Sudarytas patikimiausių automobilių sąrašas: „Kia“ fiksuoja dominavimą jau antrus metus iš eilės

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Repudiandae velit quae consequuntur vitae, nisi suscipit, est beatae?

Sudarytas patikimiausių automobilių sąrašas: „Kia“ fiksuoja dominavimą jau antrus metus iš eilės Photo caption

„Kia“ automobilių savininkai šią markę įvertino geriausiai iš visų 2022-ųjų „J. D. Power“ sudarytoje automobilių patikimumo studijoje (angl. „Vehicle Dependability Study“ – VDS) JAV. Tokį rezultatą lėmė mažiausias registruotų pranešimų apie „Kia“ technines problemas skaičius, lyginant su kitu 31 automobilių prekių ženklu, taip pat patekusiu į studiją.

Tai antri metai iš eilės, kai „Kia“ įsiveržia į reitingo viršūnę tarp masinės gamybos prekių ženklų. Negana to, tai pirmieji metai, kai ne „premium“ segmento transporto priemonių gamintojas pakyla į pirmąją vietą absoliučiame sąraše.

Automobilių vairuotojai „Kia“ įvertino geriausiai iš visų masinės gamybos bei „premium“ segmento ženklų ir suteikė 145 balus vadinamajame „Problemų, tenkančių 100 automobilių“ (PP100) reitinge. Toks rezultatas – 47 balais geresnis nei rinkos vidurkis. Be to, „Kia Sorento“ „J. D. Power“ sudarytame reitinge antrus metus iš eilės užsitikrino lyderio poziciją tarp vidutinio dydžio miesto visureigių.

„Kia“ yra vienas iš trijų „Hyundai Motor Group“ priklausančių prekių ženklų, kuriam pavyko užsitikrinti puikius PP100 reitingo balus. Pernai „Kia“ pelnė trečiąją vietą tarp masinės gamybos ir „premium“ ženklų, o šiemet šoktelėjo per dvi pozicijas aukštyn. Grupės „premium“ narys „Genesis“ buvo pripažintas patikimiausiu tarp prabangių automobilių prekių ženklų ir liko ketvirtoje vietoje absoliučiame sąraše – vos vienu punktu žemiau nei kitas grupei priklausantis „Hyundai Motor“, kuriam klientų vertinimai leido užimti trečiąją vietą absoliučiame patikimiausių automobilių ženklų sąraše.

Sudarydami 2022-ųjų reitingą, „J. D. Power“ apklausė 29 487 klientus visoje JAV ir įvertino 32 automobilių pramonės ženklus. Sudarant šį sąrašą, buvo vertinami tik klientai, asmeniniam naudojimui pirkę 2019-ųjų laidos automobilius. Šiemet vykdyta apklausa buvo parengta pagal naujus, gerokai griežtesnius kriterijus. Dėl to problemų, apie kurias buvo pranešta, skaičius išaugo 59 proc., palyginti su 2021-aisiais, tad PP100 balų vidurkis styptelėjo nuo 121 iki 192.

Error occurred