„Tesla” kelia purvinus batus ant stalo: akiplėšiškai pakėlė savo automobilių kainą

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Repudiandae velit quae consequuntur vitae, nisi suscipit, est beatae?

„Tesla” kelia purvinus batus ant stalo: akiplėšiškai pakėlė savo automobilių kainą Photo caption

Elektromobilių rinkos lyderė „Tesla“ JAV ir vėl pakėlė savo pigiausių žemiausios komplektacijos „Model 3“ automobilių kainas - tai jau trečiasis šio automobilio kainos pokytis per pastaruosius du mėnesius. Ne paslaptis, kad „Tesla“ naudoja kitokią kainų nustatymo metodiką - ji nėra priklausoma nuo trečiosioms šalims priklausančių automobilių salonų. Pastaruosiuose klientai derasi su pardavėjais dėl galutinės kainos, tad tas pats automobilis gali kainuoti daugiau ar mažiau.

„Tesla“ yra visų savo platinimo taškų savininkė ir nustato kainas taip, kad jos būtų vienodos visose rinkose. Daugelis tai mato kaip nemenką privalumą, tačiau nors gamintoja ir išlaiko pilną savo kainoraščio kontrolę, jau spėjo pagarsėti dažnu kainų kaitaliojimu. Praėjusį mėnesį buvo pakeistos kai kurių „Model 3“ ir „Model Y“ konfigūracijų kainos, tai pasikartojo ir šio mėnesio pirmoje pusėje. Jungtinėse Valstijose „Tesla“ dar kartą pakoregavo savo kainoraštį, pridėdama $500 prie dviejų pigiausių „Model 3“ versijų kainų:

  • „Tesla Model 3 Standard Range Plus“ kaina pakilo nuo $37,490 iki $37,990;
  • „Tesla Model 3 Long Range AWD“ kaina pakilo nuo $46,490 iki $46,990;
  • „Tesla Model 3 Performance“ kaina išliko nepakitusi - $55,990.

Pokytis buvo pastebėtas šiandien „Tesla Model 3“ konfigūravimo programoje. Susumuojant kainų pokyčius, pigiausias „Tesla“ elektromobilis - „Model 3 Standard Range Plus“ - nuo praeito mėnesio pabrango tūkstančių JAV dolerių, tačiau dabar kainuoja tiek pat, kiek prieš vasario kainų kritimą.

Deja, „Tesla“ paprastai nekomentuoja savo kainų keitimo politikos ir neatsako į spaudos klausimus. „Model 3“ pernai gavo keletą atnaujinimų ir tapo geriausiai parduodamu šios amerikiečių kompanijos automobiliu, tad neatmetama versija, jog kainos pokytį būtent ir galėjo didelė paklausa. Kita vertus, manoma, kad tokią poziciją trečiukas išlaikys nebeilgai - jį gali pakeisti „Model Y“ hečbekas, kurio gamyba neseniai pradėta naujame „Gigafactory Shanghai“ fabrike Kinijoje. Jis taip pat bus gaminamas ir „Gigafactory Berlin“ bei „Gigafactory Texas“, kai tik bus baigti jų statyba.

„Model Y“ kainos išliko nepakitusios, tačiau visai neseniai gamintoja nutraukė bazinės šio modelio kainos gamybą ir vietoje jos pristatė septynvietę elektromobilio konfigūraciją.

Error occurred