Mechaninė pavarų dėžė yra itin pamėgta tų, kurie mėgsta turėti aukščiausią automobilio kontrolę. Tai taip pat vairuotojui suteikia papildomų užduočių, lyginant su automatine alternatyva. Ir tai, neabejotinai, yra viena iš priežasčių, kodėl kai kurie taip skeptiškai žiūri į elektromobilius.
Sprendimą ateityje gali pasiūlyti Japonijos automobilių gamintoja „Toyota“, kuri kuria mechaninės pavarų dėžės imitaciją, rodo patentuose pateikiama informacija. Viešoje erdvėje pasirodę dokumentai atskleidžia, jog kompanijos vadovai pateikė dokumentus JAV patentų ir prekės ženklų biurui, o juose aprašomas mechanizmas, kuris turėtų atstoti mechaninę pavarų dėžę.
Skelbiama, kad toks „Toyota“ patentuojamas sprendimas leistų imituoti beveik visus tikrosios transmisijos aspektus – sukimo momentas, būtų rodomos ir imituojamos apsukos, o sankabos pedalas suteiktų atgalinį ryšį. Negana to, japonų kuriama technologija leistų imituoti ir variklio išjungimą.
„Toyota“ yra įsitikinusi, kad tokia sistema leistų elektrinių automobilių vairuotojams mėgautis transporto priemonės su mechanine pavarų dėže privalumais. Reikėtų pastebėti ir tai, jog transmisijos neturi daugelis elektromobilių, o išimtimis būtų galima laikyti tik „Porsche Taycan“ ir „Audi E-Tron GT“. Tikėtina, kad kažką panašaus gali turėti ir „Ford Mustang Lithium“, tačiau šis automobilis dar nėra pristatytas.