Transportas yra kasdienio gyvenimo būtinybė, ypač miestuose. Gyventojų skaičius juose vis sparčiau auga, todėl kelionių mieste sąlygos turi keistis. Tuo pačiu, COVID-19 krizė išaugino miestų gyventojų lūkesčius dėl švaresnių, saugesnių ir lankstesnių keliavimo būdų, leidžiančių laikytis reikalaujamo socialinio atstumo, o tuo pačiu – nulemtų ir urbanistinio kraštovaizdžio, ir išmanių ateities sprendimų. Savavaldžių transporto priemonių atsiradimas galėtų sumažinti spūstis miestuose, tačiau galvojant apie artimiausią ateitį, šie sprendimai nėra ekonomiškai patrauklūs dėl didelių autonominio važiavimo technologijų kaštų, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Kad išspręstų šią problemą, „Citroën“, „Accor“ ir „JCDecaux“ susivienijo kūrybingai ir įpareigojančiai partnerystei, pavadintai „The Urban Collëctif“. Remdamiesi tikėjimu, kad ateities transportas turi būti susijęs su saugumu ir gera savijauta, „The Urban Collëctif“ sukūrė revoliucinę mobilumo koncepciją, pagrįstą bendra 200 metų trunkančia inovacijų kūrimo patirtimi. Naudojant atvirojo kodo modelį, pavadintą „Citroën Autonomous Mobility Vision“, šios koncepcijos pagrindu tapo autonominė elektra varoma platforma „The Citroën Skate“ ir kėbulai, skirti įvairioms paslaugoms ir poreikiams.
Atskyrus platformą nuo mobilumo paslaugų, ši koncepcija suteikia galimybę maksimaliai išnaudoti autonomines technologijas ir tuo pačiu išplėsti paslaugų pasiūlą. „The Citroën Skate“ gali gabenti kiekvieną sukurtą kėbulą pagal poreikį naudodama iš anksto numatytą taką ir tuo pačiu garantuoti neprilygstamą komfortą, kurį užtikrina „Citroën“ turima šimtametė patirtis.
„Citroën Autonomous Mobility Vision“ yra revoliucinis atviro kodo mobilumo modelis, skirtas dalijimuisi, ir siūlantis autonominį judėjimą, kuris prisitaiko prie poreikių. Modelis pagrįstas „The Citroën Skate“ transporto robotų, kurie be perstojo juda mieste, parku, ir yra sujungti su skirtingais kėbulais, žadančiais unikalią patirtį. „The Citroën Skate“ yra ir mobilumo tarpininkas, ir konvejeris. Kėbulas, sujungtas su „The Citroën Skate“, leidžia vartotojams mėgautis pageidaujama paslauga, kai tik norima.
Skirtingi kėbulai
„Sofitel En Voyage“ yra pirmasis „Accor“ ir „Citroën“ bendradarbiavimo metu sukurtas kėbulas. Šis yra tarsi kvietimas į naują urbanistinį mobilumą, į išskirtinio komforto kelionę su prašmatniomis paslaugomis ir kvapą gniaužiančiais vaizdais.
Turėdamas automatines įstiklintas stumdomas duris, „Sofitel En Voyage“ kėbulas leis patogiai įsitaisyti dviem-trim keleiviams, o jų bagažui skirta dedikuota vieta. Interjere slenkanti LED šviesos diodų juosta rodys realaus laiko informaciją, tokią kaip asmeninės žinutės, naujienos, atvykimo ir kelionės laikas.
Viskas čia sukurta taip, kad būtų suteikta suasmeninta „Sofitel“ paslauga. Viduje yra baras, palietus atsiskleidžiantis lyg gėlė ir leidžiantis išsirinkti gėrimų, užkandžių. Įdiegta garso sistema, indukciniai įkrovikliai ir pagal nuotaiką konfigūruojamas apšvietimas.
Galiausiai „Sofitel“ paslaugų spektrą užbaigia lietimui jautrus planšetinis kompiuteris, leidžiantis vaizdo konferencinius skambučius „Sofitel“ konsjeržui, pavyzdžiui, tam, kad būtų susitarta dėl restorano ar teatro rezervacijos.
„The Pullman Power Fitness“ yra antrasis kėbulas, gimęs iš „Accor“ ir „Citroën“ partnerystės, ir atspindi „Pullman Hotels & Resorts“ viziją plėsti fitneso galimybių ribas. „The Pullman Power Fitness“ išsiskiria neįprastu stiklo burbulu, kurį paįvairina žaliuzių formos dichroistiniai raštai. „Pullman“ spalvos ir grafika atkartojami naudojant mėlynos, violetinės, rožinės ir žalios spalvų atspalvius. Šitaip išsaugomas keleivių privatumas, o drauge – užtikrinama, kad būtų matomi pakelės vaizdai.
Futuristinę ir avantgardišką atmosferą čia puikiai iliustruoja sporto, muzikos ir šviesų simbiozė. Įrengta pagal poreikį nustatoma garso ir apšvietimo sistema, pasitelkiant LED šviesos diodų juostą, sukuria unikalų efektą. Jam naudojami trys skirtingi, trijų skirtingų spalvų ir apšvietimo atmosferos, režimai, pritaikomi pagal pasirinktus sporto pratimus. Šitaip sukuriamas unikali, jaudinanti ir atgaivinanti vartotojo patirtis.
„JCDecaux City Provider“ kėbulas sukurtas bendradarbiaujant „Citroën“ ir „JCDecaux“ – pasauliniam lauko reklamos lyderiui, kuris tiekia tvarią lauko įrangą ir sprendimus daugiau nei 80 šalių. Šios įmonės lauko įranga yra etalonas visame pasaulyje kalbant apie inovacijas, kokybę, estetiką ir funkcionalumą, o savitarnos dviračių paslauga iš esmės pakeitė mobilumą miestuose nuo 2003 metų.
„JCDecaux City Provider“ kėbule – dvi svetingos erdvės, esančios viena priešais kitą. Šios keleiviams skirtos erdvės apsaugotos žaliu, augalais apsodintu stogu. Yra ir atvira erdvė, apsaugota nuo nenuspėjamų oro sąlygų tentu, ir uždara, įstiklinta, turinti originalų apšvietimą. Čia telpa iki penkių žmonių, kurie gali keliauti komfortiškoje ir šviesoje aplinkoje, leidžiančioje puikiai matyti visą miestą. Viduje keleiviai turi USB lizdus, leidžiančius įkrauti mobiliuosius įrenginius. O du interaktyvūs ekranai praturtina mobilumo patirtį teikdami informaciją ir naudingas paslaugas, kurios leidžia suplanuoti ir sekti keliones, gauti turistinę, kultūrinę, bendruomenėms skirtą informaciją, atrasti naujas vietas ar veiklas, iki kurių šis kėbulas gali nuvežti.