Manėte, „Tesla” pažangumu neprilygsta niekas? Pasirodo, „Volkswagen” neatsilieka

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Repudiandae velit quae consequuntur vitae, nisi suscipit, est beatae?

Manėte, „Tesla” pažangumu neprilygsta niekas? Pasirodo, „Volkswagen” neatsilieka Photo caption

„Tesla” automobiliai daugelio žmonių yra laikomi pralenkusiais laiką. Ypatingas gamybos procesas, prekyba internetu be jokių atstovybių, mygtukus salone pakeitęs ekranas, o svarbiausia - ypatingi elektrinės pavaros ir baterijų sprendimai - leidžia „Tesla” laikyti nepavejamu elektromobilių rinkos lyderiu. Vis dėlto panašu, kad „Volkswagen”, jos konservatyvieji konkurentai iš Vokietijos, nuo jos ne tik neatsilieka, bet ir lipa ant kulnų.

Šveicarijos investicinio banko užsakytas „Volkswagen ID.3” elektromobilio išardymas ir techninių sprendimų analizė nustatė, kad šio gamintojo „MEB” elektrinė automobilių platforma yra kur kas pažangesnė, nei tikėtasi:

„ID.3 analizė rodo, kad „Volkswagen” sukūrė itin modernią visiškai elektrinę platformą. Tai leidžia visai gamintojo įmonių grupei pasiūlyti patrauklius elektrinius automobilius visame savo asortimente ir garantuos puikias pajamas”, - įsitikinę analizę atlikę ekspertai.

„Bloomberg” gavo prieigą prie šios ataskaitos ir pranešė, jog, „UBS” manymu, „Volkswagen” pagaliau gali konkuruoti su „Tesla” kaina, baterijų tankiu ir efektyvumu. Patrick Hummel vadovaujami analitikai netgi pavadino „Volkswagen ID.3” geriausiu elektromobiliu, kurį sukūrė senosios automobilių pramonės atstovas.

„Volkswagen” taip pat nusprendė pasidalinti kai kuriomis tyrimo išvadomis:

  • Kompanijos naudojama „MEB” platforma kainos prasme yra visiškai konkurencinga JAV elektromobilių pionierei „Tesla”.
  • „Volkswagen” sugebėjo pasiekti maksimalų rezultatą efektyvumo, gamybos masto ir baterijų energijos tankio kategorijose.
  • Kalbant apie baterijų kainą, „Volkswagen ID.3” patenka į pasaulio geriausiųjų trejetuką - baterijos celė, kurioje talpinama viena kilovatvalandė, kainuoja maždaug 100 JAV dolerių.
  • Šiuo metu pirmaujančių gamintojų elektromobiliai galimai jau 2025 metais pasieks automobilių su vidaus degimo varikliu lygį pagal kainą ir pelno maržą.
  • Programinės įrangos ir ekosistemos kategorijoje „Volkswagen” vis dar atsilieka nuo „Tesla”. Kita vertus, „Volkswagen” yra pirmaujančioje pozicijoje tarp kitų senųjų automobilių gamintojų.

Šios puikios žinios nemenkai atsiliepė „Volkswagen” akcijoms - kylanti jų kaina padidino bendrovės vertę rinkoje beveik 100 milijonų eurų. Tokio didelio šuolio Vokietijos milžinė nebuvo patyrusi nuo „Dieselgate” skandalo laikų.

Error occurred