Trečios kartos miesto visureigyje bus montuojama naujai sukurta aktyvioji pakaba ir tokios aukštesnio segmento automobiliams būdingos technologijos, kaip HD matricos priekiniai žibintai. „Tiguan“ versija su įkraunama hibride jėgaine elektros režimu nuvažiuos iki 100 kilometrų atstumą.

Pasaulinė ant naujos modulinės „MQB evo“ platformos sukonstruoto SUV modelio premjera įvyks jau šį rudenį, o prekyba startuos 2024-aisiais.

„Tiguan“ jau ilgą laiką yra populiariausias „Volkswagen“ prekės ženklo automobilis viso pasaulio rinkose. Nuo 2007 metais įvykusio SUV modelio debiuto automobilį jau spėjo įsigyti daugiau nei 7,4 mln. žmonių. Šią sėkmę Vokietijos gamintojas tikisi pratęsti su naujos kartos miesto visureigiu.

„Tiguan“ tobulinimą „Volkswagen“ pradėjo nuo modulinės platformos su skersai montuojamu varikliu parengimo. Naujos kartos platformai buvo suteiktas „MQB evo“ pavadinimas.

„Išnaudojant „MBQ evo“ konstrukcijos pranašumus pavyko idealiai suderinti pažangiausias technologijas: iki 100 kilometrų elektros režimu leidžiančią nuvažiuoti įkraunamą hibridinę pavarą, bene geriausią savo segmente aktyviąją pakabą, aukštos kokybės interjero įrangą ir itin modernią bei intuityviai valdomą multimedijos sistemą. Suteiksime vairuotojams viską, ko jie galėtų tikėtis iš „Volkswagen“ automobilio“, – kalba už technologijų vystymą atsakingas prekės ženklo valdybos narys Kai Grünitz.

Svarbiausios technologijos

„IQ.Light“ HD matricos priekiniai žibintai. Naujasis „Tiguan“ taps vienu pirmųjų automobilių savo klasėje, kuriam papildomai bus siūlomi HD matricos priekiniai žibintai. „IQ.Light“ HD matricos technologija buvo kuriama „Tiguan“ ir „Touareg“ modeliams. Remiantis prioritetų paskirstymo principu sukurta įprastai tik prabangiausiems automobiliams būdinga apšvietimo technologija dabar bus diegiama ir vidutinio dydžio miesto visureigyje „Tiguan“.

Naujas ekranas ir patogesnis valdymas. „Tiguan“ interjeras buvo iš pagrindų atnaujintas drauge visiškai pakeičiant dizainą. Atsižvelgdami į klientų reikalavimus „Volkswagen“ specialistai pasistengė užtikrinti dar intuityvesnį valdymą. Pavyzdžiui, rinkoje kitais metais debiutuosiančio „Tiguan“ prietaisų skydelis ir multimedijos sistema bus visiškai nauji. Iki 38 centimetrų (15 colių) įstrižainės pagrindiniame ekrane bus aiškiai pateikiama svarbiausia informacija, įskaitant navigaciją, muziką ir klimato kontrolę. Norimoms funkcijoms bus galima priskirti greitosios prieigos mygtukus. Aukštos kokybės apdailos medžiagos, naujai sukurtos sėdynės ir efektyvi garso izoliacija padidins komforto lygį bei garantuos maksimalią likutinę vertę. Pasirinkus papildomai siūlomą akustinį paketą „Tiguan“ išsiskirs „premium“ segmento modeliams būdinga tyla salone.

Centrinėje konsolėje nuo šiol atsiras daugiau vietos daiktams. Ateityje visi „Tiguan“ visureigiai bus komplektuojami tik su automatinėmis pavarų dėžėmis (DSG). Kaip ir „Volkswagen ID.“ modeliuose, pavarų perjungimo rankenėlė perkelta dešinę pusę šalia vairo kolonėlės. Jos naudojimo principas yra lygiai toks pat paprastas: pasukant svirtį į priekį pasirenkamas „D“ režimas ir automobilis važiuoja pirmyn, o pasukus atgal pasirenkama „R“ pozicija bei galima judėti atgal. Norint aktyvuoti stovėjimo stabdį rankenėlę reikia paspausti iš šono. Vairuotojai tai pat galės naudoti už vairo įrengtas pavarų perjungimo svirteles.

Elektronikos valdoma pakaba. Išnaudojant „MQB evo“ platformos galimybes pirmą kartą bus montuojama naujos kartos adaptyvioji pakaba (DCC). Papildomai bus siūloma ir dar pažangesnė „DCC Pro“ technologija su dvigubų vožtuvų amortizatoriais. Į standartinę naujojo modelio komplektaciją nuo šiol įeis ir dabartinės kartos „Golf GTI“ modelyje debiutavusi automobilio dinamikos valdymo sistema. Technologija kontroliuoja elektronikos valdomus reduktorius (XDS) ir „DCC Pro“ sistemos amortizatorių perkrovų komponentus. Atskirų ratų sukimosi greičius ir jų amortizatorių standumą nuolatos stebinti automobilio dinamikos valdymo sistema užtikrina tikslų valdymą bei maksimalų sukibimą. Ši technologija pastebimai padidina važiavimo komfortą ir ženkliai pagerina stabilumą įveikiant posūkius.

TDI, TSI, eTSI ir „eHybrid“ jėgainės. Ant naujos „MQB evo“ platformos gaminamame „Tiguan“ bus montuojamos įvairios jėgainės. Pirkėjai galės rinktis dyzelinius (TDI) arba benzininius (TSI) variklius su turbinomis, švelniuosius hibridus (eTSI), o taip pat įkraunamas hibridines jėgaines („eHybrid“). Modelio su įkraunama hibridine pavara elektros režimu nuvažiuojamas atstumas ženkliai padidėjo ir, priklausomai nuo pasirinktos įrangos, siekia iki 100 kilometrų. Visų „eHybrid“ versijų įkrovimas kintamąja srove bus greitesnis ir pirmą kartą į standartinę komplektaciją taip pat bus įtraukta technologija leidžianti prisijungti prie nuolatinės srovės energijos šaltinio.

„Premium“ segmento lygio sėdynės. Už papildomą mokestį „Tiguan“ visureigyje bus montuojamos „ergoActive“ priekinės sėdynės. Greta kitų privalumu, šios sėdynės išsiskiria pneumatinėmis keturių krypčių juosmens atramomis ir atloše montuojama svarbiausias zonas apimančia 10 taškų masažo funkcija. Įprastai abi šios funkcijos randamos tik aukštesnio segmento automobiliuose. Sėdynės taip pat yra šildomos ir vėdinamos.

Talpesnės bagažinė. Naujasis „Tiguan“ visureigis yra maždaug trimis centimetrais ilgesnis už dabartinį modelį. Aukščiu, pločiu ir ratų baze automobilis beveik nesiskiria nuo pirmtako. Efektyvų erdvės išnaudojimą geriausiai iliustruoja naujojo modelio bagažinės talpa: nors SUV yra tik šiek tiek ilgesnis, bagažinės tūris padidėjo net 33 litrais ir dabar siekia 648 litrus (pakrovus iki galinių sėdynių atlošų viršaus).

guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas