Naujieji metai automobilių sporto gerbėjams, kaip ir įprasta, prasidėjo Dakaro ralio startu. Saudo Arabijoje vykstančios sunkiausios automobilių sporto pasaulio varžybos sukaustė šio sporto gerbėjų dėmesį, o prie starto linijos stojo ir ekipažai iš Lietuvos.
Šiandien ekipažams teko įveikti 430 kilometrų greičio ruožą ir 160 kilometrų pervažiavimą. Deja, tačiau lietuvių komandos susidūrė su techninėmis problemomis, o taip pat neatlaikė ir ratai. Daugiau nei tris valandas trasoje prastovėjo ir dar vakar geriausią rezultatą tarp lietuvių užfiksavęs Vaidotas Žala su Paulo Fiuza.
„Teltonika Racing“ komanda dar pirmoje trasos pusėje susidūrė su pramuštų ratų problema, o vėliau teko laukti komandos sunkvežimio, kuris pristatė atsarginius ratus. Iš pradžių puikų tempą demonstravęs ekipažas buvo priverstas sustoti vos tik kirto antrąjį kontrolinį greičio tašką. Tačiau tai dar nebuvo pabaiga.

Tris valandas pralaukus techninės pagalbos sunkvežimio paaiškėjo, jog jis turėjo tik du ratus. Tuomet „Teltonika Racing“ teko laukti dar dešimt minučių kol sulaukė antrojo sunkiasvorio su dar dviem atsarginiais ratais.
„Sulaukėme sekančio sunkvežimio ir atrodė, kad planas kaip ir pavyks, tilpsime į laiko normą, kuri skirta įveikti trasą. Bet pravažiavus dešimt kilometrų nukrito priekinis diferancialas. Tada dar turėjome reikalų dar porai valandų“,- gerbėjams atskleidė V.Žala.

Pasiekus neutralizaciją „Teltonika Racing“ ekipažas suprato, kad į nustatytą laiko normą jau nebetilps ir teks grįžti į bivaką.
„Šiandien mes jau važiuojame tiesai į bivaką ir rytoj reikės naudoti jokerį. Nežinau kaip ten su taisyklėmis bus, reikės dar su „Prodrive“ pasitarti, bet iš esmės trasos įveikti nespėjame pagal numatytą laiko norimą, tai važiuojame į bivaką“, - apmaudo neslėpė Žala.
Komentarai 1
Kas per vairuotojas tiek ratų palikti... Ar atsibodo jau vairuoti, skuba namo pas mise