Lietuvių sukurta automobilių prenumeratos platforma „MyBee“ žengia į Estiją

Lietuvių sukurta automobilių prenumeratos platforma „MyBee“ žengia į Estiją

Pranešimas spaudai

Prieš pusę metų Lietuvoje alternatyvą įprastam automobilio įsigijimui pasiūliusi automobilių prenumeratos operatorė „MyBee“ planuoja plėtrą į naujas rinkas. Lietuvių įkurtos bendrovės paslaugomis po kelių mėnesių jau galės naudotis ir Estijos gyventojai.

Pasak „MyBee“ vadovo Luko Jurkšaičio, Estija plėtrai buvo pasirinkta ne tik dėl palankios ir inovacijoms imlios rinkos, kurioje dar nėra automobilio prenumeratos principu veikiančios paslaugos, bet ir dėl ten jau įsitvirtinusio giminingo „CityBee“ prekės ženklo.

„Estijoje jau yra gana didelė bendruomenė, susipažinusi su automobilių dalijimosi paslauga „CityBee“. Mums tai aktualu, nes kaip Lietuvoje, taip ir Estijoje „MyBee“ bus „CityBee“ programėlės dalis ir taps patrauklia alternatyva tiems vartotojams, kuriems aktualios papildomos automobilių dalijimosi galimybės“, – sako L. Jurkšaitis.

Pasak jo, nors kol kas automobilių prenumeratos modelis Baltijos šalyse nėra toks paplitęs kaip įprastas automobilių pirkimas, trumpalaikė arba ilgalaikė nuoma, jis jau pradeda skintis kelią masinio vartojimo link. Tai įrodo ir pirmojo pusmečio „MyBee“ rezultatai: iki šiol bendrovė klientams Lietuvoje yra suteikusi daugiau kaip 500 automobilių, iš jų 29 – elektromobiliai.

„Vis daugiau žmonių supranta, kad automobilis gali būti prenumeruojama judumo paslauga, o ne turtas, kurį būtina turėti nuosavybėje“, – pabrėžia „MyBee“ vadovas. „MyBee“ turimi duomenys rodo, kad automobilio prenumeratos modeliu pagrįstą paslaugą klientai labiausiai vertina dėl galimybės automobilį atsiimti tą pačią dieną, paprastumo ir sudarytų sąlygų išvengti išperkamosios nuomos paraiškų pildymo bei daugybės sutarčių pasirašymo. Palankų klientų požiūrį į automobilio prenumeratos paslaugą patvirtina ir skaičiai: daugiau nei pusė „MyBee“ klientų pasibaigus automobilio prenumeratos sutarčiai nusprenžia ją pratęsti.

„MyBee“ vadovas L. Jurkšaitis teigia, kad Estija nėra vienintelė rinka, kurioje planuojama veiklos plėtra. „Esame susitelkę ne tik į esamų rinkų auginimą, tačiau svarstome ir apie didesnio masto geografinę plėtrą. Pavyzdžiui, dar šiemet paslaugą planuojame pristatyti ir Latvijoje. Sieksime ir ten kuo labiau išpopuliarinti automobilių prenumeratos modelį“, – teigė „MyBee“ vadovas L. Jurkšaitis.

„MyBee“ yra tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“, veikiančios 11 Europos rinkų, dalis. Pagrindinė grupės veikla apima keturias sritis – atsinaujinančią energetiką („Green Genius“), mobilumo paslaugas („CityBee“, „MyBee“), automobilių verslą (14 gerai žinomų prekės ženklų), grupė taip pat valdo investicinių fondų valdymo įmonę „Modus Asset Management“.

Ar patiko šis įrašas? Prisidėkite prie šio ir panašių įrašų kūrimo, tapkite mūsų rėmėjais! Tai padaryti galite paspaudę čia.
Temos: MyBee
Tai yra pranešimas spaudai, o jo turinys nebūtinai atitinka redakcijos nuomonę, požiūrį ar įsitikinimus. Už pranešimo turinį neatsakome.

Komentarai

Kol kas komentarų nėra.

Daugiau naujienų