Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
Sunkiai suvokiami automobilių gamintojo nuostoliai: Kinijos milžinė fiksuoja katastrofiškus rezultatus, tačiau tam yra labai paprasta priežastis
Automobilių rinkoje per pastaruosius keletą metų įvyko nemažai pokyčių. Vis daugiau populiarumo sulaukia elektromobiliai, o daugelis gamintojų jau dabar orientuojasi būtent į tokius automobilius.
Kinijos kompanijos per pastaruosius metus jau spėjo įsitvirtinti elektromobilių rinkoje, o tai puikia iliustruoja ir populiariausių gamintojų statistika. Tarp didžiųjų gamintojų patenka ir „Nio“, tačiau nors bendrovė ir parduoda nemažai transporto priemonių, tačiau finansiniai rodikliai atrodo ganėtinai prastai.
Remiantis „New York Times“ informacija, Kinijos automobilių milžinė per antrąjį šių metų ketvirtį patyrė net 777,76 mln. eurų nuostolį. Tai reiškia, jog parduodama vieną elektromobilį bendrovė prarasdavo net 32,6 tūkst. eurų. Pastarojo ketvirčio metu bendrovė pardavė maždaug 8 tūkst. transporto priemonių.
Viešai išplatintoje ataskaitoje nurodoma, kad tokius nuostolius kompensuoti padeda šalies vyriausybė. Kinijos vyriausybė didžiulę finansinę paramą automobilių gamintojams teikia kaip priežastį, kodėl jos yra tokios konkurencingos. Tai ir lemia, jog „Nio“, o taip pat ir daugelis kitų bendrovių, patiria didžiulius finansinius nuostolius.
Verta prisiminti, jog dar 2020 metais „Nio“ susidūrė su grynųjų pinigų trūkumu, o ir tuomet pagalbos ranką ištiesė šalies vyriausybė, kuri nedelsdama skyrė 0,9 mlrd. eurų injekciją, mainais į 24 proc. akcijų paketą. Dar 1,5 mlrd. eurų į šią bendrovę investavo valstybės kontroliuojamas bankas bei grupė kitų investuotojų.
„Nio“ ir kitų Kinijos elektromobilių gamintojų veržimasi į Vakarų rinkas lemia konkurencinga baterijų technologija. Šios šalies automobilių gamintojai pirmieji pradėjo naudoti naujas chemines baterijų medžiagas, kurios leidžia pasiekti didesnį nuvažiuojamą atstumą mažesnėmis sąnaudomis. Tačiau tokie Kinijos gamintojų veiksmai neprasilydo pro Europos Sąjungos akis.
Visai neseniai, Europos Sąjungoje pradėtas tyrimas dėl nesąžiningos Kinijos automobilių gamintojų konkurencijos. Niekam ne paslaptis, jog šios šalies bendrovės siūlo gerokai pigesnes transporto priemones, o tokiomis sąlygomis regione kyla pavojus vietiniams gamintojams, kurie negali pasiūlyti panašių kainų.
Jei ES nuspręstų, kad Kinijos vyriausybė subsidijuoja savo elektromobilių gamintojus, ji galėtų įvesti tarifą, kad išlygintų sąlygas ir apsaugotų savo automobilių pramonę.
Rašau apie automobilių pasaulį, nes tai daugiau nei tik transporto priemonės – tai kultūra, emocija ir nuolatinės technologinės lenktynės. Domiuosi tiek naujausiais modeliais ir inovacijomis, tiek tuo, kaip automobiliai keičia mūsų kasdienybę bei miesto ritmą.
4 komentarų
Šlamštas
Praneškite, jeigu žinote nors vieną gerą kinų produktą, pradedant vaikškais žaislais, kurie sulūžta per kelias dienas
Jonas
Volvo
Vilija
Kiniškas šlamštas
Vladimiras
Europą nesugebės konkuruoti su savo kosminių kainų auto.Ir išvis Europą kainos per didelės reikia susimąstyti.
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“
privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.
4 komentarų
Praneškite, jeigu žinote nors vieną gerą kinų produktą, pradedant vaikškais žaislais, kurie sulūžta per kelias dienas
Volvo
Kiniškas šlamštas
Europą nesugebės konkuruoti su savo kosminių kainų auto.Ir išvis Europą kainos per didelės reikia susimąstyti.
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.