Iki Dakaro starto lieka vis mažiau laiko: ekspertas pateikė atsakymus į daugeliui gerbėjų kylančius klausimus, sužinokite viską, kas svarbiausia

Artėjantis Dakaro ralis svarbus ne tik dėl to, kad tai bene sunkiausias iššūkis lenktynininkams viso sezono metu, bet ir todėl, kad tai pirmasis pasaulio rali-reido čempionato etapas. 2024 metų Dakare išvysime ir nemažai lietuvių.

Iki Dakaro starto lieka vis mažiau laiko: ekspertas pateikė atsakymus į daugeliui gerbėjų kylančius klausimus, sužinokite viską, kas svarbiausia
A.S.O./C.Lopez nuotr.

Iki Dakaro ralio starto liko vos keletą dienų, o gerbėjai su nekantrumu laukia pirmosios šio maratono dienos. Tiems, kurie stebės 2024 metų Dakarą pirmąsyk – gali kilti nemažai įvairių klausimu. Antanas Juknevičius dalijasi ekspertine informacija, atsakydamas į tai, kuo dažniausiai domisi Dakaro fanai, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Dakaro dalyvius trasoje sekantį ir filmuojantį malūnsparnį visi įprastai vadina „malūnu“. Lyderių jis niekaip neveikia – prie tokios palydos iš oro jie yra pripratę ir įgiję tam imunitetą, tačiau viskas pasikeičia, kai malūnsparnis pradeda sekti mažiau patyrusį, kelis Dakarus savo sąskaitoje turintį ekipažą.

Dakaro dalyvius trasoje sekantį ir filmuojantį malūnsparnį visi įprastai vadina „malūnu“. Lyderių jis niekaip neveikia – prie tokios palydos iš oro jie yra pripratę ir įgiję tam imunitetą, tačiau viskas pasikeičia, kai malūnsparnis pradeda sekti mažiau patyrusį, kelis Dakarus savo sąskaitoje turintį ekipažą.

Dakaro dalyvius trasoje sekantį ir filmuojantį malūnsparnį visi įprastai vadina „malūnu“. Lyderių jis niekaip neveikia – prie tokios palydos iš oro jie yra pripratę ir įgiję tam imunitetą, tačiau viskas pasikeičia, kai malūnsparnis pradeda sekti mažiau patyrusį, kelis Dakarus savo sąskaitoje turintį ekipažą.

Dakaro dalyvius trasoje sekantį ir filmuojantį malūnsparnį visi įprastai vadina „malūnu“. Lyderių jis niekaip neveikia – prie tokios palydos iš oro jie yra pripratę ir įgiję tam imunitetą, tačiau viskas pasikeičia, kai malūnsparnis pradeda sekti mažiau patyrusį, kelis Dakarus savo sąskaitoje turintį ekipažą.

Dakaro dalyvius trasoje sekantį ir filmuojantį malūnsparnį visi įprastai vadina „malūnu“. Lyderių jis niekaip neveikia – prie tokios palydos iš oro jie yra pripratę ir įgiję tam imunitetą, tačiau viskas pasikeičia, kai malūnsparnis pradeda sekti mažiau patyrusį, kelis Dakarus savo sąskaitoje turintį ekipažą.

Dakaro dalyvius trasoje sekantį ir filmuojantį malūnsparnį visi įprastai vadina „malūnu“. Lyderių jis niekaip neveikia – prie tokios palydos iš oro jie yra pripratę ir įgiję tam imunitetą, tačiau viskas pasikeičia, kai malūnsparnis pradeda sekti mažiau patyrusį, kelis Dakarus savo sąskaitoje turintį ekipažą.

Dakaro dalyvius trasoje sekantį ir filmuojantį malūnsparnį visi įprastai vadina „malūnu“. Lyderių jis niekaip neveikia – prie tokios palydos iš oro jie yra pripratę ir įgiję tam imunitetą, tačiau viskas pasikeičia, kai malūnsparnis pradeda sekti mažiau patyrusį, kelis Dakarus savo sąskaitoje turintį ekipažą.

Dakaro dalyvius trasoje sekantį ir filmuojantį malūnsparnį visi įprastai vadina „malūnu“. Lyderių jis niekaip neveikia – prie tokios palydos iš oro jie yra pripratę ir įgiję tam imunitetą, tačiau viskas pasikeičia, kai malūnsparnis pradeda sekti mažiau patyrusį, kelis Dakarus savo sąskaitoje turintį ekipažą.

Dakaro dalyvius trasoje sekantį ir filmuojantį malūnsparnį visi įprastai vadina „malūnu“. Lyderių jis niekaip neveikia – prie tokios palydos iš oro jie yra pripratę ir įgiję tam imunitetą, tačiau viskas pasikeičia, kai malūnsparnis pradeda sekti mažiau patyrusį, kelis Dakarus savo sąskaitoje turintį ekipažą.

Tai yra pranešimas spaudai, o jo turinys nebūtinai atitinka redakcijos nuomonę, požiūrį ar įsitikinimus. Už pranešimo turinį mūsų portalo administracija neatsako.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas