Dakaro testus atliko ir lietuvių sunkvežimis: trijulė išbandė testinį greičio ruožą, nusiteikimas - pozityvus

Šių metų Dakaro ralio sunkvežimių įskaitoje Lietuva ir vėl turi savo atstovus. Lenktyniauti į Saudo Arabijoje netrukus prasidėsiančias, sunkiausiomis pasaulyje tituluojamas varžybas išvyko „SV Technika Racing“ trijulė – Vaidotas Paškevičius, Albert Veliamovič ir Gytis Gaspariūnas, skelbiama „SV Technika Racing“ pranešime žiniasklaidai.

Dakaro testus atliko ir lietuvių sunkvežimis: trijulė išbandė testinį greičio ruožą, nusiteikimas - pozityvus

Prieš Dakaro ralio startą dalyvių tradiciškai laukė ir testų sesija. Jos metu komandos neilgame greičio ruože turi progą keletą valandų praleisti bandant savo techniką ir ją reguliuojant. Šia galimybe pasinaudojo ir „SV Technika Racing“ ekipa. Savo sunkvežimį „Tatra Jamal“ išbandę lietuviai neslėpė – po atnaujinimų jis važiuoja kur kas smagiau, tačiau iki starto reikės dar šį tą pakeisti.

„Atvykome vakar. Kelionė buvo ilga, beveik paros laiko, tai šiek tiek išvargino. Tačiau viskas praėjo sklandžiai. Vakar dar spėjome ir apžiūrėti techniką, pasikalbėti su komanda, su inžinieriais. Šiandien nuo ryto iškart ėmėmės veiksmo – išvažiavome į testinį greičio ruožą. Pradėjus važiuoti pamatėme, kad greičio ribotuvas programiškai nustatytas ties 80 km/val., tad teko grįžti ir jį perprogramuoti iki 140 km/val.

„Atvykome vakar. Kelionė buvo ilga, beveik paros laiko, tai šiek tiek išvargino. Tačiau viskas praėjo sklandžiai. Vakar dar spėjome ir apžiūrėti techniką, pasikalbėti su komanda, su inžinieriais. Šiandien nuo ryto iškart ėmėmės veiksmo – išvažiavome į testinį greičio ruožą. Pradėjus važiuoti pamatėme, kad greičio ribotuvas programiškai nustatytas ties 80 km/val., tad teko grįžti ir jį perprogramuoti iki 140 km/val.

„Atvykome vakar. Kelionė buvo ilga, beveik paros laiko, tai šiek tiek išvargino. Tačiau viskas praėjo sklandžiai. Vakar dar spėjome ir apžiūrėti techniką, pasikalbėti su komanda, su inžinieriais. Šiandien nuo ryto iškart ėmėmės veiksmo – išvažiavome į testinį greičio ruožą. Pradėjus važiuoti pamatėme, kad greičio ribotuvas programiškai nustatytas ties 80 km/val., tad teko grįžti ir jį perprogramuoti iki 140 km/val.

„Atvykome vakar. Kelionė buvo ilga, beveik paros laiko, tai šiek tiek išvargino. Tačiau viskas praėjo sklandžiai. Vakar dar spėjome ir apžiūrėti techniką, pasikalbėti su komanda, su inžinieriais. Šiandien nuo ryto iškart ėmėmės veiksmo – išvažiavome į testinį greičio ruožą. Pradėjus važiuoti pamatėme, kad greičio ribotuvas programiškai nustatytas ties 80 km/val., tad teko grįžti ir jį perprogramuoti iki 140 km/val.

„Atvykome vakar. Kelionė buvo ilga, beveik paros laiko, tai šiek tiek išvargino. Tačiau viskas praėjo sklandžiai. Vakar dar spėjome ir apžiūrėti techniką, pasikalbėti su komanda, su inžinieriais. Šiandien nuo ryto iškart ėmėmės veiksmo – išvažiavome į testinį greičio ruožą. Pradėjus važiuoti pamatėme, kad greičio ribotuvas programiškai nustatytas ties 80 km/val., tad teko grįžti ir jį perprogramuoti iki 140 km/val.

Tai yra pranešimas spaudai, o jo turinys nebūtinai atitinka redakcijos nuomonę, požiūrį ar įsitikinimus. Už pranešimo turinį mūsų portalo administracija neatsako.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas