„Renault“ savo klasikinį produktą prikėlė naujam gyvenimui: pademonstruotas automobilio konceptas, kuris jau nebevažinės

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Repudiandae velit quae consequuntur vitae, nisi suscipit, est beatae?

„Renault“ savo klasikinį produktą prikėlė naujam gyvenimui: pademonstruotas automobilio konceptas, kuris jau nebevažinės Photo caption

„Renault 4L“ buvo vienas sėkmingiausių šio automobilių gamintojo gaminių – nuo ​​1961 iki 1992 m. buvo pagaminta daugiau nei 8 milijonai modelio vienetų, įskaitant vieną, skirtą popiežiui. Švęsdamas šio itin sėkmingo modelio 60 metų jubiliejų, „Renault“ bendradarbiauja su dizaino įmone „TheArsenale“, kad sukurtų „4L“ ateities viziją. Dabar tai bus ketursparnė, ne keturratė transporto priemonė, pavadinta „Air4“.

„Renault“ paskelbus apie „Air4“ šiuolaikiniai pasaulyje taikomi transporto priemonių skamba kaip distopija, o skraidantis aparatas – kaip siektina ateitis! „Air4“ yra nepriklausomybės ir laisvės simbolis, gimęs suvokus, kad eismas intensyvėja, gyvenimas stoja, o pasaulis virš mūsų yra laisvas, nevaržomas“, – teigia bendrovė.

„Air4“ dizainas perima pagrindinę originalios transporto priemonės idėją ir atnaujina, modernesne padaro jos formą, kad išvaizda būtų šiuolaikiškesnė. Dabartinio „Air4“ kėbulas pagamintas iš anglies pluošto. Priekyje yra LED žibintai, įskaitant vertikalius dieninius žibintus, įtaisytus „Air4“ kėbulo priekyje esančių grotelių šonuose. Kėbulo linijos yra „minkštesnės“, mažiau kampuotos nei senajame „4L“ automobilio modelyje.

Varomoji oro transporto priemonės jėga gaunama iš keturių rotorių, kurie pritvirtinami prie prailginimų kiekviename transporto priemonės kampe. Korpusas priekinėje dalyje yra atlenkiamas, kad pilotas galėtų patekti į kabiną. „Renault“ planuoja naudoti 90 000 mAh talpos baterijas, kurios užtikrintų maksimalų pasiekiamą horizontalų 93,6 kilometrų per valandą greitį. Aukščiausias transporto priemonės pakilimo taškas siektų 700 metrų.

„Air4“ išpildo skraidančio automobilio svajonę, leisdamas transporto priemonę valdančiam asmeniui ramiai, be jokių trikdžių praskristi virš visų, įstrigusių eisme, žmonių. Tačiau piloto licencija yra gana brangi investicija ir veikiausiai šiuo metu negalėtumėte tokiu įrenginiu nusileisti maisto prekių parduotuvės stovėjimo aikštelėje kassavaitiniam apsipirkimui.

Verta paminėti, kad tai tiesiog parodomasis modelis. Kol kas neketinama kurti „Renault 4“, kuris galėtų skraidyti, masiniams pardavimams.

„Air4“ bus eksponuojamas „Atelier Renault“ Eliziejaus laukuose Paryžiuje, Prancūzijoje, nuo lapkričio 29 d. iki metų pabaigos kartu su įžymiomis klasikinio „4L“ automobilio modelio versijomis. Vėliau „Air4“ bus demonstruojamas Majamyje (Floridoje), Niujorke ir Makao.

Error occurred