„Audi“ nori populiarinti savo elektromobilių technologijas: siekia partnerystės su „McLaren“ ir dalyvavimo F1

„Audi“ nori populiarinti savo elektromobilių technologijas: siekia partnerystės su „McLaren“ ir dalyvavimo F1

Lukas Snarskis

Automobilių gamintoja „Audi“ ieško būdų patekti į „Formulė 1“ lenktynes ir tokiu būdu reklamuoti savo kuriamas elektromobilių technologijas. Kompanijos vadovas svarsto galimybę sudaryti bendradarbiavimo sutartį su „McLaren Group“, kas padėtų pasiekti norimą tikslą.

Šaltinių, kurie yra susipažinę su tokiais „Audi“ užmojais, duomenimis, kompanija artimiausiomis savaitėmis planuoja ištirti „McLaren“ finansinius duomenis, toks tyrimas padėtų automobilių gamintojai iš Vokietijos apsispręsti dėl galimų bendrų sandorių su sportinių bolidų gamintojais iš Didžiosios Britanijos ateityje.

„Audi“ - „Volkswagen Group“ aukščiausios kokybės prekės ženklas, anksčiau puoselėjo mintį įsigyti „McLaren“ kompaniją, bei tokiu būdu patekti į „Formulė 1“ verslą, tačiau kompanija „McLaren“ palaikė „Audi“ kompanijos pateiktą pasiūlymą per mažu, tokią informaciją pateikė vienas iš žmonių, informuotų apie tokį pasiūlymą. Apie tolesnius „Audi“ planus informuoti asmenys teigė, jog kompanijos stebėtojų taryba trečiadienį peržiūrėjo kompanijos galimybes patekti į „F1“ verslą. Tikslumo dėlei norime priminti, kad „Audi“ generalinis direktorius šiuo metu yra Markusas Duesmannas, jis žinomas ir kaip ilgametis automobilių lenktynių pasaulio gerbėjas.

Bendrovė dėl savo planų galutinai gali apsispręsti tik kitais metais, maždaug tokiu metu greičiausiai paaiškės, ar ji nuspręs susijungti su „McLaren“. Įmanoma ir tai, kad „Audi“ nuspręs užmegzti alternatyvias partnerystes su tokiais prekiniais ženklais kaip „Red Bull Racing“ ar „Williams Racing“. Tokią informaciją pateikė tie patys, apie „Audi“ planus informuoti asmenys, kurie, aptariant kompanijos planus, derybinius procesus atsisakė būti įvardinti. „McLaren“ rėmėjai, įskaitant „Ares Management Corp.“ ir Saudo Arabijos viešąjį investicijų fondą, galimai turi skirtingas nuomones į kompanijos pardavimo ar jos įtraukimo į viešųjų akcijų biržų sąrašus per SPAC (specialiosios paskirties įsigijimo bendrovę).

Tuo tarpu „Audi“ siekia patekti į „F-1“ prestižiškiausias pasaulyje lenktynes, siekdama pademonstruoti savo elektromobilių technologijas, nes „Formulė-1“ sparčiai keičiasi, siekdama tapti tvaresne, labiau aplinką tausojančia organizacija.

Ar „Audi“, ir galbūt kitas VW grupei priklausantis prekės ženklas „Porsche“, jau 2026 metais dalyvaus „Formulė 1“ varžybose priklauso nuo to, ar „Formulė-1“ organizacija visiškai pereis prie vien elektra varomų bolidų ir ar organizacija laikysis, griežtai kontroliuos dalyvių maksimalių išlaidų ribas. Dabartiniai lenktyniniai automobiliai yra varomi didelio našumo hibridiniais varikliais, o „Formulė 1“ įsipareigojo iki 2030 metų sumažinti anglies dvideginio emisiją iki nulio.

Susitarimas tarp „Audi“ ir „McLaren“ gali susidurti su kliūtimis, susijusiomis su platesne „Audi“ savininkės - VW grupės - strategija, kuria siekiama sumažinti kelis žymius prekinius ženklus kontroliuojančios VW kompanijos procesų sudėtingumą. VW, kuri šiuo metu bando mesti iššūkį „Tesla“, susiduria su didele konkurencija elektromobilių sferoje.

Lenktynių trasoje „Audi“ turės konkuruoti su „Formulėj 1“ varžybose dominuojančia „Mercedes“, pastaroji planuoja ir toliau išlaikyti savo vienvaldystę „F-1“ trasoje organizacijai žengiant į elektromobilių amžių.

„Audi“ „įprastai svarsto įvairias bendradarbiavimo idėjas, galimybes“, – teigė kompanijos atstovė, atsisakiusi daugiau ką nors komentuoti. „McLaren“ iš karto nepateikė atsakymo į prašymą pakomentuoti esamą padėtį.

VW grupės generalinis direktorius Herbertas Diessas bandė sumažinti automobilių kompanijos struktūrą, ją padaryti paprastesne, „lengvesne“ po to, kai prieš penkerius metus buvo paskelbti kompanijos turto peržiūros duomenys. Tokios pastangos šiandien iš esmės sustojo. Planas atskirti tokius prekės ženklus kaip „Ducati“ ar „Lamborghini“ nebuvo įgyvendintas, o „VW Group“ dar papildė savo prekinių ženklų tinklą, įsigydama JAV sunkvežimių gamintoją „Navistar International Corp.“.

Remiantis trečiojo šių metų ketvirčio VW pajamų ataskaita, automobilių gamintoja šiuo metu turi daugiau darbuotojų nei bet kada anksčiau, visame pasaulyje VW kompanijai šiuo metu dirba net 674 800 žmonių. Pagrindinėje VW konkurentėje - kompanijoje „Tesla“ – šiuo metu dirba vos apie 71 000 darbuotojų.

Straipsnio pradžioje aptartas „Audi“ susitarimas su „McLaren“ turėtų įveikti daugybę ekonominių iššūkių, kylančių „McLaren“ prekiniam ženklui. Sportinių automobilių gamintojas patyrė finansinių sunkumų, nes pandemija sutrikdė jo automobilių gamybos procesą ir „Formulė-1“ lenktynes. Per pastaruosius metus bendrovė pardavė ir išnuomojo savo būstinę Vokingo mieste (netoli Londono), pardavė savo lenktynių padalinio akcijų paketą JAV įsikūrusiam investuotojų konsorciumui ir pritraukė pinigų iš naujų ir esamų investuotojų, įskaitant Bahreino ir Saudo Arabijos suverenius turto fondus.

Ar patiko šis įrašas? Prisidėkite prie šio ir panašių įrašų kūrimo, tapkite mūsų rėmėjais! Tai padaryti galite paspaudę čia.
Temos: Audi

Komentarai

Kol kas komentarų nėra.

Daugiau naujienų