Patyręs mechanikas sako, kad geresnio dyzelinio automobilio paprasčiausiai nėra, ar pritariate jam?

Danielius Mažeikis , 2025-07-19, 07:55
0
Patyręs mechanikas sako, kad geresnio dyzelinio automobilio paprasčiausiai nėra, ar pritariate jam?

Nors dyzeliniai varikliai šiandien praranda populiarumą ir vis dažniau užleidžia vietą elektromobiliams bei hibridinėms sistemoms, jie vis dar turi savo lojalių šalininkų ratą. Ypač tai pasakytina apie naudotų automobilių rinką, kur svarbiausiais kriterijais tampa ilgaamžiškumas, ekonomiškumas ir eksploatacijos paprastumas. Vienas iš pavyzdžių, įrodantis dyzelinių automobilių vertę, yra „Opel Astra“ su 1,7 litro darbinio tūrio CDTI varikliu, kurį pagamino japonų kompanija „Isuzu“.

Ispanijoje dirbantis automobilių mechanikas Pedro Bastida savo asmeninėje „Instagram“ paskyroje pateikė įdomų pastebėjimą. Jis įsitikinęs, kad „Opel Astra“ su 1.7 CDTI varikliu yra vienas iš patikimiausių naudotų automobilių pasirinkimų su dyzeliniu varikliu. 

Mechanikas pabrėžia, jog šį automobilį naudojo jo šeima, todėl visą laikotarpį buvo fiksuojami ir prižiūrimi jo techniniai duomenys. Pasak jo, automobilis jau yra nuvažiavęs daugiau kaip 270 tūkstančių kilometrų ir per visą laiką nesukėlė jokių rimtų techninių problemų.

Japoniškas patikimumas vokiškame kėbule

Toks derinys, japoniškos technologijos ir vokiškas automobilis, yra puikus pavyzdys, kaip sėkminga inžinerinė partnerystė gali sukurti ilgai tarnaujantį produktą. Šis 1.7 CDTI variklis išsiskiria ne tik mažomis degalų sąnaudomis, kurios vidutiniškai siekia apie 5,5 - 7,5 litro šimtui kilometrų, bet ir paprasta konstrukcija, kuri leidžia lengviau atlikti techninę priežiūrą. Taip pat verta pažymėti, kad šis variklis pasižymi pakankama galia, todėl važiuoti tiek mieste, tiek užmiestyje yra patogu.

Paprasta priežiūra ir ilgalaikė nauda

Bastida pastebi, kad automobilio priežiūra buvo minimali, reguliariai keistas variklio tepalas ir laiku atlikti standartiniai aptarnavimai. Tai parodo, jog gerai sukonstruotas variklis, net ir be sudėtingų technologijų ar pažangiausių sistemų, gali tarnauti ilgus metus, jei jam skiriama reikiama priežiūra. Toks automobilis yra puikus pasirinkimas tiems, kas ieško praktiškos, patikimos ir ekonomiškos transporto priemonės, kuri nesukeltų rūpesčių kasdienybėje.

Dyzelio era dar nesibaigė

Nors pastaraisiais metais viešojoje erdvėje daug kalbama apie elektromobilių plėtrą, o kai kurios šalys jau planuoja ateityje visiškai atsisakyti vidaus degimo variklių, realybėje dyzeliniai automobiliai dar ilgai išliks aktualūs. Ypač regionuose, kur infrastruktūra elektromobiliams dar nėra pakankamai išvystyta. Be to, ilgų atstumų vairuotojai, kuriems svarbi kiekviena papildoma kelionės valanda ar litras kuro, dažnai renkasi dyzelinius modelius dėl jų efektyvumo.

Apibendrinant galima teigti, jog 1.7 CDTI variklis, kurį gamino „Isuzu“ ir kuris buvo montuojamas „Opel Astra“ modelyje, yra tikras patikimumo simbolis. Mechanikų praktika rodo, kad šis modelis net po kelių šimtų tūkstančių kilometrų išlieka techniškai tvarkingas ir ekonomiškas. Tokie automobiliai ypač vertingi naudotų transporto priemonių rinkoje, nes su tinkama priežiūra gali tarnauti dar ilgus metus.

Rekomenduojame perskaityti ir šiuos tekstus:

Pasidalinkite šiuo įrašu

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas