„Huawei“ prisidėjo prie įspūdingo elektromobilio kūrimo: milžiniškos talpos baterija ir neįtikėtinas nuvažiuojamas atstumas

„Huawei“ prisidėjo prie įspūdingo elektromobilio kūrimo: milžiniškos talpos baterija ir neįtikėtinas nuvažiuojamas atstumas

Susipažinkite - tai - „Aito M5“ – įkraunamas hibridinis visureigis, kurį kartu sukūrė „Seres“ ir „Huawei“ kompanijos. „Seres“ rūpinasi automobilio gamyba, o „Huawei“ tiekia „automobilio smegenis“ ir išmaniąsias dalis, reikalingas transporto priemonės veikimui.

Nors „Huawei“ generalinis direktorius teigia, kad jo kompanija niekada negamins automobilio, kompanija artėja prie tokio proceso. Gruodžio 2 dien1, bendradarbiaudama su „Huawei“, „Seres“ pristatė prekinį ženklą „Aito“. AITO yra „Intelligence to Auto“ akronimas. „Huawei“ pristatė savo naujausias technologijas, įskaitant „Harmony OS“.

Naujasis „Aito“ automobilis sukurtas ant „Seres REEV“ (didelį atstumą įveikiančios elektrinės transporto priemonės) platformos ir aprūpintas „Huawei Harmony OS“ vairavimo sistema. Be to, tai pirmas kartas, kai „Huawei Harmony OS“ bus naudojama kaip vairavimo sistema transporto priemonių rinkoje. Ateityje „Aito“ bus demonstruojamas „Huawei“ mažmeninės prekybos parduotuvėse. Remiantis „MIIT“ rugsėjį paskelbta informacija, naujasis „AITO“ šeimos automobilis gali būti pavadintas „M5“. Galimi du transporto priemonės komplektacijos pasirinkimo variantai. Naujojo „Aito M5“ ratų skersmuo bus 2 skirtingų dydžių - 19 ir 20 colių. Hibridinis automobilis savo jėgos pavaros sistemoje naudoja AWD sistemą, automobilyje įtaisytas vidaus degimo variklis, kurio galia - 92 kW ir 60 kW galios elektrinis variklis. WLTC testavimo duomenimis, vidutinės „Aito M5“ kuro sąnaudos - 0,8l/100km.

Automobilio elektros energijos sistema veikia net 1,3 tonos sveriančios 200 kWh galios baterijos dėka. Maksimalus pilnai įkrauto ir kuru papildyto „M5“ įveikiamas atstumas gali siekti rekordišką 1000 km. nuotolį!

„AITO“ naudojo kai kuriuos „Seres“ kompanijos dizaino elementus, ypač priekiniai automobilio žibintai šiek tiek primena „SF5“ modelį. Bendra forma panašesnė į „Porsche Macan“, tačiau unikalios detalės – priekinės trapecijos formos grotelės su naujo stiliaus logotipu ir platus galinis žibintas su „AITO“ užrašu, kertantis galines dureles, rodo, kad automobilis yra visapusiškai išskirtinė transporto priemonė.

„Seres“ jau turi teigiamos bendradarbiavimo patirties su „Huawei“. „Huawei“ parduotuvėse kompanija siūlo savo „Seres SF5“ automobilį. Kai „Huawei“ pradėjo prekiauti „Seres SF5“ savo parduotuvėse balandžio mėn., „Seres“ gavo 3000 išankstinių užsakymų vos per dvi dienas. Sėkmės priblokšti „Seres“ turėjo pranešti, kad pristatymai bus atidėti dėl didžiulės paklausos.

Per pastaruosius dvejus metus „Huawei“ oficialiai neigė, kad gamins savo automobilį bent keliolika kartų. Net kompanijos generalinis direktorius Xu Zhijun įsikišo ir balandį pareiškė: „Pavargau atsakyti į klausimą, kad „Huawei“ negamina automobilių“. Iš vienos pusės, komentaras skamba gana logiškai. „Huawei“ klientų perkami ir norimi pirkti automobiliai gaminami geriausių pasaulio automobilių gamybos įmonių. Tačiau geriausi automobilių gamintojai nenori bendradarbiauti su potencialiu konkurentu, galinčiu perimti iš jų dalį rinkos. Taigi, „Huawei“ pozicionuoja save kaip „Bosh“ įmonės stiliaus technologijų tiekėją. Kol kas panašu, kad kiti automobilių gamintojai tuo patikėjo. Tačiau tam tikra, visuomenę pasiekianti informacija kelia klausimų dėl to, ar „Huawei“ tikrai neturi vizijos ir konkrečių tikslų automobilių gamybos srityje.

Ar patiko šis įrašas? Prisidėkite prie šio ir panašių įrašų kūrimo, tapkite mūsų rėmėjais! Tai padaryti galite paspaudę čia.

Komentarai

Kol kas komentarų nėra.

Daugiau naujienų