Kalifornijos Deiviso Universiteto tyrėjai apklausė per 4000 namų ūkių turinčių arba turėjusių elektra varomą automobilį Kalifornijos valstijoje ir sužinojo, jog net 20% įkraunamų hibridų vairuotojų ir 18% elektromobilių savininkų grįžta prie vidaus degimo varikliais aprūpintų automobilių. Nors skaičiai iš pirmo žvilgsnio gali stebinti, tyrimo tikslas buvo sužinoti tokių pasirinkimų priežastis, kurios, geriau pagalvojus, nėra labai netikėtos. Tyrimą atlikę Scott Hardman ir Gil Tal apie tyrimą rašė „Nature Energy“ žurnale:
„Remiantis atlikto tyrimo duomenimis paaiškėjo, jog įkraunamų automobilių Kalifornijoje atsisako 20% hibridinių automobilių vairuotojų ir 18% elektrinių automobilių savininkų. Atsisakymas susijęs su nepasitenkinimu, kurį sukelia automobilių įkrovos nepatogumai, kitų automobilių turėjimas (net jei tie automobiliai ne tokie ekonomiški) bei lytis.“
Elektromobilių savininkai ištikimesni ir tai nestebina, mat įkraunami hibridai neretai matomi kaip kompromisas, padedantis įvesti pilnai elektrinių automobilių infrastruktūrą į kasdienybę. Viena pagrindinių problemų yra ribotos galimybės įsirengti antrojo lygio įkrovos stoteles namuose – automobilių gamintojai vis dažniau stengiasi rasti išeitis šiai problemai spręsti. Vis dėlto vienas didžiausių privalumų turint elektromobilį yra galimybė kiekvieną rytą turėti „pilną baką“ energijos, neprivalant kelionės metu sustoti įkrovos stotelėse.
Jei negalite įsikrauti automobilio namuose – pavyzdžiui neturite tam skirtos parkavimo vietos daugiabučio stovėjimo aikštelėje – tai trukdo mėgautis elektromobilio privalumais. Tokiais atvejais tenka pasikliauti viešomis įkrovimo stotelėmis, kurių naudojimo patirtis ne visuomet patenkina lūkesčius, juolab tokių stotelių yra sąlyginai nedaug. Tačiau miestų infrastruktūros visame pasaulyje darosi vis palankesnės elektriniam transportui – krovimo vietų kiekis auga, tad galbūt vietovėse, kur kasdienis nuvažiuojamas atstumas nėra labai didelis, pavyks prigyti ir elektromobiliams.
Labiausiai stebinanti šio tyrimo išvada yra ta, jog moterys dažniau atsisako elektrinio transporto nei vyrai, tačiau čia svarbu ir kokį automobilį buvo pasirinkęs vairuotojas. „Tesla“ automobilių vairuotojai rečiausiai atsisako savo ekologiškų transporto priemonių, tuo tarpu tokių mažylių kaip „Fiat 500e“ vairuotojai dažniau atsigręžia atgal į benzininius ar dyzelinius modelius. Tai nestebina, pagalvojant apie „Tesla“ automobilių pranašumus panašių vidaus degimo automobilių segmente – žvelgiant į „500e“ sunku įžvelgti priežasčių rinktis elektrinę šio automobilio versiją vietoje įprastos.