Pigiau jau būti nebegali: „Leapmotor“ pristatė elektromobilį už stulbinančiai žemą kainą

Paskelbė Viktoras Baliulis
Paskelbta

Pigiau jau būti nebegali: „Leapmotor“ pristatė elektromobilį už stulbinančiai žemą kainą

Kinijos gamintojas „Leapmotor“ oficialiai pristatė elektrinį hečbeką „Lafa 5“, skirtą varžytis su tokiais modeliais kaip „Volkswagen ID3“ ir „BYD Dolphin“. Startinė kaina ribotą laiką siekia apie 11 200 eurų, tad tai labai drąsus pasiūlymas biudžetinių elektromobilių segmente. Gamintojas akivaizdžiai taikosi į pirkėjus, kuriems svarbi ir kaina, ir dinamika.

Pradinė kaina nustatyta su dideliu nuolaidos efektu, nes ji yra mažesnė nei ankstesnė išankstinė kaina. Tokia strategija rodo norą greitai užsiauginti rinkos dalį ir pritraukti ankstyvus pirkėjus. Automobilio pristatymas lydimas žinutės, kad šis modelis siūlo sportišką charakterį už prieinamą sumą.

Pirmieji „Lafa 5“ pristatymai pirkėjams turėtų prasidėti netrukus. Modelis turi galinius varomuosius ratus, o važiuoklės valdymą tobulino „Stellantis“ komanda Europoje, kad automobilis jaustųsi tikslesnis posūkiuose. Taip siekiama suderinti kasdienį praktiškumą su šiek tiek sportiškesne dvasia.

Varikliai ir dinamika

„Lafa 5“ siūlo dvi pagrindines jėgos agregatų versijas. Bazinis variantas generuoja 132 kilovatų galią ir iki 100 kilometrų per valandą įsibėgėja per 8,7 sekundės. Aukštesnės komplektacijos versija turi 160 kilovatų variklį ir tą patį greičio lygį pasiekia per 6,4 sekundės, todėl yra pastebimai gyvesnė.

Tokie skaičiai rodo, kad gamintojas nori pasiūlyti pasirenkamą balansą tarp kainos ir spartos. Pirkėjas gali rinktis ramesnę, bet pigesnę versiją arba mokėti daugiau už tikrai sportišką reakciją. Abiem atvejais akcentuojamas greitas startas, kas elektromobilių pirkėjams dažnai yra svarbi emocinė detalė.

Baterijos ir nuotolis

Elektrinis hečbekas komplektuojamas su dviem LFP baterijų pasirinkimais. Pirmasis turi 56,2 kilovatvalandės talpą, o antrasis didesnis paketas siekia 67,1 kilovatvalandės. Nuo pasirinktos baterijos priklauso ir deklaruojamas CLTC nuotolis, kuris sudaro arba 515 kilometrų, arba 605 kilometrus vienu įkrovimu.

Įkrovimo srityje „Lafa 5“ taip pat atrodo konkurencingai. Greitas įkrovimas leidžia pakelti baterijos lygį nuo 30 iki 80 proc. per apie 19 minučių. Tai reiškia, kad net ilgesnėse kelionėse užtenka trumpo sustojimo, kad automobilis vėl būtų paruoštas keliui.

Dydis ir technologijos salone

Modelis pastatytas ant LEAP 35 architektūros B platformos ir savo klasėje laikomas gana dideliu. Kėbulo ilgis siekia 4,43 metro, plotis 1,88 metro, aukštis 1,52 metro, o ratų bazė 2,73 metro. Tokie matmenys žada erdvesnį saloną nei kai kurių kompaktiškų varžovų.

Viduje diegiama moderni elektronika, priklausomai nuo versijos naudojamas „Qualcomm Snapdragon 8155P“ arba galingesnis 8295P lustas. Vairuotojui padeda „Leapmotor Pilot“ asistavimo sistema, o brangiausios „Max“ versijos papildomos pažangiu „LiDAR“ sprendimu. Taip siekiama, kad nebrangus automobilis turėtų technologijų, kurios dar neseniai buvo skirtos tik brangesniems segmentams.

Versijų kainos ir gamintojo planai

Gama sudaryta iš penkių versijų, kurių pavadinimai atspindi nuotolį CLTC cikle. Po visų riboto laiko nuolaidų reali pradžia startuoja nuo 92800 juanių (apie 11 300 eurų) baziniam modeliui ir kyla iki 116 800 juanių (apie 14 250 eurus) už toliausiai nuvažiuojančią versiją. Be to, jau ruošiama „Lafa 5 Ultra“ modifikacija su dar didesne galia ir tikėtina visų varančių ratų pavara.

Šis debiutas yra didesnės „Leapmotor“ strategijos dalis. Gamintojas siekia iki 2026 metų pasiekti milijono automobilių metinius pardavimus, o dabartiniai pristatymo rekordai rodo, kad tikslas laikomas realiu. „Lafa 5“ tampa svarbiu žingsniu kuriant platų modelių pasirinkimą ir stiprinant pozicijas pasaulinėje elektromobilių rinkoje.

Ar patiko šis įrašas?
 

Domiuosi pasaulio aktualijomis ir technologijomis, nes tikiu, kad tik suprasdami šiandieną galime pasiruošti rytojui. Rašydamas siekiu apjungti globalias naujienas su technologijų raida. Ieškau ne tik faktų, bet ir prasmių, kurios padeda skaitytojui geriau orientuotis sparčiai besikeičiančiame pasaulyje.

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas