„Rolls-Royce“ ruošiasi debiutui elektromobilių rinkoje: pasidalino įspūdingomis detalėmis iš praeities

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Repudiandae velit quae consequuntur vitae, nisi suscipit, est beatae?

„Rolls-Royce“ ruošiasi debiutui elektromobilių rinkoje: pasidalino įspūdingomis detalėmis iš praeities Photo caption

Prabangių automobilių gamintojas „Rolls-Royce“ jau kuris laikas ruošiasi elektromobilio pristatymui, o pirmosios kalbos apie tai pasirodė dar šių metų pradžioje. Nors bendrovė dar nepateikė jokio vizualinio koncepto, automobilių gamintojas nepraleido progos sukurti intrigą ir pasidalino kompanijos istorija, kuri glaudžiai susijusi su elektrinėmis transporto priemonėmis.

2016 metais bendrovė pristatė „Rolls-Royce Vision Next 100“, dar žinomą kaip 103EX, būsimo elektromobilio koncepciją. Automobilis pasižymėjo netradiciniu prekės ženklui stiliumi – didžiuliai priekiniai sparnai, kurie buvo „išstumti“ iš kėbulo, o tai veikiausiai nepaliko abejingų. Nors mašina niekada nebuvo daugiau nei parodomasis automobilis, garsiam popmuzikos atlikėjui Justinui Bieberiui ji patiko taip stipriai, kad jis užsisakė specialiai jam pagamintą „Rolls-Royce Wraith“ su panašiu, būtent jo norus atitikusiu, dizainu.

Anksčiau šį dešimtmetį, 2011 metais, buvo sukurta „Phantom Experimental Electric 102EX“ koncepcija. Skirtingai nuo „103EX“, jis jau buvo paruoštas naudojimui. Automobilis pasižymėjo dviem galiniais elektriniais varikliais, kurių bendra galia siekė 389 arklio galios (290 kilovatų) ir 800 niutonmetrų sukimo momentu.

„Rolls-Royce“ naudojo šią transporto priemonę kaip būdą parodyti klientams, VIP asmenims ir kitiems žmonėms, ką reiškia elektrinis mobilumas – automobilių pramonės ateitis. Verta prisiminti, kad tai buvo metas prieš „Tesla Model S“ parodant, kad elektromobiliai gali būti prabangūs, todėl minėtasis laikotarpis buvo parankus demonstruoti elektrifikuotų transporto priemonių technologiją pirkėjams.

Bendrovės įkūrėjas, seras Henry Royce'as, anksti susidomėjo automobilių elektrifikacija. Jis pradėjo verslą „F H Royce & Co“, kuris gamino mažus elektros prietaisus, tokius kaip durų skambučiai, lempos, saugikliai ir jungikliai. Vėliau ši bendrovė pradėjo statyti elektros variklius ir tiekė juos automobilių gamintojui „Pritchett & Gold“. Visa tai buvo dar prieš kuriant „Rolls-Royce“ automobilius.

Maždaug 1898 metais Charlesas Rollsas įsigijo ankstyvąjį elektromobilį, vadintą „Columbia Electric Carriage“. Tuo metu jis manė, kad tai geriausia turima transporto priemonė.

„Elektromobilis yra visiškai jokio triukšmo neskleidžianti ir švari transporto priemonė. Nėra nemalonaus kvapo ar vibracijos, jie turėtų tapti labai naudingi, kai bus galima įrengti fiksuotas įkrovimo stoteles. Tačiau kol kas, o jei tiksliau – daugelį ateinančių metų - nesitikiu, kad jos aptarnaus daug klientų “,- teigė jis leidiniui „The Motor-Car Journal“ 1900 metų balandį.

Error occurred