa galva pranoksta Europos saugumo taisykles ir standartus, tačiau kompanija naujajame modelyje neprideda pažangių funkcijų, už kurias klientai nemokėtų.

Pranešime spaudai pavadinimu „Hero to Zero“ JK draudimo grupė „Thatcham Research“ pažymėjo, kad „Renault Zoe“ modelis iš pradžių gavo penkių žvaigždučių įvertinimą dar 2013 m. „Gaila matyti, kad „Renault“ naujasis modelis kelia grėsmę visai „Zoe“ susikurtai saugumo reputacijai, kurią automobilis buvo pelnęs nuo pat pradžių“, – sakė Matthew Avery, „Thatcham“ vyriausiasis tyrimų strategijos pareigūnas ir „Euro NCAP“ valdybos narys.

Paskutiniame „Euro NCAP“ 2021 m. bandymų etape, į kurį nebuvo įtraukti „Tesla“ modeliai, buvo įvertinti vienuolika automobilių. Daugelis kitų transporto priemonių gavo penkių žvaigždučių įvertinimus, įskaitant „BMW iX“, „Mercedes-Benz EQS“, „Nissan Qashqai“ ir „VW Caddy“.

Error occurred