Šalis bandė daryti ekonominį spaudimą ES, kad ji atsisakytų muitų, kurie, įsigalioję lapkričio mėnesį, kai kurioms transporto priemonėms sieks iki 35 proc., tačiau dabar Pekinas bando kitokią strategiją – bando įtikinti savo automobilių gamintojus sulėtinti plėtros planus Europoje.
Šalis neabejotinai bandys rasti daugybę atsakomųjų ekonominių priemonių, o vienas iš būdų, kaip ji tai daro, yra prašyti savo nacionalinių automobilių gamintojų sulėtinti plėtrą į ES. Ar automobilių gamintojai įvykdys šį reikalavimą, dar neaišku, tačiau neatrodo, kad jie planuoja sustabdyti savo europinį užnugarį.
Dienraščiai praneša, kad valstybei priklausanti „GAC Group“ pareiškė ketinanti tęsti savo investicijų Europoje planus, nepaisant vyriausybės spaudimo susilaikyti. Šis spaudimas buvo labiau prašymas nei privaloma priemonė , todėl tikriausiai atsiras kitų Kinijos automobilių gamintojų, kurie nuspręs jo nepaisyti, nebent pasikeis pranešimo tonas ir valstybė aktyviai įsikiš.