Europiečiams „Bronco“ bus siūlomas itin ribotu tiražu, tad kultinį modelį galės įsigyti tie, kas suskubs. Į Senąjį žemyną gamintojai atveš pačias pajėgiausias visureigio versijas „Outer Banks“ ir bekelėje našiausią „Badlands“.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Nuotykių dvasios simbolis

Pirmasis „Bronco“ debiutavo JAV 1966 metais. Jis buvo gaminamas pasitelkiant „Ford“ karinių transporto priemonių ir „Mustang“ sportinių automobilių kūrimo patirtį. Suderinus geriausias abiejų pasaulių savybes, į kelius išriedėjo tvirtas, visais ratais varomas, sportiško charakterio modelis. Jis leido suformuoti visiškai naują nuotykiams skirtų visureigių segmentą.

Pirmosios kartos „Bronco“ savo tvirtumą ir pravažumą įrodė laimėjęs 1969 metų „Baja 1000“ visureigių lenktynes. Šio pasiekimo negalėjo pakartoti nė vienas gamyklinis 4 x 4 visureigis dar penkis dešimtmečius.

Anapus Atlanto buvo parduota daugiau nei 200 000 pirmosios kartos „Bronco“ automobilių, o iš viso per penkias kartas nuo 1966 iki 1996-ųjų buvo pagaminta daugiau nei vienas milijonas šių visureigių.

„Ford“ gamoje „Bronco“ yra tikras nuotykių dvasios simbolis, o naujausios pavaros technologijos kartu su senojo modelio įkvėptu dizainu leido sukurti visureigį, kuris aistrą tyrinėti pakelia į kitą lygį, – sakė „Ford Blue Europe“ generalinis direktorius Jonas Williamsas. – Po 25 metų pertraukos Amerika sutiko „Bronco“ sugrįžimą su didesniu entuziazmu ir meile, nei galėjome įsivaizduoti. Dabar džiaugiamės galėdami Europos entuziastams pasiūlyti pirmą kartą pajusti „Bronco“ dvasią.“

2021 metais gamintojų prikelto visureigio projektavimas prasidėjo skaitmeniniu pirmosios kartos modelio nuskaitymu, siekiant, kad įspūdingos jo proporcijos ir atpažįstama forma išliktų ir naujoje kartoje. Dėl trumpų iškyšų ir ryškių, funkcionalių linijų jis akimirksniu atpažįstamas, o šios savybės taip pat prisideda prie užtikrinto važiavimo bekelėje.

Vos per aštuonias minutes vienu įrankiu galima nuimti visas ketverias automobilio dureles ir mėgautis grynu oru bei dar geresniu matomumu sudėtingoje bekelėje. Berėmiai langai sumažina bendrą durelių svorį, todėl jos yra ganėtinai lengvos, kad jas galėtų išimti beveik bet kokios fizinės parengties vairuotojai. „Bronco Badlands“ versijoje dureles galima saugiai laikyti specialiuose saugojimo krepšiuose pačiame automobilyje ir, panūdus, grąžinti į vietą.

Automobilyje yra ir daugiau nuimamų elementų, leidžiančių tiek individualizuoti savo visureigį, tiek pagerinti važiavimą bekelėje. Priekinės grotelės ir buferis gali būti keičiami alternatyviomis versijomis, o plastikinės ratų arkos apsaugos suprojektuotos taip, kad, atsitrenkus bekelėje į kliūtį, atsiskirtų nepažeisdamos kėbulo.

Šiuolaikinė įranga atskleidžia naujas galimybes

Automobilyje montuojamas 2,7 litro „EcoBoost“ V6 benzininis variklis su dviem turbokompresoriais ir tiesiogine degalų įpurškimo sistema. Standartinėje komplektacijoje naudojama 10 greičių automatinė pavarų dėžė parenka optimalų sukimo momentą tiek kelyje, tiek bekelėje. Didžiausias 64,33:1 palėtintos pavaros perdavimo ratams koeficientas leidžia „Bronco“ važiuoti 6 km/val. greičiu palaikant 2 400 aps./min. variklio sūkius ir padeda užtikrinti preciziškas valdymo savybes mažu greičiu įveikiant sudėtingas bekelės atkarpas.

„Bronco Outer Banks“ versijoje sumontuota dviejų greičių elektroninė perdavimo dėžė – spustelėjęs mygtuką, vairuotojas gali normalią pavarą pakeisti palėtinta, ir atvirkščiai.

„Bronco Badlands“ versijoje papildomai sumontuotas blokuojamas priekinis diferencialas ir priekinio stabilizatoriaus atjungimo sistema. Tai suteikia ypač plačias galimybes vairuotojui manevruoti sudėtingoje bekelėje.

Be to, priklausomai nuo kelio sąlygų, automatiniu režimu veikianti dviejų greičių elektromechaninė perdavimo dėžė gali kone nepastebimai pati persijungti tarp dviejų ir keturių ratų pavaros režimų, o vairuotojas tuo metu gali visą savo dėmesį sutelkti į kelią.

Kad automobiliu būtų galima įveikti sudėtingiausias sąlygas, „Bronco“ sukurtas ant sustiprintos plieninės važiuoklės su septyniais skersiniais. Tokia konstrukcijos šerdis gamintojams leido montuoti atitinkamas galimybes užtikrinančią įrangą, taip pat užtikrinti iki 259 mm siekiančią pakabos eigą.

Aukšto pajėgumo ir stabilumo bekelėje pakaba (HOSS) susideda iš nepriklausomų skersinių svirčių su ilgos eigos spyruoklėmis priekyje. Jos sumažina neamortizuojamą masę iki 20 procentų, palyginti su standžios ašies konstrukcijomis, taip pat užtikrina puikią važiavimo kokybę. Galinėje dalyje standartiškai naudojama standi penkių svirčių galinė ašis su kintamo ilgio ilgos eigos spyruoklėmis. Tiek priekyje, tiek gale montuojami sustiprinti amortizatoriai.

„Bronco Badlands“ versijoje standartiškai naudojami sustiprinti „Bilstein“ adaptyvieji amortizatoriai. Didesnė skysčio talpa suteikia jiems papildomą aušinimą esant sunkioms sąlygoms, o amortizacinė jėga automatiškai didėja esant kraštutinei pakabos eigai, tad vairuotojas gali džiaugtis tiksliu valdymu bekelėje ir sklandžiu važiavimu įprastame kelyje.

Visus kelius atveriančios technologijos

„Bronco“ pravažumo galimybes vairuotojui išplečia „Terrain Management System“ sistema, leidžianti vairuotojams patogiai pritaikyti visureigio įrangą prie atitinkamų važiavimo sąlygų. Be tradiciniams keliams skirtų „Normal“, „Eco“, „Sport“ ir „Slippery“ režimų, ir yra „G.O.A.T.“ bekelės režimai „Mud / Ruts“, „Sand“, „Rock Crawl“, o „Bronco Badlands“ versijoje – ir lenktynių įkvėptas „Baja“. Kiekvienas režimas optimizuoja droselio veiklą, pavarų dėžės perjungimo taškus ir vairo atsaką, kad visos sistemos atitiktų važiavimo sąlygas.

„Trail Control“ funkcija veikia panašiai kaip pastovaus greičio palaikymo sistema. Vairuotojas gali pasirinkti iki 31 km/val. greitį ir susitelkti į vairavimą bekelėje, o visureigis automatiškai valdys greitėjimą ir stabdymą, kad išlaikytų nustatytą greitį.

Stabdant, „Trail Turn Assist“ sistema atsižvelgia į sukimo momento vektorių ir posūkio spindulį sumažina iki 40 proc. Tai padaroma pristabdant ratą posūkio kryptimi, kai važiuojama bekele ar mažose erdvėse. Tuo metu „Trail One-Pedal Drive“ leidžia vairuotojui bekelėje pagreitėti ir stabdyti spaudant tik akceleratoriaus pedalą, todėl tampa lengviau tiksliai valdyti greitį vairuojant sunkiomis sąlygomis.

Tvirtas išorėje, šiuolaikiškas viduje

Naujojo „Bronco“ salono dizainas pasižymi funkcionalumu ir šiuolaikinėmis technologijomis. Kartu jis buvo kuriamas taip, kad išsiskirtų tvirtumu ir atlaikytų sudėtingas aplinkos sąlygas.

Prietaisų skydelyje ir centrinėje konsolėje yra įtaisytos rankenos: už jų laikydamiesi keleiviai gali jaustis patogiau nelygiose vietovėse. Belaidžio mobiliųjų įrenginių įkrovimo vieta centrinėje konsolėje įrengta taip, kad telefonas neiškristų net ir automobiliui labai pasvirus.

Prietaisų skydelio paviršius lengva nuvalyti, o fiziniai salono jungikliai užsandarinti silikonu, be to, jie turi nuo pažeidimų saugančius guminius kontaktinius taškus.

Nors „Bronco“ sukurtas pačioms sunkiausioms naudojimo sąlygoms, dėl komforto ir patogumo gamintojai nesileido į jokius kompromisus. 8 colių įstrižainės prietaisų skydelis su daline TFT grafika yra suporuotas su 12 colių LCD centriniu jutikliniu ekranu. Automobilyje įdiegta naujausios kartos SYNC 4 komunikacijos ir pramogų sistema, kurios funkcionalumą laikui bėgant galima pagerinti nuotoliniu būdu atsisiunčiant programinės įrangos naujinius.

Automobilyje standartiškai palaikomos „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ programėlės, taip pat montuojama „B&O® Premium“ garso sistema su 10 garsiakalbių ir žemųjų dažnių stiprintuvu.

Prietaisų skydelio viršuje įrengtos tvirtinimo vietos prietaisams, todėl keliautojai gali pritvirtinti savo fotoaparatus ar mobiliuosius telefonus su tam skirtomis 12 voltų ir USB maitinimo jungtimis.

Standartinė 360 laipsnių kamerų sistema su numatytais bekelės stebėjimo taškais automatiškai įjungiama, kai aktyvuojami važiavimo bekelėje režimai. Ši sistema leidžia regėti ratų padėtį ir tiksliau manevruoti sudėtingomis sąlygomis.

guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas