Elektrinio „Enyaq iV“ modelio sėkmė nutildė bet kokius nuogąstavimus, kad „Škoda“ gali neturėti pakankamai stiprios prekinio ženklo galios, leisiančios parduoti brangesnes elektrines transporto priemones.
Kompaktiškas visureigis, pagrįstas pirminės „Volkswagen“ grupės MEB elektrine platforma, nuo gegužės mėnesio kiekvieną mėnesį buvo vienas iš trijų geriausiai parduodamų modelių pagrindinėje Norvegijos elektromobilių rinkoje. Nuo tada „Enyaq“ buvo populiariausias „VW Group“ modelis, kuris savo ruožtu aplenkė ir „ID4“.
Birželio mėnesį „Enyaq“ buvo 5-asis Europoje parduodamas elektromobilis pagal pardavimų apimtis, parduotų šio modelio vienetų skaičius siekė 5 870. Naujasis „Škoda“ modelis aukštesnes pozicijas Europoje užleido tik tokiems elektromobiliams kaip „Tesla Model 3“, „Renault Zoe“, „VW ID3“ ir „ID4“, rodo Berlyne dirbančio analitiko Matthiaso Schmidto surinkti duomenys.
„Tikėtina, kad, „Enyaq“ modelis parduodamas geriau nei kiti VW prekės ženklo MEB modeliai realioje rinkos situacijoje, jei palyginimą atliksime neskaičiuodami „VW“ darbuotojų transporto priemonių ir „We Share“ automobilių dalijimosi parko automobilių“,- sakė M.Schmidtas.
„Škoda“ kainos atžvilgiu įgyja pranašumą prieš kitus savo „VW Group MEB“ draugus, kurių pradinė kaina Vokietijoje yra 33 800 eurų, o pigiausias „ID3“ modelio variantas – 35 460 eurų. Mažiausia „ID4“ kaina rinkoje šiuo metu yra 37 414 eurų.
„Pranašumas kainos atžvilgiu tikrai padeda „Enyaq“, – sakė M.Schmidtas.
Europai skirtas „Škoda“ MEB modelis nebuvo sukurtas VW gamykloje Zwickau mieste, Vokietijoje. Vietoj to, „Enyaq“ surinkimas vykdomas „Škoda“ gamykloje Mlada Boleslave, Čekijoje, ir tai suteikia modeliui pranašumą surinkimo išlaidų atžvilgiu, o šis pranašumas, savo ruožtu, atsispindi galutinėje „Enyaq“ kainoje.
„Enyaq“ pratęsia temą, prie kurios „Škoda“ aktyviai dirbo ir siekė sėkmės kartu su kitais savo asortimento modeliais. Modelio stilius yra labiausiai įprastas, tradiciškas iš visų MEB automobilių, tačiau modelio vidus tuo pačiu metu yra vienas didžiausių pagal vidaus erdvę.
Automobilio 585 litrų talpos bagažinė gerokai viršija „ID4“ 543 litrų bagažinės talpą. Iš dalies taip yra todėl, kad „Enyaq“ modelis (4,64 m ilgio) yra ilgesnis už „ID4“ (4,58 m).
Pradinio rinkai pateikto „Enyaq 50“ modelio varianto 52 kilovatvalandžių akumuliatorius ir jo 146 AG elektros variklis užtikrina 362 km (225 mylių) atstumo įveikimą vienu pilnu įkrovimu, tačiau automobilio svoris (1 940 kg) reiškia, kad jis yra gana lėtas įsibėgėjimo nuo 0 iki 100 km / h atžvilgiu (11,4 sekundės).
Ši pradinė „Enyaq“ versija nėra parduodama kai kuriose rinkose, įskaitant JK, kuriai pasiūla prasideda nuo „Enyaq 60“ varianto su 58 kWh baterija ir 179 AG elektros varikliu, todėl šiuo, galingesnio modelio variklio, atveju 0-100 km / h įsibėgėjimo laikas sutrumpėja iki 7,9 sekundės.
Jungtinės Karalystės „Škoda“ atstovybė teigia, kad „Enyaq 50“, kuris atitinka JK 2500 svarų elektromobilių pirkimo paskatos reikalavimus, šiuo metu sudaro 70 procentų visų šalyje parduodamų „Enyaq“.
„Enyaq 80“ modelio variantas ir visų ratų pavara „80X“ naudoja 77 kWh talpos akumuliatorių, modelio maksimalus nuvažiuojamas atstumas yra 534 km. „Škoda“ taip pat ruošia sportinę „Enyaq RS“ versiją, kuri bus kuriama naudojantis ta pačia pavarų dėže, šis sportinis modelis greičiausiai pagerins 6,9 sekundžių pagreičio laiką, pasiekiamą su „80X“ pavarų dėže, dėl padidintos galios 197 AG elektrinio variklio.
Naujųjų „Škoda“ modelių interjero vinis – 13 colių informacijai ir pramogoms skirtas ekranas, kuris šiuo metu yra didžiausias visame siūlomame „Škoda“ interjero asortimente, ir pranoksta net 11 colių maksimalų „Audi Q4 e-tron“ ekrano dydį.