Šių metų sausio pabaigoje įdiegta interaktyvi mokymo programėlė Lietuvoje jau padėjo įdarbinti 527 „Circle K“ darbuotojus. Per pirmąjį pusmetį programėlė smarkiai pagerino naujų darbuotojų mokymo veiksmingumą, leido sutrumpinti mokymosi laikotarpį nuo 60 iki 21 dienos ir suteikė darbuotojams galimybę lengviau priprasti prie naujos darbo vietos.

Pirmieji rezultatai taip pat rodo, kad degalinėse, kuriose mokymų kriterijai įvykdomi 100 proc., dirbama efektyviau ir parduodama 3,5 proc. daugiau nei degalinėse, kuriose mokymų rezultatai ne tokie aukšti.

„Pradėti dirbti degalinėje yra sudėtinga: reikia prisiminti daugybę saugos taisyklių, įprasti prie kasdienės rutinos, įsiminti patiekalų gaminimo receptus, laikytis tikslių higienos ir degalų pardavimo reikalavimų bei tinkamai aptarnauti klientus. Specialiai mūsų įmonei sukurta programėlė leidžia darbuotojams ne tik greičiau perprasti savo darbo pareigas, bet ir greitai rasti reikalingą atsakymą vaizdo instrukcijose bei greičiau priprasti prie kolektyvo.

Be to, naudą naudodamiesi programėle gauna ne tik darbuotojai, bet ir pati įmonė – nauji kolegos yra labiau patenkinti savo darbo vieta ir nusprendžia pasilikti pas mus dirbti ilgiau“, – pabrėžia Justina Gulbinskienė, „Circle K“ žmogiškųjų išteklių verslo partnerė.

97,8 proc. darbuotojų atskleidė, kad toks įdarbinimo būdas jiems patiko, įvykdę mokymų programą jie jaučiasi tvirtai pasirengę pradėti nuolatinį darbą. Darbuotojai taip pat vertina ir pripažįsta, kad programėlė yra lengvai suprantamas ir patogus įrankis – taip teigia 98,4 proc. mokymuose dalyvavusių darbuotojų. Ne mažesnė dalis mokymų dalyvių rekomenduotų šią įdarbinimo programėlę draugams. Beveik visi, arba 99,6 %, naujų darbuotojų mokymus baigia per 21 dieną.

„Programėlė padeda naujam darbuotojui greičiau pradėti dirbti savarankiškai. Atsidaręs programėlę jis mato visą mokymų planą: kiek laiko tai truks, kokios temos yra numatytos. Taigi kolega gali planuoti savo laiką ir mokymosi procesą. Be to, nelieka „žmogiškosios klaidos“ ar nuovargio efekto, kai žmogus, atsakingas už naujoko mokymą, pamiršta aptarti kurią nors temą arba papasakoja ne taip sklandžiai.

Dabar užtikriname, kad visi naujokai gauna vienodą ir susistemintą informaciją. Na, o jeigu naujasis darbuotojas primiršo kurią nors iš tvarkų ar nori pasitikslinti, kaip teisingai atliekama užduotis, visus atsakymus gali rasti savo telefone. Tačiau mes nuolat puoselėjame ir komandinę dvasią, naujas darbuotojas visuomet gali prašyti ir savo kolegų pagalbos“, – teigia Justina Gulbinskienė.

Nauji darbuotojai per vaizdo įrašus, interaktyvius testus ir įvairius žaidimo elementus įgyja pagrindinių žinių apie įmonę, sistemas, kasdienę tvarką, valgio ruošimą, klientų aptarnavimą ir degalinių valymą. Kiekvienam naujam darbuotojui priskiriamas mentorius, kuris padeda darbuotojui pirmuosius tris mėnesius.

„Circle K“ naujokų mokymo programėlė yra standartizuota ir išversta į vietos kalbas visose Baltijos šalyse, taip pat Danijoje, Švedijoje, Airijoje, Lenkijoje ir Norvegijoje.

guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas