Į Lietuvą atvyko įspūdinga „Lexus“ naujiena: pirkėjams siūlomos dvi hibridinės versijos

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Repudiandae velit quae consequuntur vitae, nisi suscipit, est beatae?

Į Lietuvą atvyko įspūdinga „Lexus“ naujiena: pirkėjams siūlomos dvi hibridinės versijos Photo caption

Naujos kartos „Lexus NX“ atvyko į Lietuvą. Naujasis modelis siūlomas tiek su „Lexus“ vairuotojams puikiai pažįstama tradicine hibridine galios sistema, tiek iš tinklo įkraunamos hibridinės versijos. Naujajame NX modelyje įrengta naujos galio sistema, modernus 14 colių skersmens jutiklinis centrinis ekranas ir, atsižvelgus į vairuotojų poreikius, patogiai integruotos pažangios technologijos.

Du dešimtmečius kaupta patirtis vystant įsikraunančius hibridinius modelius tapo pagrindu kuriant pirmąjį iš tinklo įkraunamą hibridinį „Lexus NX“. NX 450h+ versija leidžia nuvažiuoti iki 97 km naudojant vien elektros energiją, mėgautis įsibėgėjimu nuo 0 iki 100 km/val. per 6,3 sekundės ir vos 1,1 litro 100 km (remiantis WLTP testų matavimais) siekiančiomis degalų sąnaudomis. Ir visa tai pasiekiama neaukojant nei prabangos, nei komforto.

Šio modelio ypatybės jau nusipelnė dėmesio autoritetinguose leidiniuose. Pavyzdžiui, visiškai neseniai prestižinio britų žurnalo „What Car?“ konkurse naujasis „Lexus NX450h+“ išrinktas Metų iš tinklo įkraunamu hibridu.

„Naujasis NX yra viena įtikinamiausių priežasčių prisijungti prie galingai vilnijančios žaliosios bangos. Dėl ilgo elektra įveikiamo atstumo jis turėtų sumažinti automobilininkams tenkančias išlaidas. NX puikiai važiuoja, o prie jo salono sunku prikibti. Trumpai tariant, „Lexus“ įrodė, kad važinėti elektrifikuotu automobiliu nesileidžiant į jokius kompromisus yra ne fantazija“, – kalbėjo Steve’as Huntingfordas, „What Car?“ redaktorius.

Daugialypė terpė 14 colių skersmens ekrane

Junglumas, galimybė pasiekti informaciją, sklandi komunikacija bei pramogos visais laikais buvo vieni svarbiausių prabangių automobilių pirkėjų poreikių. Tad „Lexus“ kūrėjai pasirūpino, kad naujojo NX miesto visureigio multimedijos platforma veiktų 3,6 karto sparčiau nei jos pirmtakė ir įdiegė 14 colių skersmens didelės raiškos jutiklinį ekraną automobilio salone – vieną didžiausių šio modelio segmente.

Multimedijos sistema suderinta veikti itin sklandžiai ir žaibiškai reaguoti į vairuotojo bei keleivių veiksmus. Informacija pateikiama aiškiais grafiniais vaizdais, kuriuos lengva įžiūrėti ir suprasti esant bet kokioms apšvietimo sąlygoms.

Žinoma, suteikiama galimybė mobiliuosius įrenginius su automobiliu susieti ir per „Apple CarPlay“, ir per „Android Auto“ sąsajas, be to, atpažįstamos ir natūralios komandos balsu, leidžiančios valdyti norimas automobilio funkcijas.

Koncepcija „Tazuna“

Naujojo NX automobilio ergonomika leidžia vairuotojui intuityviai ir patogiai valdyti įvairias funkcijas. Viskas, pradedant nuo vairo, pavarų svirties, lietimui jautraus ekrano iki kitų svarbių valdiklių išdėstyta taip, kad vairuotojui būtų po ranka.

Tokia koncepcija lemia itin patogią vairuotojo poziciją, iš kurios aiškiai matyti tiek automobilio valdymo prietaisai, tiek tai, kas vyksta aplink transporto priemonę. Ši koncepcija buvo pavadinta „Tazuna“ – japonišku žodžiu, kuriuo įvardijamos vadelės žirgui valdyti – šis žodis pirmą kartą pavartotas „Lexus“ serijinės gamybos automobilyje.

Naująjį „Lexus NX“ jau įmanoma išbandyti, o nuo vasario automobilis taip pat matomas ir kino teatrų ekranuose. Drauge su Halle Berry, Patricku Wilsonu, Johnu Bradley ir Michaelu Peña naujasis „Lexus NX“ matomas epinėje mokslinės fantastikos juostoje „Moonfall: Mėnulio kritimas“.

Naujasis „Lexus NX“ automobilis (9 nuotraukos)

Error occurred