Prisijunkite
Pranešimas spaudai
Paskelbta
Prisijunkite
Pranešimas spaudai
Paskelbta
„Ignitis grupė“ valdyba pritarė dukterinės bendrovės „Ignitis“ sprendimui per artimiausius 3-5 metus investuoti iki 115 mln. eurų į elektromobilių tinklo plėtrą Baltijos šalyse.
Pagrindinis investicijų tikslas – elektromobilių įkrovimo stotelių įsigijimas, siekiant vystyti įkrovimo tinklo infrastruktūrą Baltijos šalyse.
Ši investicija atitinka „Ignitis grupės“ strategiją, kurioje numatyta spartinti elektromobilių įkrovimo stotelių plėtrą, išplėtoti didžiausią greitojo elektromobilių įkrovimo stotelių tinklą visose Baltijos šalyse bei iki 2026 metų pabaigos pasiekti iki 3000 elektromobilių įkrovimo taškų.

Elektromobilių įkrovimo tinklo „Ignitis ON“ plėtra, kaip viena iš strateginių bendrovės veiklos sričių, numatyta dar praėjusių metų pabaigoje. Dėl šios priežasties, 2022 m. pabaigoje įkurtas „Ignitis“ elektrinio mobilumo departamentas, jam vadovauti šių metų pradžioje pradėjo Eimantas Balta, anksčiau daugiau kaip penkerius metus dirbęs tarptautinėje technologijų bendrovėje „Bolt“.
„Šiandien „Ignitis ON“ tinkle turime daugiau kaip 260 įkrovimo taškų, iš kurių 4 – Latvijoje. Estijoje pirmosios stotelės turi atsirasti kitų metų pradžioje. Jaučiame didžiulį tinklo plėtros poreikį ir imamės šį poreikį patenkinti. Iki 2026 metų Baltijos šalyse planuojame turėti iki 3000 įrengtų įkrovimo taškų. Neapleidžiame lyderio pozicijų elektromobilių įkrovimo tinklo srityje, turime aiškią kryptį ir link jos tvirtai žengiame.

Kiekvienais metais naujos „Ignitis ON“ įkrovimo stotelės dygs sparčiais tempais. Suprantame, kad elektra varomas transportas nėra tik vienas variantas iš kelių. Elektra yra pagrindinis variantas ateities transportui ir drąsiai į jį investuojame“, – komentavo „Ignitis“ elektrinio mobilumo departamento vadovas E. Balta.
Teigiama, kad planuojamos investicijos neturi įtakos „Ignitis grupės“ koreguoto pelno prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (EBITDA) prognozei.
42 komentarų
Mano e-tron lenkia dideliu spinduliu Ignitcio stoteles, nes kaina kosmoso dydzio. Tada geriau vaziuoti su TDI ir neieskoti papildomu hemoroju...
Papildau - bet jei tiri savo saules elektrine ir keliones atstumas iki 400 km arba siaip po savo miesta, tai giliai dzin elektros kW kaina.
Daugiau kaip pusantro tūkstančio mokslininkų iš viso pasaulio pripažino žaliąją ekonomiją utopija,o jūs vis dar kliedit apie el mobilus.Jiems nėra ateities kaip ir saulės baterijom,vėjo malūnams ir t.t.Tiesiog paskaiciokit kiek reikės el pagaminti su žaliomis stotelemis ir bus aišku.Jau dabar įkrovimo stotelės dirba su dyzeliniais generatoriais....Atmerkit akis!
jei esi alergiškas elektrai- išjunk šviesą.
Kikvieno daugiabucio kieme kikvienai masinai po ykrovimo stotele, ir kad krovimas butu nemokamas
Kiekvienam daugiabučiui išvis gerai būtų turėti bent po aikštelę automobiliui pagal butų skaičių, o čia utopija kuri pasiėmusi savo pinigus praeis.. garantuoju!
Nebeliks benzininių,dyzelinių auto.Apmokestins elektrinius mūsų valdžios dundukai.Jie tik ir žiuri iš kur išpešti.
N. Antakalnyje yra toks 20 krovimo stotelių, vienoje vietoje. Mokamų. Dar 150 tokių vietų Baltijos šalyse kurių dalis atkampiuose miestų pakraščiuose nelabai ką keistų.
Jau pirmaujat europoje
Vazinekit jus su kuom norit, bet prasau, nejunkite kondicionieriaus
Tai, kad po 3-5 metų Lietuvos keliai taps nepravažiuojami ir automibilių nereiks. Veikim arklius ir kinkykim į vežimus
Su Ignalinos AE apsimelavo , taip ir Ignitis po metu kainas padidins
Tokia rašliava populiarumo nepasieksit
Reikia laiko ir pamatysime kaip gėdos kad akumuliatoriai pasirodo ne ta kirpti pasirinko.Bus planetą akumuliatorių salvartinas su toksiniamis nuotekomis.Kur lendam niekas nežino.
Nors vienas,parasitu koks CO2 išmetimas laukia įkraunant elektrą auto.O baterijos utilizavimo,mes panasei kaip maži vaikai kas pirmas.....
Pradėjau važinėt su dyzeliu, ko gero ir baigsiu važinėt su dyzeliu.:grinning_face:
Straipsnis be ryšio.. kur įrodymai pagrįsti skaičiavimais, kad bus taip, o ne kitaip .. ?
Bet daugumos komentatorių lygis primena, kad 2rnių skaičius neribotas
Tiesiog tokį mėšlą čia rasot, kad net gėda skaityti... Ignitis, investuos, padarys... Tegul Ignitis pirmiausia skola atiduoda žmonėms, tegu kreivys tuo pasirūpina, suknistas ministeris. Atsirado mat investuotojai žmonių saskaita. Ir investuoja ir dividendus issimoka, viskas žmonių sąskaita... Šlykštūs kalės vaikai, pradedant vyriausybė, baigiant valstybės valdomomis įmonėmis. Nerašykit nesąmonių ir nepriesinkit žmonių...
Baikit jūs ten skiesti. Važinejom ir važinesim su vidaus degimo varikliais.
Visi norai tik už jūsų pinigus!o ką valgyt,kuomet važinėt-ne skyrelių reikalas!
Tai kad nutyli svarbuausia tiesa :tears_of_joy: is Ignitis On - krautis 100 km kainuos apie 10 euru :sweat_smile: tai cia normali?
O kas pasirūpins tais vairuotojais kurie neturės galimybės vairuoti nei elektromobilio nei hibridinio automobilio dėl to kad nešioja širdies stimuliatorius? Kodėl tylima ar slepiama informacija apie tai?
Minimalus uždarbis prieštarauja konstitucijai,o jūs ir toliau pažeidinėjete, iš piliečių reikalaudami laikytis įstatymų...ko tikitės?...
45centai be visų mokesčių ,kurie yra kitose kuro rūšyse,.Realiai bus apie 70-80 centų.0.8 eu po20 kwh/100km,tai 16 eurų.Su dujom gaunasi 9x 0.6=5.4euro.Tai kas čia kur durnas?
Dujas pilsi 5min ir vėl leksi 400km, o aš valandą krausiu kad nuvažiuoti 200km.Elektra miestui...
Pritariu! Ignitis On kaina brangiausia - todel pigiau vaziuoti su dyzeliu ar benzu :tears_of_joy: straipsnis reklaminis ir neatskleidziantis tikros realybes :sweat_smile:
Kol eilinis žmogus neuždirbs minimalią algą 2000€ ir nekylančiom kainom ateityje, elektromobiliai Lietuvoje tik " svajuko dramblionės":grimacing_face:
Pirma kūrv...s 160 000 000 milijonų grąžinkit, nustokit apiplėšinėti žmones, ir nustokit svaigt apie tarpplanetinį šachmatų čempionatą. Vemt verčia. Elektra -šviesai,dyzelis-traktoriams,benzinas-autimobiliams,dujos-maisto gamybai:point_left:
Visiškai Jum pritariu:yes:
Tai kur ta ekologija gaminant elektra?visi miskai bus isguldyti,o elektra vistiek gamins degindami iskastini kura,kur kitos islaidos?
cia tik ligoniai taip gali nusipezeti
Aš tai vistiek važinėsiu su savo dyzelioku...
Tai,kad ignitis ir yra problema, o ne elektromobiliai, benzininiai, dyzeliniai auto. Ignitis ,,nepriklausomas,, vagis įstatymo vardu !
Pirmai buvo mafija dabar demokratija
Kam tokios skambios antrastes. Ir be ignicio "įspūdingo" plano benzininiu ir dyzeliniu automobiliu tik mažės.
Nuo įrengtų elektros įkrovimo stotelių , cituoju...pamirsime benzininius ir dyzelinius auto. Tai įkrovimo stotelių skaičius mums leis pamiršti benzininius ir dyzelinius, o gal atvirkščiai...neprieinama kaina leis mums greičiau užmiršti elektromobilius. Beja...elektra gaminama ....ant debesies užmetus elektros laidą, o kaip pasirūpinta bus baterijų - akumuliatorių utilizacija?
Elektra tai tik dar viena kuro rušys,o viskas toliau liks kaip buvo.
Pasiziurekit jutube bulbašas varo naujausia 1 klases bmw elektrini.realiai super duper auto kurio kaina kazkur 75t.e.sugeba pravažiuot 300km.ten ivardytos ir kainos greito krovimo stotelese 140kw galios ir laikas ir pamatysit realiai.toks elektrinės spalvos bmw .
3000stotelių 2026m.didelė investicija:kas du metus po tiek,busim vėl lentelės gale:per tą laikotarpį nupirks 30 000 ką daryt
Niekad negalvojau ir negalvosiu pirkti eletromobilio,nes cia didziausia nesamone kas gali buti
ESO jau investavo dabar dar Ignitis investuos
Jeigu elektra kainuos tiek daug, kiek dabar kainuoja (0,45€/kWh), tai dyzeliniu automobiliu važinėti yra vistiek pigiau.
Dar Max 10 metu ir alternatyvaus kuro nebeliks , apart elektros. Kiek kartų elektros suvartojimas išaugs vien dėl mašinų. Žinoma kad elektra tik brangs.
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.