Pietų Korėjos automobilių gamintojo „Hyundai“ valdomas prabangių transporto priemonių prekinis ženklas „Genesis“ meta iššūkį BMW. Kompanijos atstovai Europoje pristatė naująjį „GV80“ premium klasės SUV modelį.
Aukščiausios klasės SUV segmentas yra visiškai nauja teritorija į kurią „Genesis“ įžengia tik dabar, nepaisant to, jog tai yra jau trečios kartos „GV80“ variantas. Bendrovė dar 2017 metais pademonstravo pirmąjį koncepcinį modelį, tačiau pirkėjams jis prieinamas tapo tik dabar.
Naujasis „Genesis GV80“ kainuos nuo 62 tūkst. eurų, o tai yra 6500 eurų mažiau nei geriausiai Europoje parduodamas BMW produktas – „BMW X5“. Akivaizdu, kad „Hyundai“ nusitaikė į potencialius vokiečių sukurto visureigio pirkėjus ir ketina pasiūlyti labai panašų produktą už mažesnę kainą.
Kaip ir „X5“, naujasis „GV80“ modelis parduodamas su 3 litrų, šešių cilindrų, dyzeliniu varikliu. Tikimasi, kad 274 AG variantas sulauks daugiausiai dėmesio, lyginant su 300 AG modeliu, kuris aprūpintas 2,5 litrų, keturių cilindrų, benzininiu varikliu. Europoje „Genesis“ šį SUV pasiūlys su penkiomis arba septyniomis sėdimomis vietomis. Deja, tačiau europiečių nepasieks 3,5 litrų benzininiu varikliu aprūpintas variantas, kuris šiuo metu prieinamas tik JAV ir vietinėje, Pietų Korėjos, rinkose. Pastarasis modelis naudoja „V-6 twin-turbo“ variklį su 375 AG.
Vienu didžiausiu „Genesis GV80“ automobilio trūkumu įvardijama ir tai, jog šis SUV neturi hibridinės opcijos. Verta paminėti tai, jog pagrindiniai konkurentai, tokie kaip BMW, „Audi“ ar „Mercedes-Benz“ analogiškuose produktuose siūlo ir „plug-in“ opcijas. Dar vienas „Genesis“ trūkumas – gerokai didesnis išmetamo CO2 kiekis. Skelbiama, kad 3 litrų dyzeliniu varikliu aprūpinto modelio CO2 kiekis sieks 220g/km, kai tuo tarpu BMW skaičiai su analogišku varikliu siekia kiek mažiau nei 179 g/km.
Žvelgiant į šio automobilio dizainą, nesunku pastebėti panašumų su „Bentley Bentayga“, kuris buvo sukurtas buvosio „Genesis“ vyriausiojo dizainerio Luco Donckerwolke. Vairuotojai, priekinėje automoblio dalyje, ras 14,5 colių įstrižainės ekraną, kuris bus valdomas lietumu arba naudojant specialią svirtelę. Dar vienas ekranas, kuris matomas priešais vairuotoją, pasižymės specialiu 3D efektu, kuris leis vairuotojui stebėti kameras, siekiant pagerinti matomumą.