Kodėl prabangiausias „Mercedes” elektromobilis neturi priekinės bagažinės? Pasirodo, kompanijai jūsų plaučiai rūpi labiau

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Repudiandae velit quae consequuntur vitae, nisi suscipit, est beatae?

Kodėl prabangiausias „Mercedes” elektromobilis neturi priekinės bagažinės? Pasirodo, kompanijai jūsų plaučiai rūpi labiau Photo caption

Turbūt ne paslaptis, kad nors išoriškai elektromobiliai pernelyg nesiskiria nuo skystu kuru varomų transporto priemonių, jų viduje skirtumų apstu. Vienas didžiausių jų - elektrinis motoras yra kur kas mažesnis už dyzelinį ar benzininį, todėl jis gali būti montuojamas prie pat ratų ašies. Dėl šios priežasties elektromobiliams nebūtinos aušinimo grotelės, o priekinė dalis gali tapti antra bagažine, „Tesla” praminta „Frunk”. Vis dėlto automobilio priekį rezervuoti bagažui nori ne visi elektromobilių gamintojai - vienas jų yra „Mercedes-Benz”, neseniai pristatęs prabangiausią savo elektra varomą modelį „Merceded-Benz EQS”, ir tam pateikęs labai įdomų motyvą.

Vokiečių bendrovė atskleidė, jog priekinės dalis negalėjo būti paversta bagažine, nes joje sutalpinta daug vietos užimanti „Energizing Air Control Plus” sistema. Jos išmatavimai siekia net 59,6 x 41,2 x 4 cm, o pagrindinė funkcija - filtruoti visą į saloną patenkantį orą. Pasak „Mercedes-Benz”, su šia sistema komplektuojamuose „EQS” modeliuose oras bus išvalomas net nuo 99,65% visų dydžių dalelių. Turėdama net 600 gramus aktyvuotos anglies „Energizing Air Control Plus” gali pasigirti net 150 futbolo aikščių prilygstančiu adsorbcijos plotu ir net 9,82 dm³ siekiančiu valymo tūriu. Kitaip tariant, šio automobilio keleiviai galės mėgautis maksimaliai grynu oru, net ir stovėdami spūstyje ar važiuodami dulkėta vietove.

Kita priežastis, kodėl „EQS” priekis negali būti panaudotas daiktams transportuoti, yra ypatingos formos priekinis statramstis, kuris reikalingas norint sukurti vadinamąjį „Nenutrūkstantį variklio dangtį”. Pastarasis buvo viena pagrindinių priežasčių, kodėl šis automobilis buvo tituluotas turinčiu mažiausią oro pasipriešinimą - koeficientas siekia vos 0,20.

Kaip ten bebūtų, bendrovė įsitikinusi, kad vietos bagažui tikrai nepritruks - bagažinės talpa siekia 610 litrų, o nulenkus galines sėdynes padidėja iki 1770 l.

„Merceded-Benz EQS” bus siūlomas dviejų versijų - „EQS 450+” ir „EQS 580 4Matic”. Pirmoji bus varoma tik galiniais ratais, pasižymės 329 AG galia ir iki 100 km/h įsibėgės per 6,2 sekundės. Tuo metu antroji bus varoma visais keturiais ratais, jos galia sieks 516 AG, o iki 100 km/h įsibėgėti leis per 4,3 s. Visgi panašu, jog kompanija planuoja išleisti ir sportiškesnį „EQS” variantą su net 751 AG galia.

Remiantis standartizuotu WLTP testu, „EQS” vienu įkrovimu gali nuvažiuoti iki 770 kilometrų. Tiesa, 200 kW baterijos įkrovimo galia šiek tiek nusileidžia konkurentams iš „Porsche” ir „Lucid”. Vis dėlto „Mercedes” tai kompensuoti bando baterijai siūlydama 250 000 km arba 10 metų garantiją.

Prabangiausiu elektromobiliu Žemėje tituluojamas „Merceded-Benz EQS” turi daugybę prabangos elementų, o jo kaina prasideda nuo maždaug 90 000 eurų.

Error occurred