„Volkswagen” patvirtino: atkeliauja pigūs elektromobiliai masėms

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Repudiandae velit quae consequuntur vitae, nisi suscipit, est beatae?

„Volkswagen” patvirtino: atkeliauja pigūs elektromobiliai masėms Photo caption

Nors suvokimas apie elektromobilius keičiasi ir jie jau nebėra laikomi tik patiems turtingiausiesiems skirtais produktais, elektra varomos transporto priemonės vis dar nėra įperkamos liaudžiai. Tačiau tai pakeisti netrukus ruošiasi „Tautos automobilio” gamintojas - „Volkswagen”.

Vieno didžiausių automobilio pramonės gigantų generalinis direktorius Ralf Brandstätter paskelbė, kad jo valdoma kompanija yra pasiryžusi gaminti nedidelius „žmonių elektromobilius”, kurie priklausys sparčiai augančiai „ID” serijai. Tai turėtų padėti įmonei pasiekti ilgalaikius finansinius ir emisijų tikslus bei smarkiai prisidėti prie visuotinės pasaulio transporto elektrifikacijos.

Spėjama, kad šie nauji automobiliai bus gaminami ant šiek supaprastintos „MEB” platformos, pakrikštytos „MEB-Lite” vardu. Ji skirta nedideliems elektromobiliams, kurių baterijos talpa turėtų siekti iki 45kWh. Toks rezervas šiems nykštukams leis nuvažiuoti maždaug 300 kilometrų, kas reiškia, jog jie bus labiau skirti tvariam judėjimui didmiestyje, nei greitkeliais.

Sklinda kalbos, kad pirmieji šia platforma paremti elektromobiliai bus nedidelis hečbekas ir krosoveris, kurie atitinkamai bus vadinami „ID. 1” ir „ID. 2” bei bus alternatyva dabartiniams „Volkswagen Polo” ir „Volkswagen T-Cross”. Naujieji „ID” modeliai pakeis pigiausią „Volkswagen” elektromobilį „e-Up”.

Naujieji „Volkswagen” elektriniai mažyliai turėtų pasirodyti anksčiausiai 2023 metais, bet analitikai prognozuoja, jog terminas pasislinks į 2025 metus.

Manėte, „Tesla” pažangumu neprilygsta niekas? Pasirodo, „Volkswagen” neatsilieka

„Tesla” automobiliai daugelio žmonių yra laikomi pralenkusiais laiką. Ypatingas gamybos procesas, prekyba internetu be jokių atstovybių, mygtukus salone pakeitęs ekranas, o svarbiausia - ypatingi elektrinės pavaros ir baterijų sprendimai - leidžia „Tesla” laikyti nepavejamu elektromobilių rinkos lyderiu. Vis dėlto panašu, kad „Volkswagen”, jos konservatyvieji konkurentai iš Vokietijos, nuo jos ne tik neatsilieka, bet ir lipa ant kulnų.

Šveicarijos investicinio banko užsakytas „Volkswagen ID.3” elektromobilio išardymas ir techninių sprendimų analizė nustatė, kad šio gamintojo „MEB” elektrinė automobilių platforma yra kur kas pažangesnė, nei tikėtasi:

„ID.3 analizė rodo, kad „Volkswagen” sukūrė itin modernią visiškai elektrinę platformą. Tai leidžia visai gamintojo įmonių grupei pasiūlyti patrauklius elektrinius automobilius visame savo asortimente ir garantuos puikias pajamas”, - įsitikinę analizę atlikę ekspertai.

„Bloomberg” gavo prieigą prie šios ataskaitos ir pranešė, jog, „UBS” manymu, „Volkswagen” pagaliau gali konkuruoti su „Tesla” kaina, baterijų tankiu ir efektyvumu. Patrick Hummel vadovaujami analitikai netgi pavadino „Volkswagen ID.3” geriausiu elektromobiliu, kurį sukūrė senosios automobilių pramonės atstovas.

„Volkswagen” taip pat nusprendė pasidalinti kai kuriomis tyrimo išvadomis:

  • Kompanijos naudojama „MEB” platforma kainos prasme yra visiškai konkurencinga JAV elektromobilių pionierei „Tesla”.
  • „Volkswagen” sugebėjo pasiekti maksimalų rezultatą efektyvumo, gamybos masto ir baterijų energijos tankio kategorijose.
  • Kalbant apie baterijų kainą, „Volkswagen ID.3” patenka į pasaulio geriausiųjų trejetuką - baterijos celė, kurioje talpinama viena kilovatvalandė, kainuoja maždaug 100 JAV dolerių.
  • Šiuo metu pirmaujančių gamintojų elektromobiliai galimai jau 2025 metais pasieks automobilių su vidaus degimo varikliu lygį pagal kainą ir pelno maržą.
  • Programinės įrangos ir ekosistemos kategorijoje „Volkswagen” vis dar atsilieka nuo „Tesla”. Kita vertus, „Volkswagen” yra pirmaujančioje pozicijoje tarp kitų senųjų automobilių gamintojų.

Šios puikios žinios nemenkai atsiliepė „Volkswagen” akcijoms - kylanti jų kaina padidino bendrovės vertę rinkoje beveik 100 milijonų eurų. Tokio didelio šuolio Vokietijos milžinė nebuvo patyrusi nuo „Dieselgate” skandalo laikų.

Error occurred