BMW ruošiasi vidaus degimo variklių uždraudimui: gamintojo toks sprendimas negąsdina, tačiau nauda kelia abejonių

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Repudiandae velit quae consequuntur vitae, nisi suscipit, est beatae?

BMW ruošiasi vidaus degimo variklių uždraudimui: gamintojo toks sprendimas negąsdina, tačiau nauda kelia abejonių Photo caption

Europos Sąjunga pasiūlė nuo 2035 metų uždrausti automobilių, varomų iškastiniu kuru, naudojimą. Tai būtų viena iš daugybę sudedamųjų priemonių turinčio paketo, skirto kovoti su klimato atšilimu, dalių.

BMW bus pasirengusi automobilių su vidaus degimo varikliu draudimui jau nuo 2030 metų. Kompanija iki tol bus pasiruošusi savo klientams pasiūlyti tik visiškai elektrines transporto priemones, įsitikinęs kompanijos generalinis direktorius Oliveris Zipse.

„Mes būsime pasirengę visiškam vidaus degimo variklių naudojimo uždraudimui. Jei regionui, miestui, šaliai kyla mintis uždrausti vidaus degimo variklius, veiksime pagal tokį sprendimą“,- konferencijoje Nuertingeno mieste, netoli Štutgarto, kalbėjo O.Zipse.

„BMW grupė dėl tokių ir panašių pasiūlymų nesijaudina. Ar tai gera idėja, yra kitas klausimas... bet, reikalui esant, būsime pasiruošę aukoti automobilius su vidaus degimo varikliais.“

Skirtingai nuo konkurentų, įskaitant „Volkswagen Group“ ir „General Motors“, BMW nenustatė vidaus degimo variklių varomų automobilių gamybos sustabdymo datos. Tačiau, kompanijos teigimu, ji tikisi, kad iki 2030 metų 50 proc. pasaulinių automobilių pardavimų sudarys elektromobiliai.

Šiuo metu „BMW Group“ pristato savo pavyzdinį elektrinį visureigį „iX“ ir elektrinį sedaną „i4“. Kitais metais pasirodys 7 serijos sedano ir „X1“ visureigio baterijomis varomos versijos, o 2023 metais bus pristatytos elektrinės 5 serijos sedano ir „Mini Countryman“ modelių versijos. Kompanija užtikrintai juda 100 proc. elektrifikuotų gaminamų automobilių keliu.

Error occurred