„Hyundai“ kompanija pristatė savo naująjį vandenilio kuro visureigio konceptą „Initium“, kurio viena pilna bako įkrova leis nuvažiuoti daugiau nei 640 km.
Šis modelis pasižymi ne tik išskirtiniu dizainu ir galingu našumu, bet ir pažangia trečiosios kartos kuro elementų technologija. Nors automobilio techninės savybės dar neskelbiamos, žinoma, kad „Initium“ bus aprūpintas talpiais vandenilio bakais ir mažo pasipriešinimo padangomis, kas leis padidinti nuvažiuojamą atstumą.
„Hyundai“ teigia, jog automobilio galia sieks 150 kW, o bakus pripildžius, jis įveiks daugiau nei 400 mylių (640 km). Lyginant su dabartiniu „Hyundai“ Nexo modeliu, kuris iki 96 km/val. pagreitėja per 8,4 sekundės, „Initium“ šį greitį pasieks vos per 8 sekundes.
„Tai išskirtiniai rodikliai lyginant su kitais kuro elementais varomais automobiliais“, – per pristatymą Seule sakė „Hyundai“ transporto technologijų skyriaus viceprezidentas Jin Hwan Jung.
„Initium“ taps pagrindiniu „Hyundai“ vandenilio transporto modeliu, kuriame bus naudojami trečiosios kartos kuro elementai, užtikrinantys 40 % ilgesnį tarnavimo laiką nei Nexo modelyje.
Automobilis taip pat turės funkciją Vehicle-to-Load (V2L), kuri leis jį naudoti kaip elektros šaltinį. Visiškai įkrautas „Initium“ gali generuoti iki 100 kWh energijos – pakankamai, kad vieną vidutinį namą Pietų Korėjoje būtų galima aprūpinti elektra 10 dienų.
„Initium“ išorės dizainas sukurtas laikantis naujojo „Plieno meno“ („Art of Steel“) stiliaus. „Hyundai“ ir Genesis globalaus dizaino vadovas Sang Yup Lee teigia, kad šis konceptas išryškina plieno tvirtumą ir estetinį grožį: „Mes pritaikėme inovatyvų požiūrį į medžiagas ir suteikėme plienui formą, kuri pabrėžia jo grožį.“
Automobilio išvaizdą papildo tvirti ratų arkos ir aštrios formos, suteikiančios jam agresyvią išvaizdą. Kad dizainas būtų harmoningesnis, užpakalinėje dalyje įrengti švelniau pereinantys langai, o 21 colio ratai šiek tiek išlenkti.
Apšvietimas perteikia unikalų „Hyundai“ stilių, kurį sudaro pikseliniai elementai, matomi žibintuose, priekinės grotelėse ir ant stogo įmontuotose bėgeliuose. „Hyundai“ taip pat investuoja į vandenilio infrastruktūros plėtrą – šiuo metu Pietų Korėjoje veikia apie 200 vandenilio degalinių.
„Initium“ bus aprūpintas navigacine sistema, kuri padės vairuotojams suplanuoti maršrutus atsižvelgiant į degalinių pasiekiamumą ir laukimo laiką. „Hyundai“ prezidentas Jaehoon Chang pabrėžė, kad kompanija siekia kurti švarią, tylią ir saugią vandenilio transporto ekosistemą. Automobilio gamyba planuojama pradėti 2025 m. pavasarį.