Rusijoje kuriamas itin pigus elektrinis automobilis: deja, yra viena problema

Rusijoje kuriamas itin pigus elektrinis automobilis: deja, yra viena problema

Rusija tikrai nėra ta šalis, kuri gerai žinoma dėl savo inovacijų, ypatingai kai kalbame apie automobilių rinką. Šios šalies pavadinimas nekelia asociacijų ir su atsinaujinančios energijos naudojimu, o tai puikiai iliustruoja ir tai, jog 16 proc. šalies BVP sudaro nata, gamtinės dujos ir įvairūs metalai. Tikrai nenuostabu, kad elektriniai automobiliai Rusijoje nėra tokie populiarūs.

Reikėtų nepamiršti, kad Rusija yra didžiulė šalis, o atokesnėse šalies dalyse oro sąlygos taip pat nėra pačios geriausios, o ir keliai ne auksiniai. Būtent dėl to ši šalis labiau asocijuojasi su „Lada Niva“, o ne kažkokiais kitais automobiliais. Tačiau net ir čia yra tokių, kurie žvelgia į ateitį ir dar visai neseniai buvo pademonstruotas „Zero Emission Terra Transport Asset“, arba trumpiau „Zetta“, elektrinis automobilis, kuris netrukus turėtų pasirodyti ir prekyboje.

Kalbant apie elektrinius automobilius, pirmiausia tikriausiai reikėtų pristatyti jų baterijų savybes, papasakoti apie variklį ir kitus dalykus, tačiau šiuo atveju viskas kitaip. „Zetta“ – neįtikėtinai pigus produktas, kuris turėtų būti pardavinėjamas už maždaug 450 tūkst. rublių, arba 5190 eurų. Tai tikrai neįprasta kaina elektriniam automobiliui, tad pažiūrėkime ką už tai siūlo gamintojas.

Visų pirma, akivaizdu, kad tai nėra pats dailiausias ar elektromobilis rinkoje. Taip, tikriausiai galima rasti ir blogesnių variantų, tačiau tai galima pateisinti itin žema „Zetta“ kaina. Teigiama, kad šis automobilis gali pasiekti 120 km/h greitį, o baterijos talpa svyruos nuo 10 kWh iki 32 kWh. Remiantis šiais duomenimis, „Automative Logistics“ paskaičiavo, kad su šiuo nedideliu elektromobiliu bus galima įveikti nuo 200 iki 560 kilometrų. Galimas „Zetta“ svoris turėtų siekti maždaug 700 kilogramų.

Verta paminėti ir tai, jog šis Rusijoje sukurtas elektrinis automobilis turėjo būti pradėtas gaminti dar praėjusių metų pabaigoje, tačiau tuomet visas kortas sumaišė koronavirusas. Vėliau buvo pasirodę pranešimų, kad „Zetta“ gamyba nusikelia į pirmąjį 2020 metų ketvirtį, bet dabar aiškėja, jog gamyba prasidės tik šių metų pabaigoje, o galbūt ir kitų pradžioje. Tiesa, neoficialių šaltinių duomenimis, galimas variantas joks šis projektas neturi pakankamai finansų, kad būtų realizuotas.

Gamintojas tikisi paruošti maždaug 15 tūkst. šių automobilių, o net 10 tūkst. greičiausiai bus parduoti kitose šalyse. Tai, jog „Zetta“ bus pardavinėjama už Rusijos ribų – menka staigmena. Šioje šalyje beveik nėra EV įkrovimo taškų, o jeigu ir yra – tai tik Maskvoje ar Sankt Peterburge. Būtent dėl šių priežasčių elektromobilis bus parduodamas Kazachstane, Afrikoje ar Vidurio Rytuose. Tai taip pat reiškia, kad mūsų šalies rinkos jis greičiausiai nepasieks.

Ar patiko šis įrašas? Prisidėkite prie šio ir panašių įrašų kūrimo, tapkite mūsų rėmėjais! Tai padaryti galite paspaudę čia.

Komentarai

Kol kas komentarų nėra.

Daugiau naujienų